ik kijk al een tijdje de foto's mee van het forum, maar had me nog steeds niet aangemeld. zolangzamerhand vond ik dat toch wel eens tijd worden

en de eerste keer op mijn dame:

Christie's moeder is Mariola M-47, mv Sebastian en mm Viola V-13leoensuzanne schreef:Leuk een Merkur. Papa is ook wel een beetje terug te halen aan het koppie.
Ik ben Suzanne, 35 jaar en heb met man Leo en kids Jessie en Evi 5 jarige merrie Anca, haar 2 kids; jaarling Evita en hengstveulen Isco. Verder hebben we nog minishetmerrie Jasmijn.
Veel lees- en schrijfplezier hier.
O ja, wat is de afstamming van christie's mama?
Er waren 2 Merkur C-tjes inderdaad (mijn dame was nr.35), de 3de had zich helaas afgemeld (erg jammer want die was als 2 jarige toen ze bij ter wijlen stond al erg mooi) Ik zal snel wat meer foto's plaatsen kunnen we eens goed vergelijkenkristelhans schreef:YES! Jij hebt een zus van mijn fjord!! EEEIIIINDELIJK een Merkur in tha house!
Mijn naam ik Kristel, 29, en ik heb een ruin van 4, Björn..ook van Merkur dus! Hij wordt bij mij alleen Beer genoemd (staan heeeeuul veel foto-topics over hem..kun je vergelijken)
Ik heb jouw Pluk op de keuring in Hardenberg gezien geloof ik..er waren twee Merkur C-tjes toch?
Anyway, veel plezier hier en ik kijk uit naar meer foto's om te vergelijken.
Groetjes Kristel en Beer
Ik kom uit Drenthe, Pluk staat op dit moment nog in Overijssel maar als alles goed gaat komt zij binnenkort ook deze kant op.Viv schreef:Heeej nog een C, welkom hier!! Welke provincie kom je weg? Altijd leuk om te weten.
Ik ben Viv, en ben de "moeder" van Cadiz die inmiddels al goed zn best doet ohz en voor de wagen.
nou braaf.. dr zit me een koppie op somsSjolvir schreef:Welkom hier op FW.
Zo te zien, nog een brave C!!!! (kijk maar in C-tjes topic)