Ook even voorstellen
Ook even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Esther, 34 jaar en sinds vorige week hebben we een Fjord gekocht, Morees van 15 jaar. Hij staat nu nog op de manege, maar over een week of drie zal hij bij ons komen wonen....nog even geduld dus!
Groetjes Esther
Ik ben Esther, 34 jaar en sinds vorige week hebben we een Fjord gekocht, Morees van 15 jaar. Hij staat nu nog op de manege, maar over een week of drie zal hij bij ons komen wonen....nog even geduld dus!
Groetjes Esther
Na 25 jaar gaat een langgekoesterde wens in vervulling. Eindelijk een eigen paardje! een Fjord met de naam Morees!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Duurt altijd lang,dat wachten...maar wachten wordt altijd beloond!!
Welkom dan maar alvast,
Ik ben janine en ben 29 jaar en samen met mijn vriend (punkie hier op FW) hebben we 3 fjorden.
Cindy van 2,Akes van 4 en sinds woensdag Gerrit van 7.
Veel leesplezier hier.
Welkom dan maar alvast,
Ik ben janine en ben 29 jaar en samen met mijn vriend (punkie hier op FW) hebben we 3 fjorden.
Cindy van 2,Akes van 4 en sinds woensdag Gerrit van 7.
Veel leesplezier hier.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

-
We willen dan wel foto's zien hoor! Ik ben Suzanne, 33 jaar, getrouwd met Leo en moeder van Jessie (3) en Evi (bijna 4 maanden).
Wij zijn in het trotse bezit van Ronan (11jarige ruin) en (as zondag) wordt Anca 4 jaar. Anca is drachtig van Tsjerk.
Ook hebben wij een minishetlander, Jasmijn. Die wordt in juni 11 jaar.
Veel lees- en schrijfplezier hier!
Wij zijn in het trotse bezit van Ronan (11jarige ruin) en (as zondag) wordt Anca 4 jaar. Anca is drachtig van Tsjerk.
Ook hebben wij een minishetlander, Jasmijn. Die wordt in juni 11 jaar.
Veel lees- en schrijfplezier hier!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Hallo!! Welkom hier!!
Ik ben ook Esther en ik ben 24.
Ben in bezit van drie merries. Jeskim van 19 en over 1,5 week uitgerekend van de hengst Timor. Ik heb ook nog haar dochter Bente, die wordt dit jaar 3. En dan nog de 10 jarige Tea, ook drachtig van timor, maar dat duurt nog wat langer..
Ik loop stage bij Hengstenhouder Bart van den Berg, zit dus eigenlijk veel te veel tussen de fjorden, hihi..
Wat is de afstamming van je fjord? Erop wachten duurt zeker eeuwen!!
Ik ben ook Esther en ik ben 24.
Ben in bezit van drie merries. Jeskim van 19 en over 1,5 week uitgerekend van de hengst Timor. Ik heb ook nog haar dochter Bente, die wordt dit jaar 3. En dan nog de 10 jarige Tea, ook drachtig van timor, maar dat duurt nog wat langer..
Ik loop stage bij Hengstenhouder Bart van den Berg, zit dus eigenlijk veel te veel tussen de fjorden, hihi..
Wat is de afstamming van je fjord? Erop wachten duurt zeker eeuwen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
- Brittlover
- Cindy+Uniek
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Welkom, ik ben Andrea 30 jaar en heb 2 fjordenbalen, mijn 7 jarige merrie Vinga en haar 11 maanden oude zoon Dakota.
Veel lees en kijk plezier hier.
Veel lees en kijk plezier hier.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Welkom Esther op fw!
Spannend hoor je eerste eigen paard en zo te lezen in het onderschrift is het een droom die voor je uitkomt!
Ik ben jet (25) en mijn droommerrie Erna wordt straks 24 jaar in april. samen met Sophietje (4) een shetxwelshje en Fee een tienjarige holsteiner merrie is het een bonte mini kudde thuis.
alvast veel plezier met Morees!
Spannend hoor je eerste eigen paard en zo te lezen in het onderschrift is het een droom die voor je uitkomt!
Ik ben jet (25) en mijn droommerrie Erna wordt straks 24 jaar in april. samen met Sophietje (4) een shetxwelshje en Fee een tienjarige holsteiner merrie is het een bonte mini kudde thuis.
alvast veel plezier met Morees!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Bedankt voor het warme welkom! Leuk hoor!
Ik heb wel al wat foto's, maar weet nog niet zo goed waar ik die kan en mag plaatsen? Niet hier in het forum volgens mij he? Moet ik dat bij pics doen?
Ik weet niet wat de afstamming van Morees is. Morees is gewoon een ontzettende lieverd en mijn dochter van 9,5 rijdt ook altijd op hem op de manege. De manege is verkocht en sluit per 1 mei. Alle paarden en pony's werden dus verkocht. Morees was erg in trek en had maar liefst 7 geinteresseerden! Uiteindelijk hebben ze via een loting bepaald wie Morees mocht kopen, wij waren de gelukkigen! Hij is dus echt een lot uit de loterij voor ons!
En inderdaad ons eerste eigen paard, reuze spannend allemaal en heb er reuzeveel zin in!
Ik heb wel al wat foto's, maar weet nog niet zo goed waar ik die kan en mag plaatsen? Niet hier in het forum volgens mij he? Moet ik dat bij pics doen?
Ik weet niet wat de afstamming van Morees is. Morees is gewoon een ontzettende lieverd en mijn dochter van 9,5 rijdt ook altijd op hem op de manege. De manege is verkocht en sluit per 1 mei. Alle paarden en pony's werden dus verkocht. Morees was erg in trek en had maar liefst 7 geinteresseerden! Uiteindelijk hebben ze via een loting bepaald wie Morees mocht kopen, wij waren de gelukkigen! Hij is dus echt een lot uit de loterij voor ons!
En inderdaad ons eerste eigen paard, reuze spannend allemaal en heb er reuzeveel zin in!
Na 25 jaar gaat een langgekoesterde wens in vervulling. Eindelijk een eigen paardje! een Fjord met de naam Morees!
Onze manege gaat per 1 juli dicht. Althans, je mag er dan nog alleen met een eigen paard lessen.
Wel jammer want het was bij ons om de hoek en de mensen waren er bijzonder aardig. Leuk dat je uitgeloot bent om die pony te mogen kopen!
Wel jammer want het was bij ons om de hoek en de mensen waren er bijzonder aardig. Leuk dat je uitgeloot bent om die pony te mogen kopen!
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Fressa schreef:De avator is in elk geval alvast gelukt! Daar alvast een kleine foto van Morees....de foto is vrij rood vind ik zelf....hij is echt wel wat geler van kleur hoor
welke avater????

zie alleen een mannetje met een stopbordje

Gerrit
Cindy

Vreemd....ik zie toch echt een afbeelding....foto's staan inmiddels bij picsakci schreef:Fressa schreef:De avator is in elk geval alvast gelukt! Daar alvast een kleine foto van Morees....de foto is vrij rood vind ik zelf....hij is echt wel wat geler van kleur hoor
welke avater????![]()
zie alleen een mannetje met een stopbordje