kei in uitbreken

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
solina

kei in uitbreken

Bericht door solina » za 13 sep 2008, 13:07

wat zit daisy in haar pubertijd zeg. :o
was vandaag best boos op haar,ben deze week al twee keer uit bed gebeld dat ze uit was gebroken en in de buren hun wei liep..die hier niet blij mee was.
dus ik maar al wat eender een stal gehuurd en ze s,nachts binnen zetten.
ga ik ze van morgen voeren en daarna lekker buiten zetten,wil ik van de wei weg lopen stapt ze onder de twee stroomdraden door ... :( ik boos maar toen ging ik nadenken en dacht .. he ze blijft nu gewoon staan tusse n de twee draden en staat van het gras bij de buren te eten.
dus conclusie er staat geen stroom op de wei.heb ze dus verplicht weer binnen moeten zetten omdat ze achter me aan bleef komen door de draad. :( :( }-)
op stal aangekomen was de pret nog niet over.
gijs de shet duwde voor ik er erg in had de stal deur open en rende er vandoor.
ik dus snel de deur op slot gedaan zodat daisy (ze staan samen) er niet achteraan zou kunnen.
ik achter gijs aan,hangt daisy in eens over de stal deur,ze was er dus al half over gesprongen.ze is echt aan het puberen dus he..was zo boos en verdrietig. _-:(
ach ja het zal aan haar leeftijd liggen en het af en toe dwarse gedrag van een fjord zeker :+
maar pfff wat kan ze me laten schrikken en afzien zeg... daisy daisy toch.wat maken we morgen weer mee |o |o
daisy mijn mooie lieve meid,en gijsje ons kruimeltje..
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
Ilona

Bericht door Ilona » za 13 sep 2008, 18:32

Draken kunnen het zijn! :( Maar ook ooooh zo leuk :D
Ze zal wel schrikken als er de volgende keer weer stroom op het draad staat zal daar de naam "schrik"draad soms vandaan komen...
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » za 13 sep 2008, 19:01

hahaha doet me denken aan uniek toen ze klein was.... ik werd ook áltijd gebeld dat mevrouw onder het stroomdraad door was gekropen naar het hoge gras :+
alleen bij ons stond er wél stroom op! ze was gewoon erg snel en durfde natuurlijk niet zelf terug :D

je kan ook nog een 3e draad spannen......... van dat soort ijzerdraad voelt ook heel gek als ze dat aanraken :j en dus een bovenkant op d'r stal maken, want als dat een keer misgaat ben je verder van huis!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
solina

Bericht door solina » zo 14 sep 2008, 09:52

ja dat vrees ik ook alleen heb ik geen idee hoe ik dat moet doen bij die stal .gaat niet zo makkelijk zijn vrees ik,en het zijn allemaal van zulke stallen
daisy mijn mooie lieve meid,en gijsje ons kruimeltje..
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
Plaats reactie