Ik ben Femke en ik ben 16 jaar. Na wat te hebben zitten zoeken op google over Fjorden, kwam ik op deze site terecht. Het leek me heel leuk, dus melde ik me aan.
5 jaar terug begon voor mij een nieuwe wereld, de paarden wereld. Ik was altijd al in paarden geïnterresseerd, maar mocht niet op paardrijden, ze dachten dat ik het niet leuk zou vinden en het was te duur..
Toen vond ik mijn eerste verzorgpony: Gentle. Wij kregen een hele goede band, ze wachte me altijd op en kwam altijd hinnikend naar me toe gegallopeerd.. Maar wegens problemen met haar baasje, is ze onverwachts 2 jaar terug verkocht :'( (ben haar nog steeds aan het zoeken!)
In de tijd dat ik Gentle verzorgde heb ik 2 fjorden, samen met mijn vriendin, verzorgt, maar omdat zij er niet 'goed' mee omging, ben ik ermee gestopt. Na een tijdje waren ze verkocht, wel jammer, maar het is beter voor ze en heb te horen gekregen dat ze goed terecht zijn gekomen!
Na een tijdje mocht ik op paardrijden en kreeg een hele goede band met een paard daar, maar is na een jaartje ingeslapen, wegens een slecht knie

Het 'verlangen' naar een verzorgpaardje kwam toch weer terug en ben ik gaan zoeken op marktplaats etc. en vond ik een leuke advertentie..
Na veel gemaild en zo bleek dat die pony heel erg in de buurt is waar ik woon en ik was de gelukkige die haar mocht verzorgen.
Haar naam is Odet en een fjord van 13 jaartjes.. Met haar begin ik nu toch ook wel een band te krijgen..
Een foto van mij en Gentle:

En dit is Odet:

Groetjes Femke