Toekomstige fjordenbezitter stelt zich voor
Toekomstige fjordenbezitter stelt zich voor
Hoi, ik wil me even voorstellen: ik ben een computernerd en paardenliefhebster van 32. Ik heb een paar jaar op een hele leuke gelderse merrie gereden en ik vond het zo leuk dat ik nu een eigen paard ga kopen. Jullie raden het al, het wordt een fjord! Ik heb mijn hebberige oog laten vallen op Vitessa (die hier op het forum al bekend is geloof ik?). Ze is zo mooi en lief! helaas kan ik haar in september pas meenemen omdat ze een veulentje heeft maar ik kan wel af en toe langsgaan bij de eigenares voor een ritje. Voor foto's volg deze link:
http://www.janvanklinken.com/main.php?g2_itemId=24
http://www.janvanklinken.com/main.php?g2_itemId=24
- joske_vuran
- Contacteer:
Bedankt allemaal voor het welkom en dat jullie haar ook mooi vinden
. Ik ben nu al helemaal trots!
Haar vader is Sebastian, moeder Paulien, vader van de moeder heet Oswin. Ik ben naar haar gaan kijken omdat ze een AA certificaat voor de zadelproef had gehaald. Ik heb geen grote ambities maar een beetje dressuur vind ik wel leuk en zo'n goeie score op de zadelproef leek me een goed teken.

Haar vader is Sebastian, moeder Paulien, vader van de moeder heet Oswin. Ik ben naar haar gaan kijken omdat ze een AA certificaat voor de zadelproef had gehaald. Ik heb geen grote ambities maar een beetje dressuur vind ik wel leuk en zo'n goeie score op de zadelproef leek me een goed teken.
Ook namens mij welkom en veel plezier hier. Voor je het weet is het september!
Ik ben Marijke, 29 en heb een fjordenruin van 11 (Rosco) een fjordenruin die dit jaar 3 wordt (Alex) een een 3 jarige trekpaardenruin (Cratos). Die laatste is met name de grote liefde van mijn vriend Dennis.

Ik ben Marijke, 29 en heb een fjordenruin van 11 (Rosco) een fjordenruin die dit jaar 3 wordt (Alex) een een 3 jarige trekpaardenruin (Cratos). Die laatste is met name de grote liefde van mijn vriend Dennis.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Welkom hier! Ik ben 35 jaar en heb een 7 jarige fjordenmerrie Iza en een jaarling hengstje Cosimo. Cosimo is een halfbroertje van het veulen wat nu bij Vitessa loopt (namelijk ook van Vjostar).
Vitessa is een super leuke merrie en heel geschikt voor de sport. Veel plezier met haar en houd je ons op de hoogte over jullie vorderingen?
Vitessa is een super leuke merrie en heel geschikt voor de sport. Veel plezier met haar en houd je ons op de hoogte over jullie vorderingen?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
@ellen ja ik wist al dat Mirjam op haar gereden heeft, ik had al wat over Vitessa gelezen hier op het forum voordat ik ging kijken. Ze heeft dat hardstikke goed gedaan want Vitessa is een heel fijn rijpaard, heel licht voor de hulpen.
@yvette Vjostar is een mooi paard he, met die aparte vlekken. heeft jouw jaarling die ook?
@yvette Vjostar is een mooi paard he, met die aparte vlekken. heeft jouw jaarling die ook?
Die van mij heeft meer vlekken dan Vjostar zelf ;-) Maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn merrie ook schoudervlekken heeft. Vooral zijn aalstreep is apart.crosmuller2 schreef:@yvette Vjostar is een mooi paard he, met die aparte vlekken. heeft jouw jaarling die ook?
Zie voor foto's onder andere: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... ght=cosimo
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Nou welkom hier.
Ik ben Suzanne, wordt in het weekend 33 jaar en ben samen met man Leo trotse eigenaars van ruin Ronan (wordt vrijdag 11jaar) en Anca merrie van 3 jaar.
Veel plezier hier.
Ik ben Suzanne, wordt in het weekend 33 jaar en ben samen met man Leo trotse eigenaars van ruin Ronan (wordt vrijdag 11jaar) en Anca merrie van 3 jaar.
Veel plezier hier.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Welkom hier, ik ben Andrea, 29 jaar en de trotse eigenaresse van mijn fjordenmerrie Vinga van 7 jaar en haar 3 weken oude hengstveulen Dakota.
Vitessa is een leuke merrie, jammer dat je nog zo lang moet wachten.
Veel plezier hier op FW en straks met Vitessa
Vitessa is een leuke merrie, jammer dat je nog zo lang moet wachten.
Veel plezier hier op FW en straks met Vitessa

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
welkom hier, ik ben Claudia en ik ben 40 jaar, ik heb 2 fjorden. Een merrie (Vera) van 7 jaar en een ruin (Exel) van 2 jaar.
Heel veel plezier met Vitessa, is zij ook een dochter van Geae?
Heel veel plezier met Vitessa, is zij ook een dochter van Geae?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd