3-jarigen topic
Bente had eergisteren ook aardig wat pit.. Die was me daar een potje aan het rauwdauwen.. Racen, crossen, bokken, springen, phoe!!
Ze staat nu dus met Tea in een ander landje, maar volgens mij staat daar powergras, Tea was ook aardig druk..
Helaas is het powergras bijna op..
Heb verder niets met Bente gedaan..
Ze staat nu dus met Tea in een ander landje, maar volgens mij staat daar powergras, Tea was ook aardig druk..
Helaas is het powergras bijna op..
Heb verder niets met Bente gedaan..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Brittlover
Hier nog zo een die graag een feestje bouwt! Hij liep vandaag als een zonnetje aan de longeerlijn, lekker ruim.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Vandaag mag Shadow er weer aan geloven. Ze heeft lekker de hele week halve daagjes op het land gestaan, maar vandaag mag ze aan het werk.
Zondag hoop ik mijn fiets op stal te hebben en dan wil ik met haar een rondje gaan fietsen.
De ijzertjes bevallen goed, Heb ze nou toch al een paar keer meegenomen om te wandelen van de week, terwijl ik dat normaal maar 1x in de week doe.
Zondag hoop ik mijn fiets op stal te hebben en dan wil ik met haar een rondje gaan fietsen.
De ijzertjes bevallen goed, Heb ze nou toch al een paar keer meegenomen om te wandelen van de week, terwijl ik dat normaal maar 1x in de week doe.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Oh jee, misschien een beetje last gehad van loszittende haren?? Shadow heeft dat ook onder dr voorpluk wil het haar niet loslaten, maar het irriteert wel.
Shadow vandaag aan de longeerlijn gehad, het stapknopje is terug, gelukkig. Verder was ze super braaf.
Zondag voor het eerst een echt rondje met dr maken langs de fiets, ben benieuwd!!
Shadow vandaag aan de longeerlijn gehad, het stapknopje is terug, gelukkig. Verder was ze super braaf.
Zondag voor het eerst een echt rondje met dr maken langs de fiets, ben benieuwd!!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Denk ook dat het met het verharen te maken heeft Esther, ach komt vanzelf weer haar op.
Spannend Daphne! Komt vast goed met jullie.
Spannend Daphne! Komt vast goed met jullie.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Brittlover
Hahaha, geweldig Daphne. Is ook wel eens een keer lekker.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Brittlover
Spannend Daphne!
Heb trouwens gehoord op de radio dat het zondag lente achtig weer wordt. Goed voor Bjorn z'n hormonen
, iets minder goed voor ons.
Heb trouwens gehoord op de radio dat het zondag lente achtig weer wordt. Goed voor Bjorn z'n hormonen

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Benz heeft vandaag zijn eerste les gehad. Gea en Rebec in het binnenbakje, zadel op en longeren maar...en zowaar was de dooie dogge tot leven gekomen en had 2 rondjes flink lopen bokken, aldus een verbaasde Gea 
Maar daarna was ie moe en was alles geen probleem. Hangen gaf ie niks om. (maar dat wisten we al)
Morgen mag ie geloof ik weer. En vermoed dat ie met zn snuffert vooraan staat, want volgens mij was ie helemaal in zn nopjes dat ie 'ook eindelijk eens mee mocht...net als de rest'.

Maar daarna was ie moe en was alles geen probleem. Hangen gaf ie niks om. (maar dat wisten we al)
Morgen mag ie geloof ik weer. En vermoed dat ie met zn snuffert vooraan staat, want volgens mij was ie helemaal in zn nopjes dat ie 'ook eindelijk eens mee mocht...net als de rest'.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Brittlover
wat spannend gaan jullie hem ook gelijk inrijden en eventueel doorrijden?
britt is de nieuwe vertroetelpony van de manege. de hele tijd zijn er kinderen. dat ze zo'n mooie kuif heeft en zo lief is en ga maar door.
heb haar vandaag even in de blubberwei gezet. daarna even in de bak bij een andere nieuweling. ging wel goed alleen zijn die mensen zo bang dat er wat gebeurt. en nog even haar benen en staart gewassen aangezien je die niet terug kon vinden door de hoeveelheid blubber.
britt is de nieuwe vertroetelpony van de manege. de hele tijd zijn er kinderen. dat ze zo'n mooie kuif heeft en zo lief is en ga maar door.
heb haar vandaag even in de blubberwei gezet. daarna even in de bak bij een andere nieuweling. ging wel goed alleen zijn die mensen zo bang dat er wat gebeurt. en nog even haar benen en staart gewassen aangezien je die niet terug kon vinden door de hoeveelheid blubber.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Exel heeft vandaag ook weer aan de longe gestaan en hij ging super, heb er ook weer een zadeltje op gehad en heb ook even gehangen. En zoals te verwachten van Exel stond ie een beetje om te kijken met een blik van:"ja en moet ik hier van onder de indruk zijn?" 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd