Hallo allemaal,
we zijn even 12 dagen naar Portgal geweest op grond jacht. we hebben al wat leuks gezien maar het is nog even afwachten wat er op mag gebouwd worden. maar ach..zat te koop.. wordt dit het niet dan is er wel wat anders.
Een poosje terug vroeg ik mij vreselijk af of ik onze Chris nu wel of niet moest castereren voor zij heen zouden gaan.
Het ligt misschien aan het weer of de omgeveing daar ;-) maar de meeste mensen rijden daar op hengsten en ook samen met merries. de hengsten staan daar over het algemeen met nog een hengst of ruin in de wei.
Een portugees vertelde al dat wij hier in nederland veel te panisch en paniekerig doen over hengsten dus....aangezien Chris alleen maar makkelijker wordt op het moment gaan we het er op wagen. Hij blijft Hengst!
Ons besluit staat vast!
Het kan daar altijd nog.Een kennis van ons heeft zelf 6 paarden in Portugal en hij zegt dat die vee arts prima werk levert.
We zoeken er zodra we er zelf wonen meteen een ruin bij. wel van het zelfde formaat.
en dan zien we wel hoe of dit gaat.
we hadden er al bijna 1 gehad..een leuk bont diertje..maar ja om hem nu en half jaar op een pension te zetten terwijl we er niet zijn...das nu ook niet echt wat. Nog even geduld hebben dus.
Groetjes wendy
terug uit Portugal
- Senna&Cajra
wat leuk dat jullie de overstap nemen om in Portugal officieel je tent op te zetten en daar een leven gaat leiden!
Vorig jaar heb ik 8 maanden in Frankrijk gewoond- heerlijk de ruimte om je heen. Laat de hengst gewoon hengst blijven als er genoeg weiland en goede omheining is het meest belangerijk.

Vorig jaar heb ik 8 maanden in Frankrijk gewoond- heerlijk de ruimte om je heen. Laat de hengst gewoon hengst blijven als er genoeg weiland en goede omheining is het meest belangerijk.

'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje