ik ben Aaricia, bijna 18 en belg, ik heb nu via bokt eindelijk fjordenwereld ondekt dus ik zie er naar uit hier veel over de gele monsters te lezen en wat ze allemaal uitsteken. Zelf heb ik mijn fjordje Hildar II al 2jaar, hij is nu 4.5jaar, heb hem zelf ingereden en heel wat probleempjes op gebied van dominantie doorzwommen. Maar hij ontpopt zich steeds meer tot het paardje dat ik wou: een lief wandelpaard dat niet te snel gaat en een goed dressuur paardje.
Toen ik hem kocht had ik nog het standaard idee over dikke slome fjorden, maar ik wou een paard dat te vertrouwen is, en vandaar. Maar toen ik Hildar zag bewegen, wist ik dat dat helemaal fout is, want hij heeft het mooiste zweefdrafje dat ik al gezien heb, al moet ik het er onder het zadel nog uitkrijgen

Hiervoor had ik een ander paard die jammer genoeg gestorven is maar waar ik veel van geleerd heb, en daarom heb ik voor een fjord gekozen: ik wou geen paard dat op mijn eerste paard leek, dat deed teveel pijn, dat is nu ook helemaal niet zo.
We rijden recreatief maar ik train ook graag, zeker dressuur, en hou mijn fjord graag op conditie en met een strak buikje, al lukt dit niet altijd

op vakantie in Nederland:

Training

deze is al van een paar winters terug toen ik hem net had:

zo dit zijn wij,