Dan doe ik het zo, en houden jullie de foto's tegoed.
Afgelopen zondag kwam Eveline Gandhi bij ons brengen. Gandhi stond samen met zijn mama Ydel in de trailer, waardoor het allemaal heel rustig en vlekkeloos (en vooral zonder stress) is verlopen.
Samen met mama Ydel heeft Gandhi de paddock verkent. Mijn 2 shet-mannen stonden zich op te winden in hun box omdat ze een mooie merrie roken

Terwijl Eveline (haar vader, vriend, mijn man en moeder en ik) aan de koffie met cake zaten, aten Gandhi en mama op het gemakkie de hooi ruif leeg. Alsof ze hier al jaren stonden.
Na de koffie (en het betalen, moeders dacht dat ik dat zou vergeten door alle enthousiasme

Heel even was Gandhi van slag, hij zag zijn mama weggaan en wilde er achteraan. Maar dit was al snel vergeten toen ik hem een maatbeker veulenbrok gaf ('puppybrokjes' zoals mijn man ze voor het gemak noemt

Aan het einde van de middag besloot ik (nadat ze met zijn drieen continu door de tralies en over de deur hadden geneust) ze samen te laten. Dat ging in het begin heel goed, later zijn er bij alle drie raken klappen en beten gevallen

Na dit heftige kennismakingsritueel, heb ik Gandhi weer in zijn box gezet en de deur dicht gedaan. Normaal gesproken zijn het gewoon loopstalletjes, maar in deze situaties kan mooi de deur dicht. Gandhi kreeg weer zijn veulenbrok en peuzelde die met smaak op.
Mijn moeder (ze staan bij mijn ouders) vond dat ik best wel eens naar huis kon gaan, want ik had al de gehele dag in de box bij Gandhi gezeten en ze vond het tijd worden voor een warme douche. Vaders en moeders laten beloven dat ze telkens gingen kijken hoe het met mijn nieuwe liefde zou gaan. Toen zelf toch maar op huis aangegaan..
Elk kwartier gebeld naar mijn ouders om te vragen hoe het ging, en hij stond gewoon heerlijk te knabbelen aan zijn hooi, en later lag hij lekker te slapen (met zijn pootjes opgevouwen als een poes volgens mijn moeder

Volgende morgen was ik om 600 paraat bij mijn grote nieuwe liefde!

Hem gevoerd, en in de paddock gelaten..Het is zo vreselijk mooi om te zien, die drie mannen van mij zijn onafscheidelijk. Ze spelen, staan te dutten, eten samen...echt zo mooi!!!!!!!
En Gandhi, echt waar, ik heb al heel veel paarden gehad in mijn 32 jarige bestaan op deze wereldbol, maar Gandhi is het eerste paardje waar ik vanaf het moment dat ik hem zag STAPELGEK op ben!! Ben echt verliefd op die kanjer!!
Hij is ook zo lief in de omgang. Hij komt knuffelen, zoekt je op, als hij achteruit moet en je legt een vinger tegen zijn borst gaat ie al naar achter, zelfde voor opzij gaan...Geeft voetjes...Eveline, dat heb je echt super gedaan!!
Hij loopt mee aan het halstertje, hij is zo vreselijk lief en zacht van karakter. Hij komt ook helemaal tegen je aan knuffelen..
Kortom, ik ben tot over mijn oren verliefd op die Gandhi-man!!!!! Wat hou ik al zielsveel van dat kleine ding!!!!