Het B-tjes topic...zag ik nergens!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Elvina

Re: Het B-tjes topic...zag ik nergens!

Bericht door Elvina » ma 30 nov 2009, 17:29

Les ging donderdag niet heel super, ze is op het moment zoo sterk en dwars! :( Ga over 2 weken met de les paardenvoetballen :D Denk dat ze dat wel leuk vind :D
Zaterdag liep ze niet helemaal lekker dus gister niet gereden. Alleen in de paddock gespeeld en gewandeld.. Ze was druk! Niet normaal meer!

Toch een nieuw zadel Kristel :D Jeeej!
Spannend Marleen!
Wat kan Basco racen zeg! :o

(Sorry, ben beetje kort van stof vandaag maar moet alweer naar die bolle toe, drukdrukdruk :( )
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 30 nov 2009, 19:57

Marleen; zes jaar hihaaaaa, wat K*T! ;) Ik steeds kijken bij Pics Plaza of er al wat staat haha.. En ja..zadel gekocht..centjes overgemaakt en ze zou het vandaag of morgen posten..ik vertelde dat ik het zadel wel voor donderdag wilde hebben als het kon i.v.m. mijn les dan!

En hoe ging je eerste bitloze les??

Ber; Jaa heerlijk idd..haha ik ben soms echt een twijfelaar..vooral met belangrijke dingen..ook al heb ik de keuze in mijn hoofd al lang gemaakt, ik ga het altijd verantwoorden naar mezelf en ook naar Martijn...zegt hij; ik ben je moeder niet en jij bent geen 15 meer joh..je werkt hard voor je geld dus je mag zelf weten waar je het aan uitgeeeft hahaha..en gelijk heeft ie! Maar ik vind een buffer zooo belanrijk voor Beer..spaarpotje is niet helemaal leeg gelukkig ;)

Ben zoooo benieuwd naar het zadel!! Nu was ophangen..had echt niks meer schoon en een BERG was..geen zin gehad om te wassen..haha moet ik naar boven om het op te hangen en daar is het KOUD!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 30 nov 2009, 20:58

Haha heb je de kou overleefd??
Les ging SUPER!!!! Wát geweeeeldig zo'n bitloos hoofdstel :D Ze liep zo lekker over haar rug en achterhand er lekker onder en lekker actief en gaf lekker na!!!! :D Ze is enorm aan het zoeken naar een goede hoofd/hals houding omdat we daar nu ook lekker mee aan het oefenen zijn. Ze knikt elke keer mooi in maar heeft het natuurlijk nog niet constant. Ik heb zo lekker gereden :D Ik merk ook echt dat ze super op mijn been reageert, het was natuurlijk eerst wel even zoeken zonder het bit, maar ik denk dat dat maar 5 minuutjes geduurd heeft en toen begreep ze hem helemaal en kon ik ook lekker rijden met mijn benen vooral :D

Ik heb mijn laptop aan laten staan zodat de foto's konden uploaden, het duurde namelijk écht heeeel lang!! Ik ben nu nog bij mijn moeder en ga zo terug naar mijn laptoppie dus ik zal kijken of ik de foto's dan op fw kan zetten!

Balen dat de les niet lekker ging Elvina, beetje een dipje dus op het moment. Nah heb ik ook gehad met Benthe en nu ben ik weer in een enorme piek zoals je kunt opmaken uit bovenstaand verhaal O:) Komt wel weer goed! Paardenvoetbal is écht superleuk :D Hebben wij vanavond ook nog ff gedaan +:)+
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 30 nov 2009, 21:30

http://s941.photobucket.com/albums/ad258/mrln90/

Hier alvast de link!

edit; jeumigkriebels, heel verhaal getypt, zie link:
viewtopic.php?f=5&t=36308
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 01 dec 2009, 11:15

Oh wat goed Marleen, dat Benthe bitloos zo goed reageerde!! Leuk hoor! Ik hoop dat ik ook een fijn bitloos hoofdstel vind voor Beer en mij..die sidepull was ik wel even klaar mee en zo'n kruissysteem werke niet echt goed..hij werd er wat wild van maar nu met bit rijden is het misschien allemaal wat duidelijker..whooo knooows!!

Nou, ik ga even tussenuren en nakijken..bleeeh geen zin in!
Elvina

Bericht door Elvina » wo 02 dec 2009, 17:04

En Kristel, heb je je zadel al? :D Ik kan soms ook zo twijfelen, vooral als ik in de winkel sta. En uiteindelijk moet ik het altijd kopen van m'n vriend, want die is het dan zat :P

Super zeg dat je les zo goed ging Marleen!

Tja Beauty is nog steeds aan het puberen :( Gister heb ik gelongeerd, moeilijke hand eerst gedaan en ging goed. Toen wilde ik van hand veranderen en daar had mevrouw geen zin in. Eerst allemaal achteruit lopen en vervolgens er keihard vandoor gaan zodat ik lijn wel lost moest laten 8)7 En ze is ook nog een keer op d'r staart gaan staan. Ik denk wat zie ik nu, trek ik zo een losse pluk eruit |( en zo'n mooie volle staart had ze al niet..

Eigenlijk moet ik rijden vanavond maar heb helemaal geen zin :P ben zo moe..
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 02 dec 2009, 17:20

Oh Elvina, ik hoop dat Beauty snel klaar is met puberen...en anders geef je haar toch lekker een paar weekjes vakantie? Wil nog wel eens helpen..daarna met frisse moed weer aan de gang.

Ik heb mijn zadel nog niet..Gisteren verstuurd dus had het vandaag wel verwacht..weet niet hoelaat het verstuurd is dus ik hoop dat het zadel er morgen is!! Heb om 15.00 les en zou leuk zijn om dat met mijn nieuwe zadel te hebben..nou ja, tweedehands dan he.. ;)

Net sinterklaas cadeautjes gekocht en een gedicht is ook al half af..morgen maar verder, nu eten maken..lekker broodjes met kaas uit de oven met een salade..lekker simpel! De man is weg en die kookt altijd hahaha..LUI!
Elvina

Bericht door Elvina » wo 02 dec 2009, 17:46

Zou wel willen paar weekjes vakantie geven maar heb elke week groepsles (is al betaald) dus kan niet zomaar onderuit. En om heel de week niet te rijden en dan wel les is ook niet helemaal eerlijk tegenover haar..

Hopelijk is je zadel er morgen! Dan gaat je les nog beter :D

Oe jammie, warme broodjes met kaas!

Ik ga me maar eens omkleden en naar bollie toe :)
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 02 dec 2009, 18:25

Ha ja daar heb je wel gelijk in.. Lekker rijden dan vanavond! Ik heb net brownies gemaakt..nu de beslagkom als toetje aan het leegmaken! ;) Beer heeft vrij vanavond..ben echt TE ongesteld..haha rood zadel hihaa flauw en goor!
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » wo 02 dec 2009, 20:28

brrrr wat is het koud zeg...
Zo te horen hebben meer fjordjes hier last, van het puberen... Bo had ook echt zn baal/dram periode... Maar hij is nu zo verschrikkelijk fijn en lief :)

En kristel, al helemaal blij met je zadel?
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 02 dec 2009, 20:39

Lekker op dreef Kristel? :P Haha ik laat mijn appel nu maar even staan, heb spontaan geen zin meer :r

Jaaa het is kouddd! Vanmorgen vroren mijn vingers er af! Ik heb vanmiddag belachelijk veel geld uitgegeven, heb een nieuwe deken voor Benthe gekocht, ze stond tot nu toe nog gewoon onder een 0-grams maar dat wordt nu echt wel iets te koud dus heb nu een 200-grams erop, op aanraden van die paardenkerel. Lijkt me ook wel verstandig aangezien het nu echt zo gaat vriezen enzo.
Verder heb ik een bontje voor onder het zadel gekocht, had maandag eens het bontje van een stalgenoot geleend om te kijken of het zadel dan fijner zou liggen en dit was het geval dus vandaag zelf een gehaald. Dan kunnen we in ieder geval even vooruit, tot ik genoeg heb gespaard voor een goed zadel.

En natuurlijk de nodige sinterklaasspullen gekocht, LEUK!

Vandaag niet gereden, morgen ook niet... Zucht! Vrijdag dan maar weer! En zondag lekker buiten crossen :D Heb alweer zin in het weekend!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 02 dec 2009, 20:40

trouwens, die puberperiode heeft benthe ook echt gehad, nu ook weer helemaal overheen en het gaat zo lekkkeeeeuur!
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 02 dec 2009, 20:55

Haha heeeeeerlijk geld uitgeven Marleen? Beter dat je zadel dan nog even extra lekker ligt! 200 grams is echt niet overdreven idd..anders krijgt ze nog meer haartjes.. Kopen, kopen, kopen! Zalig!

Beer heeft 2 ritjes lang gepuberd..verder nog niet..hopen dat dat zo blijft..we doen wel veel afwisselende dingen en hij krijgt ook zat rust zodat het werk leuk en uitdagend blijft..hopen dat dat hem ook lekker lief houdt ;) Ga toch eens beginnen met vrijheidsdressuur deze winter! Denk dat Beer dat zo doorheeft..slimmerd.

Zadel heb ik nog niet binnen, Ber! Was gisteren verstuurd en kreeg het mailtje van die mevrouw 's avonds..ze zal et wel laat hebben gepost, na het werk..dus ik verwacht het pakket morgen! Zadel, singel, beugels (western, leeeeelijk) en hafpad.. Duimen dat het er voor 14.00 is (15.00 les en ga altijd lekker op tijd heen)

Nu Serendipity aan het kijken..leuke film haha..lekker simpel op de bank met de katten ronkend op schoot en naast me..Gezellie!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 02 dec 2009, 21:13

Geld uitgeven kan je wel aan mij overlaten, daar ben ik belachelijk goed in!! Vooral als het voor Benthe is! Ik loop ook hele uren rond in die zaak, echt erg. Volgens mij ergert die kerel zich groen en geel aan mij. Kan me lekker niets schelen, ik vermaak me prima! Ook nog even gesnuffeld bij de Welkoop, even nieuwe muesli gekauft enzo.

Spannenddd Kris! Hopen dat je hem morgen in de les kan uitproberen! Bij ons komt de pakjes man altijd rond 16.00/17.00 uur, hopelijk bij jou wat vroeger!
Heb je de man al overgehaald om dicht bij mij in de buurt te komen wonen? ;)
Elvina

Bericht door Elvina » do 03 dec 2009, 17:25

Haha Marleen, hoe herkenbaar! Zooo leuk om te shoppen en geld uit te geven :D gevolg is dat je ruimtegebrek hebt en veel te veel spullen :P

Hoe is je les gegaan vandaag Kristel? Was je nieuwe zadel nog op tijd?

Ik heb gister nog heel even gereden maar was superdruk dus was niet zo prettig. Ze is nog steeds stug en dwars helaas :P maar de knop achterwaarts zit er wel ineens op :D
Zo les maar ben zo moehoe! :P Bollie knollie zo eerst lekker in de regen in de paddock zetten, kan ze uitwaaien voor m'n les haha! :)
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 03 dec 2009, 17:42

Haaa ja het zadel zit lekker jonge! Wel even wennen met lichtrijden hihi..eerste keer stootte ik m'n doos keihard op de pommel...jammer! ;) Beer liep er heel lekker op en het zadel past echt supergoed op zijn rug!!
Afbeelding
Afbeelding
Joeppppiieee! Morgen weer oefenen..leuk leuk leuk!

En hoe ging je les, Elvina? (zo heet je toch niet echt.. je heet toch Tessa?? of ben ik nou gek)
Elvina

Bericht door Elvina » vr 04 dec 2009, 17:24

Klopt, ik heet Tessa. Maar heb eigenlijk 2 namen (geen doopnaam hoor ;) ) gebruik m alleen op t forum omdat ie niet zo vaak voorkomt. Ben nl erg slecht in originele naam te verzinnen haha!

Mwa les ging redelijk. Ze is nog steeds stug en loopt heel erg naar buiten met d'r hoofd. Maarr ze sprong wel weer netjes in goed galop aan op d'r moeilijk hand en ik kon ook nog de volte sluiten in galop (vind ze heel moeilijk..) Dus ze heeft toch wel muesli verdiend haha :D

Bahh het is vies weer en ik moet nog naar stal.. Ze heeft wel lekker vrij vandaag :)
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 05 dec 2009, 09:25

Achsoooo! ;) Fijn dat ze braaf was.. Ik moet komende tijd aan wijken voor mijn benen werken..straks maar eens een begin maken.. Beer is lekker actief voor mijn been maar als we bijvoorbeeld schoudervoor naar binnen moeten doen dan vraag ik dat van hem maar dan valt ie zoooo naar binnen..hij doet dan niks op mijn binnenbeen..

Hij heeft de spieren er misschien ook nog niet voor maar schoudervoor naar buiten doet ie dan weer makkelijk..die bakrand geeft hem dan ook steun maar die hulp snapt ie wel dus andersom moet hij het dan ook snappen...toch?? Of ben ik nou gek haha! Ik ga even met zweep rijden (HAAT ik) maar dan kan ik hem even in zijn buik kietelen of op zijn kont om hem te helpen..als de instructrice een hand op zijn buik legt en ' mee drukt' dan doet ie het wel.. Zal mij benieuwen hoe het gaat zo..
Keandra

Bericht door Keandra » za 05 dec 2009, 10:31

wij zijn ook weer terug van verlof

wat een tof zadel heb je kristel, wat voor eentje is het? want bij ons gaat de jacht ook beginnen 8)7
ben aan het zien om hier een onderdeken te kopen, Githa heeft nu een 100g op, en heb eigenlijk geen zin om te zoeken naar een keicool deken 8)7 , dat dat ze opheeft is super gewoon
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 05 dec 2009, 12:47

ha Keandra! Mijn zadel is een Barefoot Cheyenne..een boomloos zadel.. LEKKER!
Gesloten