11 jaar en 11 maanden.....
-
11 jaar en 11 maanden.....
is de tijd dat Ronan ongeveer van mij is geweest. Geweest ja, want hij is afgelopen weekend verkocht. Hij staat nog wel bij mij. Ik moet nog met zijn nieuwe bazinnetje afspreken wanneer hij naar haar toe zal komen.
Het geeft een ontzettend dubbel gevoel.... hier ging het eigenlijk toch om? Maar nu de verkoop door gaat, is het wel erg definitief!!! Pfoeh en dat geeft heel veel tranen. Van verdriet natuurlijk, maar ook van blijdschap dat hij een goed huisje zal kunnen krijgen.
Het dubbele is dan ook weer, dat ik ineens allerlei reacties van mensen krijg, die hem ook willen. Dat is dan ook wel weer fijn.
Gelukkig kan ik hem hier nog blijven volgen en dat wil ik ook! Ik wil contact met hem en zijn eigenaresse houden, ook voor eventuele vragen.
Daarbij kan ik hem ook altijd nog een keer op gaan zoeken.
Het geeft mij weer de kans om eens vaker naar de zee/strand te gaan, want daar zal hij vaak te vinden zijn!
Ik vertel niet, wie zijn nieuwe eigenaresse wordt, dat mag ze zelf doen! Dat is natuurlijk veel leuker voor haar.
Maar God, wat zal ik hem gaan missen! Maar ik kan hem in ieder geval nog op gaan zoeken.
Terwijl ik dit typ, lopen de tranen over mijn wangen. Mag ook, ik laat ze ook lopen. Het is gewoon dubbel...
Nou ja, bedankt voor het lezen.
En ik hoop dat zij net zoveel plezier aan hem gaat beleven, als ik altijd heb gedaan!!!
Het geeft een ontzettend dubbel gevoel.... hier ging het eigenlijk toch om? Maar nu de verkoop door gaat, is het wel erg definitief!!! Pfoeh en dat geeft heel veel tranen. Van verdriet natuurlijk, maar ook van blijdschap dat hij een goed huisje zal kunnen krijgen.
Het dubbele is dan ook weer, dat ik ineens allerlei reacties van mensen krijg, die hem ook willen. Dat is dan ook wel weer fijn.
Gelukkig kan ik hem hier nog blijven volgen en dat wil ik ook! Ik wil contact met hem en zijn eigenaresse houden, ook voor eventuele vragen.
Daarbij kan ik hem ook altijd nog een keer op gaan zoeken.
Het geeft mij weer de kans om eens vaker naar de zee/strand te gaan, want daar zal hij vaak te vinden zijn!
Ik vertel niet, wie zijn nieuwe eigenaresse wordt, dat mag ze zelf doen! Dat is natuurlijk veel leuker voor haar.
Maar God, wat zal ik hem gaan missen! Maar ik kan hem in ieder geval nog op gaan zoeken.
Terwijl ik dit typ, lopen de tranen over mijn wangen. Mag ook, ik laat ze ook lopen. Het is gewoon dubbel...
Nou ja, bedankt voor het lezen.
En ik hoop dat zij net zoveel plezier aan hem gaat beleven, als ik altijd heb gedaan!!!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Re: 11 jaar en 11 maanden.....
Het klinkt als een super huisje wat Ronan gaat krijgen.
Maar snap ook je verdriet
Maar snap ook je verdriet

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Sterkte met je verdriet. Is niet niks om na zo'n lange tijd je diertje te verkopen. Klinkt wel of die een goed plekje gaat krijgen

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
He, ik schiet er ook helemaal vol van. Ik zou willen dat ik je even kon vastpakken om je een steuntje in je rug te geven.
Maar fijn dat hij het goed gaat krijgen.
Maar fijn dat hij het goed gaat krijgen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Dank je wel allemaal.
Suzanne, heel veel sterkte met de verkoop van Ronan!!
Ik snap je dubbele gevoel.
Jammer dat ik net te laat was,ik had hem graag gewilt.
Ik ben benieuwd wie de gelukkige geworden is!
Laat je tranen de vrije loop, dat lucht op!!
Ik snap je dubbele gevoel.
Jammer dat ik net te laat was,ik had hem graag gewilt.
Ik ben benieuwd wie de gelukkige geworden is!
Laat je tranen de vrije loop, dat lucht op!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
-
@Annette, ik laat ze ook lopen hoor! Heb dat gelukkig altijd makkelijk gekunnen.
Vindt het alleen niet zo fair tegenover zijn nieuwe eigenaresse. Zij is hartstikke blij, maar dat zal ws een beetje (letterlijk) overspoeld worden door mijn verdriet van nu...
Tja, ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, maar ik wil de pret van haar eigenlijk niet drukken, maar toch.... Op het moment kan ik daar even niets aan doen.
Ben nu dus ook alweer wakker, kon niet meer slapen..
Vindt het alleen niet zo fair tegenover zijn nieuwe eigenaresse. Zij is hartstikke blij, maar dat zal ws een beetje (letterlijk) overspoeld worden door mijn verdriet van nu...
Tja, ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, maar ik wil de pret van haar eigenlijk niet drukken, maar toch.... Op het moment kan ik daar even niets aan doen.
Ben nu dus ook alweer wakker, kon niet meer slapen..
Heeeej wat fijn joh dat je een fijn huisje voor hem gevonden hebt. Zal idd wel heeeeeeeel dubbel zijn.
Hele dike knuf en ik zie je zaterdag.
Hele dike knuf en ik zie je zaterdag.
oh,Suus toch
heel veel sterkte,maar toch ook gefeliciteerd met de verkoop.
en naturlijk is het moeilijk,mij heeft het geholpen in het begin wat afstand te nemen,het contact ook vn de nieuwe eigenaars af te laten hangen.
ik ga binnenkort pas voor het eerst bij Wikke op bezoek,eerder kon/durfde ik ook echt nog niet.
ik ben nu wel erg benieuwd wie de nieuwe eigenaar is...

heel veel sterkte,maar toch ook gefeliciteerd met de verkoop.
en naturlijk is het moeilijk,mij heeft het geholpen in het begin wat afstand te nemen,het contact ook vn de nieuwe eigenaars af te laten hangen.
ik ga binnenkort pas voor het eerst bij Wikke op bezoek,eerder kon/durfde ik ook echt nog niet.
ik ben nu wel erg benieuwd wie de nieuwe eigenaar is...
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
WAt fijn maar ook verdrietig voor je Suus.
Ik ben ook wel heel benieuwd wie hem gekocht heeft
Ze hebben er in elk geval een schitterend leuk paard aan gekocht, zal nooit vergeten wat ik dacht toen ik hem voor het eerst zag
Wat een uitstraling heeft hij.
Sterkte me afscheid nemen, hij gaat een nieuwe uitdaging tegemoed.
Ik ben ook wel heel benieuwd wie hem gekocht heeft

Ze hebben er in elk geval een schitterend leuk paard aan gekocht, zal nooit vergeten wat ik dacht toen ik hem voor het eerst zag

Wat een uitstraling heeft hij.
Sterkte me afscheid nemen, hij gaat een nieuwe uitdaging tegemoed.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
-
@Heleen. Ja ik wil ook afstand nemen van hem in het begin zeker. Ze zullen elkaar ook moeten leren kennen, en als ik dan vaak op de stoep sta, zal hij me ook niet los kunnen laten.
Ik ben nu al mijn foto's en filmpjes van hem bij elkaar aan het zetten. Toch wel weer leuk om dat ook te zien. Kan ik ze straks op dvd's branden en mss geef ik ook wel wat mee aan de nieuwe eigenaresse.
Ik ben nu al mijn foto's en filmpjes van hem bij elkaar aan het zetten. Toch wel weer leuk om dat ook te zien. Kan ik ze straks op dvd's branden en mss geef ik ook wel wat mee aan de nieuwe eigenaresse.
Fijn dat ie een goede plek krijgt, tis nooit leuk maar soms kun je niet anders.
Als ik de foto's van hem zie denk ik dat je alleen maar oprecht trots mag zijn dat je hem al die tijd een goed leven hebt gegeven
Als ik de foto's van hem zie denk ik dat je alleen maar oprecht trots mag zijn dat je hem al die tijd een goed leven hebt gegeven

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Raar he zo'n dubbel gevoel.. heel veel sterkte want het blijft best een hele tijd moeilijk, maar je hebt wel het beste voor je paard gekozen en vast en zeker een leuke nieuwe eigenaresse gevonden!
-
Dank je wel voor alle lieve berichtjes...
-
dat zal idd wel even slikken zijn. heel veel sterkte 

Heel veel sterkte, het is inderdaad een heel dubbel gevoel. 

Ohjee, al heeft hij een poos te koop gestaan, als het moment dan daar is zal dat best heel heftig zijn! Zo te lezen krijgt Ronan een heel fijn nieuw baasje, dat moet in elk geval een grote troost zijn. Suzanne, heel veel sterkte!
Ik ben benieuwd wie het is. Iemand aan zee dus blijkbaar. Nou voor jou iig heel veel sterkte.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Misschien vreemd om te zeggen, maar toen ik Marga (en later ook Ullwinn) moest verkopen had ik hetzelfde als jij.
Alleen toen ze eenmaal op hun nieuwe plekje waren en ik wist dat ze zo goed stonden (en staan!) en dat ze hun nieuwe
baasje zo gelukkig maken, heb ik ze helemaal niet meer zo gemist als ik van te voren dacht dat ik zou doen. Op een
gegeven moment heb je de beslissing gemaakt om je paard te verkopen en als het dan echt zo ver is, is het ook een
vreemd soort van 'opluchting' Ik hoop dat het voor jou ook zo is straks
Ik heb er tot nu toe nooit spijt van gehad...
Alleen toen ze eenmaal op hun nieuwe plekje waren en ik wist dat ze zo goed stonden (en staan!) en dat ze hun nieuwe
baasje zo gelukkig maken, heb ik ze helemaal niet meer zo gemist als ik van te voren dacht dat ik zou doen. Op een
gegeven moment heb je de beslissing gemaakt om je paard te verkopen en als het dan echt zo ver is, is het ook een
vreemd soort van 'opluchting' Ik hoop dat het voor jou ook zo is straks

Ereplaatsje voor

Claudia: Dat had ik ook met vera. Mis haar tuurlijk, maar het helpt een stuk dat ze op een goed plekje staan dan kan je het loslaten.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!