Het C-tjes topic!
Heb de foto's van Caya ontvangen!!
wat een lekker ding is dat toch!
is van de laatste keer dat we er geweest zijn...
was dus... *graapt diep in geheugen* met de HK.
het is precies zijn moeder qua uitdrukking...
hier een foto om te zien hoe groot hij is (was dus al, want we zijn al weer paar maanden verder
)
Amanda heeft er echt een superpaardje aan als hij zo aan de slag mag!
hij is nu al knapper als mama
Meet stoere hengst Caya again..
echt precies dat koppie.....
zijn wel 16 druppels water!! schrok er gewoon van toen ik deze zag..

yo caya, waar ga je met Eveline naartoe.. hahahaha

hij staat lekker in de opfok, vandaar zijn vachtje...
nu alweer paar maanden verder en weer lekker hele dagen buiten..
amanda zei al: daar kan ik niet tegenaan poetsen, en ik ken het van het tijdperk dat zorro nog niets hoefde te doen..
lekker ding (geworden) he??
wat een lekker ding is dat toch!
is van de laatste keer dat we er geweest zijn...
was dus... *graapt diep in geheugen* met de HK.
het is precies zijn moeder qua uitdrukking...
hier een foto om te zien hoe groot hij is (was dus al, want we zijn al weer paar maanden verder

Amanda heeft er echt een superpaardje aan als hij zo aan de slag mag!
hij is nu al knapper als mama

Meet stoere hengst Caya again..
echt precies dat koppie.....
zijn wel 16 druppels water!! schrok er gewoon van toen ik deze zag..

yo caya, waar ga je met Eveline naartoe.. hahahaha

hij staat lekker in de opfok, vandaar zijn vachtje...
nu alweer paar maanden verder en weer lekker hele dagen buiten..
amanda zei al: daar kan ik niet tegenaan poetsen, en ik ken het van het tijdperk dat zorro nog niets hoefde te doen..

lekker ding (geworden) he??

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Hij was anderhalve maand geleden nog geen 1.40Viv schreef:Yv niet meer zeuren over Coosje, die is ook flink utgeschoten in de hoogte hoor. Vergis je niet. Tenzij die andere fjord zo klein is natuurlijk hahahaa.

En hij lijkt voor mij erg klein, omdat Dewi haast even groot is (en 11 maanden jonger)...maar het gaat goedkomen

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Jeetje wat is Caya een knappe man geworden zeg.
Hij ziet er prachtig uit.
Ik heb Ciara van de week ook gemeten en die komt op 1.43.Best al netjes met een mama van 1.40.
Hij ziet er prachtig uit.
Ik heb Ciara van de week ook gemeten en die komt op 1.43.Best al netjes met een mama van 1.40.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Caya word zeker een lekkerding zeg! Die mag er wezen. Is ook een Kunar toch?
Oeh Maroes, grote beeb is Ciara dan..
Cunna krijgt een spurt, ben happy met deze plek. De beste man kwam naar me toe en zei dat ze september ook nog wel 24/7 buiten mocht blijven.. *jeeej* en wat nog leuker is voor Cun is dat we zoveel land hebben dat ze de hele zomer op vers gras kan staan.. De eerste halve hectare heeft ze met dr vriendin nu op, nu staat ze voor 2 weken op een kleiner stukje en dan gaan ze voor anderhalve maand op anderhalve hectare en dan weer naar dat eerste stuk land toe...
Oeh Maroes, grote beeb is Ciara dan..
Cunna krijgt een spurt, ben happy met deze plek. De beste man kwam naar me toe en zei dat ze september ook nog wel 24/7 buiten mocht blijven.. *jeeej* en wat nog leuker is voor Cun is dat we zoveel land hebben dat ze de hele zomer op vers gras kan staan.. De eerste halve hectare heeft ze met dr vriendin nu op, nu staat ze voor 2 weken op een kleiner stukje en dan gaan ze voor anderhalve maand op anderhalve hectare en dan weer naar dat eerste stuk land toe...
JAAAAA, ik heb er heel veel gemaakt.Amber_ schreef:FOTOS clau
Maar dat gaat zeker morgen worden

Maar hij ziet er echt super uit en hij komt mij zeker niet dominant over.(zeker niet als je Alco gewend bent

HIj kwam gelijk en hij vond het heerlijk om te knuffelen.
Zijn manen waren echt nog niet zo mega lang maar ik had mijn scheerapparaat en schaar bij.
Gewapend met een halster en touw de wei in , blijft hij gewoon zonder lekker staan

Sandy was hem over zijn neusje aan het kriebbelen en ik kon gewoon scheren en knippen. Het is niet helemaal geweldig geworden maar alles is er weer af incl. baard

Hij is aardig gegroeid en hij is heel sociaal in de groep. Baas maar wel heel eerlijk.
Ik zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen maar ik ben weer heel blij dat ik hem heb gezien.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.