Hoi! Dank jullie wel voor het welkom! Ik zal mij en Sven wat nader voorstellen. Ik ben dus 39 en ben al het grootste deel van mijn leven met paarden bezig. Hetzelfde geldt voor mijn man Remko en ook dochter Charlotte van 8 jaar is een paardenmeisje! Ik heb altijd een voorkeur gehad voor de "robuuste rassen" en dan met name de Fjord! Mijn eerste Fjord kreeg ik toen ik 18 jaar was, jaja, in mijn eindexamenjaar, dat ging dus ook niet goed. Althans niet met school dus

. Ik mocht nog een jaartje blijven.
In de loop van de jaren ben ik ook een tijdje paardloos geweest. De afgelopen jaren hebben wij een leuke B-pony gehad en afgelopen mei hebben wij een KWPN 'er erbij gekocht, een leuke vosruin van 8 jaar. Erg braaf, erg gevoelig maar je kan wel overal met hem rijden. Hij heeft zelfs afgelopen september met Remko meegereden achter de Gouden Koets op prinsjesdag! Toch wilde ik erg graag weer een Fjord, de liefde was nooit over gegaan. Zo besloten we de B-pony te verkopen en kwam Sven in ons leven. Ik zag hem op de website van Bart van de Berg te koop staan, wel al licht beleerd voor de wagen maar nog niet onder het zadel. Toen ik hem voor het eerst zag vond ik het een leuke Fjord, alhoewel ik hier op Fjordenwereld veel mooiere voorbij zie komen

. Hij was wel lekker kalm en vooral erg vriendelijk! 2 weken later hebben we hem opgehaald! En ik ben enorm blij met deze Noor! Hij is lief, kalm, koel in het hoofd maar toch actief. We zijn lekker rustig met hem bezig. Het inrijden gaat prima. Ook loopt hij zo af en toe voor de wagen.
De vader van Sven is Reinar, zijn moeder Prelude.
Leuk trouwens dat er nog een Fjordenfan in de Flevopolder woont! Ik woon in Swifterbant. In Biddinghuizen komen we ook wel eens als we met de paarden naar het bos gaan daar! Hier wat foto's, let maar niet op het blingbling frontriempje, meisjes van 8 jaar vinden dat helemaal geweldig

.