Voor het volgende nummer van Amazone Magazine ben ik nog op zoek naar een leuke Fjord/vrouw combinatie.
Er komt namelijk een artikel in het blad over fjorden, en ik heb natuurlijk al prachtige foto's van losse fjorden, fjordenportretten, veulentjes, etc. Maar nog niet echt veel foto's van fjorden onder zadel.
Bovendien moet er nog een mooie cover komen, dus de kans bestaat (maar is helaas niet zeker) dat je op de cover komt.
Voor alle duidelijkheid: het gaat om foto's waarbij je aan het rijden bent, en ik maak zowel totaal shots als portretten.
De fotoshoot is uiteraard kosteloos, je ontvangt 3 foto's op 400x600 pixels formaat, evt. kun je extra foto's nabestellen tegen de normale tarieven.
Heb jij een mooie fjord (zeer rastypisch, fotogeniek, geknipt en schoon), zie je er zelf ook goed uit (alleen vrouwen!), en heb je een mooie locatie waar we foto's kunnen maken (bos, bomen op achtergrond, zandvlaktes, etc.)?
Reageer dan eventjes (zoek @ hypofocus.com (let op, er zit nu een spatie in het mail adres tussen zoek, het apestaartje en hypofocus, omdat ik anders spam binnenkrijg... als je mailt natuurlijk gewoon even alles aan elkaar schrijven...)) met een foto van jezelf en een foto van je fjord.
En natuurlijk wat gegevens over jezelf/fjord en de plaats die we als locatie kunnen gebruiken.
Nog 1 eis: Ik kan op dit moment niet zo ver reizen, dus tripjes naar Noord Holland, Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel en Zeeland zitten er helaas niet in.
Liefst in de omgeving van Eindhoven/Den Bosch/Weert/Tilburg.
De fotoshoot moet dit weekend of begin deze week plaatsvinden, omdat ik komende vrijdag naar de USA vertrek voor een maand.
Groetjes,
Femke