Bericht
door Esther » zo 21 jan 2007, 06:04
Wat is doe Caylinn toch ook een ongelooflijke knuffelkont.
Gisteren besloot ik dat ik Bente de laatste tijd een beetje had verwaarloost, niet dat zij het erg vond, maar goed..
Ik dus heel driftig een paar borstels gepakt en ging haar eens even een beetje borstelen.. Niet om haar schoon te krijgen hoor, want die illussie heb ik allang niet meer...Maar gewoon overal aanraken, een paar hoefjes opgetild e.d.
Maar Caylinn stond me daar een potje te slijmen om aandacht, hihi.. Legde ze haar hoofd op mijn arm, ging ze ertussen staan, begon ze aan mijn been te schuren, blies in mijn nek en nog meer van dat soort aanstellerij.. Lief hoor!! Ik heb haar dus ook nog even geborsteld en dat vond ze wel lekker..
Trouwens Bente heeft het onmogelijke gedaan, die is nu smeriger dan Caylinn, wat een prestatie.. Caylinn heeft gisteren na twee en een halve dag box niet ens gerold.. Jeskim en Bente die lieten zich natuurlijk meteen in de modder vallen, maar ik moet ook wel zeggen dat hun box wel een stukje viezer was.. Je kunt je waarschijnlijk voorstellen hoe zeer ze te keer gingen na zo lang in de stal, ik houd er zelf natuurlijk niet van, maar het hele land ruïneren, het stond bijna helemaal blank, is ook niet echt handig. Wow, racen en bokken, hihi..
Nu staat Bente en Caylinn weer samen in een box en is het weer een gelijke strijd om de mis verkiezing, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'