Nou, sinds Nisko op de wei staat is er altijd wel wat lijkt het. Ze heeft het er goed naar de zin, te goed.... Toen ze er net was is ze van de nieuwe ruinen in de wei spontaan enorm hengstig geweest. Je kunt nu nog zien waar de kale plekken zaten (was heel smatig vanwege de bijtende urine). Nu is ze inmiddels weer hengstig, ze staat er bijna een maand, en toen ik haar gister na de buitenrit in de wei zette, sprong de pony ruin die erbij staat er bovenop. Bah, ik houd daar helemaal niet van, wordt een merrie volgens mij alleen maar vies van van binnen. Nisko drong zich trouwens ook enorm aan hem op, hij kon haar niet over het hoofd zien

. Daarvoor had ik haar apart te eten gezet, ze moet toch op gewicht blijven, en ze ging steeds bij het draadje van de weide-ingang staan piesen

. Heb haar toen maar bij het hooi vastgezet, anders wordt het niet wat (vrete kreng

). Nou ja, dit zijn wat lotgevallen.
Voor dit alles hadden we een flinke rit van 2 uur gemaakt en de Vierdaagse komt helemaal goed denk ik

.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!