Hallo,
Na een tijdje te hebben gezocht, komt er zodag eindelijk een fotografe om jordy op de kiek te zetten!
Foto's zulle worde gemaakt door karefotografie. e erg eieuwd.
Zodag eerst even Jordy helemaal wassen en uitpluizen om hem in spik en span te maken.
Hebben jullie nog tips???
Wel/geen neusriem
extra laten glimmen
wat voor een foto's te maken (zat zelf te denken aan bak los, bak rij, foto's dijk met nijmegen achtergrond, blackfoto's
Vind het reuze spannend. Uiteraard zal ik er een aantal hierneer zetten.
Ik heb een fotosessie en Ozlem (bijrijder jordy) heeft er ook een. Zo hebben we meer tijd om verschillende dingen te doen.
Gr heidie
Zondag gaat Jordy op de foto!!!
Vandaag heeft Jordy de fotoshoot gehad. Ik vond het erg gaaf om te doen, wel vermoeiend! hahah
Jordy is normaal altijd de sul van stal en zet nooit een stap verkeerd. Nu zijn we voor de foto naar de waal gegaan en dat kende hij niet. Hij was me aan het showen!!! Erg gaaf, leek wel een hengst, mooie speknek er onder en gaan met die banaan!
Ik weet niet of jullie die foto's met kelly nog herinneren waarbij ze voor de grap werd meegesleurd?? Nou, bij mij gebeurde dat regelmatig vanavond, hij was erg zenuwachtig voor de shoot, hahaha Gekke pony.
Hoop dat ze erg mooi zijn geworden!!
Ik wilde graag een blackfoto, maar bij ons op stal hebben we spaanse invloeden, dus veel wit en erg lichte stallen. Dit met als gevolg dat ik niet zeker weet of ze mooi worden. Hoop het wel, want daar deed ik het voor!
Foto's in galop (aan de longeertouw) in het hoge gras waren ook erg gaaf.
Wilde ze eigenlijk vanavond al hebben hebben hebben!!!!!! Maargoed, zodra ik ze heb zal ik ze laten zien.
Gr heidie
Jordy is normaal altijd de sul van stal en zet nooit een stap verkeerd. Nu zijn we voor de foto naar de waal gegaan en dat kende hij niet. Hij was me aan het showen!!! Erg gaaf, leek wel een hengst, mooie speknek er onder en gaan met die banaan!
Ik weet niet of jullie die foto's met kelly nog herinneren waarbij ze voor de grap werd meegesleurd?? Nou, bij mij gebeurde dat regelmatig vanavond, hij was erg zenuwachtig voor de shoot, hahaha Gekke pony.
Hoop dat ze erg mooi zijn geworden!!
Ik wilde graag een blackfoto, maar bij ons op stal hebben we spaanse invloeden, dus veel wit en erg lichte stallen. Dit met als gevolg dat ik niet zeker weet of ze mooi worden. Hoop het wel, want daar deed ik het voor!
Foto's in galop (aan de longeertouw) in het hoge gras waren ook erg gaaf.
Wilde ze eigenlijk vanavond al hebben hebben hebben!!!!!! Maargoed, zodra ik ze heb zal ik ze laten zien.
Gr heidie