Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5
- kristelhans
Re: Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5
Ik ga naar het westen om ooit nog op het strand te rijden haha..tot dan blijf ik lekker in 't oost'n! Ohja, Annalynn, ga ja ook naar het feestje van Rutger? 

- Ilonka
Zekers! Polderpop heet het weer?
Als je naar het strand gaat geef dan een gil, als het Katwijk oid is dan kom ik ook wel even die kant op, is voor mij 5 kwartier.
Als je naar het strand gaat geef dan een gil, als het Katwijk oid is dan kom ik ook wel even die kant op, is voor mij 5 kwartier.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- kristelhans
Ha ja is goed..ik hoop dit jaar nog..stalgenoot kon misschien iets regelen haha..
Ik weet niet hoe het heet..ik bedoel feestje bij Kuupers thuis..waar we vorig jaar ook waren..met de brulkikkers en thee in de keuken!
Ik weet niet hoe het heet..ik bedoel feestje bij Kuupers thuis..waar we vorig jaar ook waren..met de brulkikkers en thee in de keuken!

- Ilonka
Precies wij zijn er ook. Moet even kijken of we blijven of weggaan. We gaan de dag er na naar Rock in Park.
Pearl Jam (zouden we 10 (jaha we zijn oud
) jaar geleden heen in Torhout en toen kwamen ze niet door die doden in Roskilde) en Ben Harper! Yeah!
Pearl Jam (zouden we 10 (jaha we zijn oud

Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
@Sofie: ik vind Githa er goed uit zien hoor, helemaal niet te dik
@Anouska: fijn dat hij nu zo braaf is
@Sterre: gaaf om zonder hoofdstel te rijden en dat Bailey zo braaf was
@Annalynn: zo Brass kan er weer even tegen met die ijzers, dat wordt lekker rijden in de Eiffel
@Kristel: veel plezier met je "Ponykamp"
@Anouska: fijn dat hij nu zo braaf is
@Sterre: gaaf om zonder hoofdstel te rijden en dat Bailey zo braaf was
@Annalynn: zo Brass kan er weer even tegen met die ijzers, dat wordt lekker rijden in de Eiffel
@Kristel: veel plezier met je "Ponykamp"
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- kristelhans
Ha Annalynn, wat gaaf dat je naar Rock in Park gaat! Lijkt me ook wel gaaf. Wij blijven niet slapen..ik bob wel..slaap het liefst in mijn eigen bed en mijn weekenden zijn heilig! 
Nu Narnia aan het afkijken..tis de laatste lesdag voor de leerlingen..deadline stress dus even wat leuks doen met ze. Alles is ingeleverd voor mijn vak..nu nog nakijken, bleeh!

Nu Narnia aan het afkijken..tis de laatste lesdag voor de leerlingen..deadline stress dus even wat leuks doen met ze. Alles is ingeleverd voor mijn vak..nu nog nakijken, bleeh!
- Ilonka
Oh ik vind die boeken geweldig! Heb ze in het Nederlands tig keer gelezen (Ooit gezien wie ze vertaald heeft???) en ook de Engelse heb ik een aantal keer gelezen.
- kristelhans
Ik heb die boeken niet gelezen..haha maar de films zijn heerlijk!
- Ilonka
Zonde! De boeken zijn heerlijk! Als kind zijn het spannende verhalen boeken en als volwasse haal je er heel andere dingen uit. C.S Lewis schrijft eigenlijk over het christelijk geloof maar dan in spannende verhalen.
Ik zou zeggen, het is niet te laat om ze eens te lezen! Engels is het leukste natuurlijk, maar ik zal verklappen wie de Nederlandse boeken heeft vertaald vanuit het Engels
Mag je er bij bedenken dat ik A.M. Gordeau heet, en mijn tweede naam een vernoeming is naar mijn tante
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Kronieken_van_Narnia
Ik zou zeggen, het is niet te laat om ze eens te lezen! Engels is het leukste natuurlijk, maar ik zal verklappen wie de Nederlandse boeken heeft vertaald vanuit het Engels
Mag je er bij bedenken dat ik A.M. Gordeau heet, en mijn tweede naam een vernoeming is naar mijn tante
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Kronieken_van_Narnia
zo net een heerlijk ritje gemaakt met Vera en Exel, we zijn maar even naar de dierenwinkel van Samantha en haar zus gereden en bij me moeder op bezoek geweest
Ik was vergeten de paarden in te spuiten tegen ongedierte en in het park stikt het daarvan, gevolg is dat Vera dan hyper wordt. Dus weet je wat? We gaan even langs de winkel en daarna bij mijn mams langs.
Ken je voorstellen? Door straten met wapperende vlaggetjes, een redelijk groot winkelplein op waar uiteraard uithangborden, vlaggen etc hangen. Wat zijn ze dan toch heerlijk koel he?
Exel had het liefst de winkel in gegaan, want de zus van Samantha kwam met wat lekkers naar buiten, dus hij dacht : "ik ga zelf wel ff shoppen"
Daarna naar me moeder, hups woonwijk door die helemaal oranje is van de vlaggetjes etc., langs een speeltuin, mensen die in de tuin bezig zijn met het gras en wederom deden ze het gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Wat is het toch een heerlijk ras he die fjord?

Ken je voorstellen? Door straten met wapperende vlaggetjes, een redelijk groot winkelplein op waar uiteraard uithangborden, vlaggen etc hangen. Wat zijn ze dan toch heerlijk koel he?

Daarna naar me moeder, hups woonwijk door die helemaal oranje is van de vlaggetjes etc., langs een speeltuin, mensen die in de tuin bezig zijn met het gras en wederom deden ze het gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Wat is het toch een heerlijk ras he die fjord?

- Ilonka
Heerlijk Claudia, je hebt brave paarden!
- kristelhans
ja dat heb ik zeker, ben ik ook heel erg blij meeIlonka schreef:Heerlijk Claudia, je hebt brave paarden!

- Ilonka
In mijn Nederlandse versie van 'Het paard en de jongen' staat *rent even naar de boekenkast om te checken* Lieve Annalynn, deze heb ik vooral voor jou vertaald! Madeleine
- kristelhans
Ah wat bijzonder zeg! Nu MOET ik ze wel lezen dus..haha.. Hier is de film bijna afgelopen..paar traantjes gezien bij een paar meiden..schattig!
- Ilonka
Welk deel heb je gekeken? Ja en nu moet je ze wel lezen 

- kristelhans
Deel 1..sommige leerlingen kenden de film nog niet..voor de kerstvakantie ga ik deel 2 kijken denk ik..leuk! We doen dan een Engelse discussie erna..vinden ze heel leuk!
Wat gaaf Annalynn!
Ik ga zo Bjørn longeren en morgen weer rijden. Vandaag voel ik me al wel een stuk beter als gister, maar rijden is het denk ik nog iets te vroeg voor.
Ik ga zo Bjørn longeren en morgen weer rijden. Vandaag voel ik me al wel een stuk beter als gister, maar rijden is het denk ik nog iets te vroeg voor.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Wat bijzonder Annalynn!
Ik was als kind helemaal weg van de Narnia-boeken en heb ze later ook weer gelezen in het engels. Maar die films.... nee, ik vind ze verschrikkelijk, haha!
Ik vind de boeken echt veeeel beter.
Wat heerlijk dat Exel en Vera zo braaf waren zeg.
Bailey was vandaag ook weer een lieverd, ik ben heel benieuwd hoe onze eerste les morgen gaat!
Ik was als kind helemaal weg van de Narnia-boeken en heb ze later ook weer gelezen in het engels. Maar die films.... nee, ik vind ze verschrikkelijk, haha!
Ik vind de boeken echt veeeel beter.
Wat heerlijk dat Exel en Vera zo braaf waren zeg.
Bailey was vandaag ook weer een lieverd, ik ben heel benieuwd hoe onze eerste les morgen gaat!
- Ilonka
Ik vind de films ook vreselijk, maar dat komt denk ik omdat je zelf alles hebt bedacht bij de boeken.