Omdat ik eigenlijk op zoek was naar meer informatie over mijn fjorden jaarling, ben ik hier terrecht gekomen..
Ik ben Yvanka, 18 jaar en sinds 3 weken in het bezit van een lieve fjorden jaarling ruin, Eros (Topas x Polly).
Eros is een lieve, zeer intelligente fjord die erg van knuffelen houdt. Met een stokmaat van 1.39m is hij al aardig aan de maat.
Mijn interesse's hebben altijd al bij paarden gelegen. Ik ben toen ik 8 jaar was begonnen met paardrijden op een manege.
Hier ben ik 2,5 jaar geleden gestopt omdat ik inmiddels over een eigen mini-shetlander (Benji) van 5 maandjes beschiktte.
Benji is inmiddels 3 jaar en loopt (redelijk goed

beetje kriebelen en besloot om elke maand wat aan de kant te zetten om een 'rij' paardje te kopen. Mijn voorkeur ging
eigenlijk gelijk uit naar een fjord.
Inmiddels had ik al aardig gespaard en met een goeie spaarrekening achter de hand (en anders mijn ouders nog) ben ik
rustig gaan rond kijen op internet. Ik had 2 pony's bezocht, maar dit was toch nét niet echt wat ik zocht. Op 22 aug
kwam ik de advertentie van Eros tegen en ik was opslag verliefd. 23 aug konden we komen kijken en 25 aug heb ik hem
opgehaald. Het klikte gelijk