Jaarlingen topic 2008!
1.35m is een hele normale maat hoor voor een jaarling! Daar zou ik me absoluut niet druk om maken. Mijn Djimm is ook zoiets, en die is niet eens ziek geweest (gelukkig!). Sommige fjorden worden nou eenmaal niet zo groot, ach, so be it. Als ze maar wel een beetje lekker stevig worden dan kan er heel veel hoor 

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
1.35 lijkt me ook niet overdreven klein.
Dakota is abnormaal groot dus daar moet je niet naar kijken.
Dakota en Dhalene gaan uit elkaar
(zie dagboek)
Dakota is abnormaal groot dus daar moet je niet naar kijken.
Dakota en Dhalene gaan uit elkaar

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Jammer dat Dakoot en Dhalene uit elkaar gaan! Maar ik kan jullie redenen wel begrijpen hoor... Hopelijk blijft Lot hier ook wat posten over hoe het Dhalene vergaat op haar nieuwe plekje!
En om nog even terug te komen op de stokmaat van jaarlingen...bedenk ook dat het nog maar jaarlingen zijn he! Net als met kinderen kan het zomaar dat ze later een groeispurt ktijgen. Anderen krijgen 'm helemaal niet. Tja, ik denk altijd maar zo, als je persé een grote fjord wil dan moet je er een kopen
Bij een veulen/jaarling is het altijd maar afwachten wat het wordt. Dat houdt het ook wel spannend natuurlijk 
En om nog even terug te komen op de stokmaat van jaarlingen...bedenk ook dat het nog maar jaarlingen zijn he! Net als met kinderen kan het zomaar dat ze later een groeispurt ktijgen. Anderen krijgen 'm helemaal niet. Tja, ik denk altijd maar zo, als je persé een grote fjord wil dan moet je er een kopen

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Jammer dat ze uit elkaar gaan Andrea!
Damaris ontwikkelt ook al spastische voermanieren. Kopieert ze van zuslief Annelisa...die heeft zichzelf aangeleerd om tijdens het eten uit een emmer, afwisselend d'r voorbenen naar voren te gooien. En Damaris doet het nu dus ook
ach er zijn ergere dingen in het (paarden)leven 
Damaris ontwikkelt ook al spastische voermanieren. Kopieert ze van zuslief Annelisa...die heeft zichzelf aangeleerd om tijdens het eten uit een emmer, afwisselend d'r voorbenen naar voren te gooien. En Damaris doet het nu dus ook

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dakoot en Dhalene zijn schrapers tijdens het eten, leuk als je net je stal hebt gedaan en hij wordt weer opgeploegd 

daisy is ook een schraper,ze schraapt tijdens het eten maar ook tijdens het vast staan dan hopt ze ook zo op en neer.
en even terugkomend op de stokmaat...ik zou het fijn vinden als ze groot word maar zeker niet dat ik haar om zou ruilen daarom ,daisy is mijn maatje en ja sorry ik kijk ook altijd al in de toekomst ik ben nu eenmaal een dromer .kan ik niks aan doen.
maar zeg weten jullie dat het nu echt bijna nieuwjaar is.
morgen ben ik zeker niet online eerst tot vijf uur werken dus.maar daarom wens ik jullie ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR EN EEN GOEDE GEZONDHEID.DIKKE KNUFFEL MIJ EN DAISYYYYY. tot volgend jaar allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxx
en even terugkomend op de stokmaat...ik zou het fijn vinden als ze groot word maar zeker niet dat ik haar om zou ruilen daarom ,daisy is mijn maatje en ja sorry ik kijk ook altijd al in de toekomst ik ben nu eenmaal een dromer .kan ik niks aan doen.
maar zeg weten jullie dat het nu echt bijna nieuwjaar is.
morgen ben ik zeker niet online eerst tot vijf uur werken dus.maar daarom wens ik jullie ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR EN EEN GOEDE GEZONDHEID.DIKKE KNUFFEL MIJ EN DAISYYYYY. tot volgend jaar allemaal doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxx
daisy mijn mooie lieve meid,en gijsje ons kruimeltje..
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Wat een lekker bekkie heeft Djimm!
Dames, het is 2009, ik sluit dit jaarlngen topic, en open snel ons D-tjes topic!!
Gelukkig nieuwjaar!!!!
Dames, het is 2009, ik sluit dit jaarlngen topic, en open snel ons D-tjes topic!!
Gelukkig nieuwjaar!!!!