Heel wat te beleven met onze F-jes in deel 7
Re: Heel wat te beleven met onze F-jes in deel 7
Wiilleke, wat ziet Faira er mooi uit zeg! Al een heel volwassen paard 

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Faira is echt een mooie dame en wat toont ze al volwassen zeg.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ja ze zijn echt groot
... Altans Aiden
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Straks een trappetje nodig Natas?

Fin lijkt de goede kant op te gaan nu. Het gaat met kleine stapjes vooruit. Morgen kan ik er eindelijk zelf weer heen
Ben blij dat ik volgende week m'n auto op kan halen, dan kan ik er als het moet iedere dag heen en ben ik niet meer zo afhankelijk!

Fin lijkt de goede kant op te gaan nu. Het gaat met kleine stapjes vooruit. Morgen kan ik er eindelijk zelf weer heen

- nadinefjorden
F-jes topic gaat weer hard 
fijn dat je straks je auto weer hebt, is toch wel handig zo een ding op vier wielen

fijn dat je straks je auto weer hebt, is toch wel handig zo een ding op vier wielen

Fijn dat het beter gaat, Haila heeft ook een keer een spijker in haar straal gehad is ook met een sisser afgelopen.
Ik heb Fjellko vanmiddag gemeten schrok ervan 149 cm hoog wat een kalf zeg maar daar ben ik wel blij mee.
Fjellko is ook al zo groot!
Dan is Fenna maar een ukkepuk.
Vanmorgen heb ik weer inspectie gehouden in Fenna's mond, maar alle tanden zitten nog op hun plek.
Ik heb d'r manen geknipt, maar wat een wiebel is ze dan. Ze moest aan twee touwen vast staan en toen ging het beter.
Dan is Fenna maar een ukkepuk.
Vanmorgen heb ik weer inspectie gehouden in Fenna's mond, maar alle tanden zitten nog op hun plek.
Ik heb d'r manen geknipt, maar wat een wiebel is ze dan. Ze moest aan twee touwen vast staan en toen ging het beter.
Odette&Fenna
Ja Fjellko is echt een reus ik denk dat hij de 150 makkelijk gaat halen.
Reinou, inderdaad, hihi.
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Nou jullie paardje groeien lekker hoor dan is Fugo nog een ukkepuk, hij begint nu wel weer te groeien zijn kont staat weer hoger dan zijn schoft dus er is nog een beetje hoop dat hij boven de 1.40 uit komt
Ik zal wel weer blijf zijn als het voorjaar wordt hoor dan zijn ze hun wintervacht kwijt en kunnen weer lekker de hele dag op de wei met grasjes.

Ik zal wel weer blijf zijn als het voorjaar wordt hoor dan zijn ze hun wintervacht kwijt en kunnen weer lekker de hele dag op de wei met grasjes.

- nadinefjorden
Ik zal vandaag eens globaal proberen te meten
gister trucje met het strotouwtje gedaan en volgens die methode moet er nog een kleinn stukje bij
fjelko is zeker een reus, gaaf!
gister trucje met het strotouwtje gedaan en volgens die methode moet er nog een kleinn stukje bij
fjelko is zeker een reus, gaaf!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
OMG wat is Fjellko al groooot
Is hij nu ook weer smaller geworden Karin of valt het mee?
Ik heb geen idee hoe groot Fin nu is...vorig jaar maart was ze 1.37m, gok dat ze nu iets boven de 1.40m zit.
Met d'r hoef gaat het echt veel beter
Ze belast 'm weer goed. Ze staat wel het liefst op rust met die kant, maar heb ook al gezien dat ze met d'r andere voetje op rust stond. Hele vooruitgang dus gelukkig!
Volgende euvel is ook al in zicht: ze begint nu d'r onderste voortanden te wisselen
Hopelijk heeft ze daar minder last van dan van haar bovenste...

Ik heb geen idee hoe groot Fin nu is...vorig jaar maart was ze 1.37m, gok dat ze nu iets boven de 1.40m zit.
Met d'r hoef gaat het echt veel beter

Volgende euvel is ook al in zicht: ze begint nu d'r onderste voortanden te wisselen

Fijn dat het beter gaat Reinou dat is weer een hele zorg minder.
Fjellko is momenteel weer wat smaller omdat hij weer de lucht in aan het gaan is, we hebben ook besloten hem dit jaar niet voor de keuring te doen pas als hij 4 is kan hij nog even lekker doorgroeien.
Fjellko is momenteel weer wat smaller omdat hij weer de lucht in aan het gaan is, we hebben ook besloten hem dit jaar niet voor de keuring te doen pas als hij 4 is kan hij nog even lekker doorgroeien.
- nadinefjorden
Fijn dat finnea weer de goede kant opgaat
moet toch ook eens op de tanden gaan letten, merk er nu (nog) niks aan ze eet alles nog met dank op
vandaag gaan we weer eens wandelen (met haar nieuwe hoofdstel)
appelbitje word beter geaccepteerd dan een gewone gelukkig
soms denk ik ja ze word echt al volwassen en soms bijv met hoofdstel denk ik neeeee pupje is het nog
ik twijfel ook of ik een jaartje wacht met de keuring (vind t zelf zo leuk)
moet toch ook eens op de tanden gaan letten, merk er nu (nog) niks aan ze eet alles nog met dank op

vandaag gaan we weer eens wandelen (met haar nieuwe hoofdstel)
appelbitje word beter geaccepteerd dan een gewone gelukkig
soms denk ik ja ze word echt al volwassen en soms bijv met hoofdstel denk ik neeeee pupje is het nog
ik twijfel ook of ik een jaartje wacht met de keuring (vind t zelf zo leuk)
Als alles goed gaat, gaan Fio en Aiden dit jaar wel naar de keuring
. Ook voor stamboekopname
.
Aiden gaat in de buurt mee en Suze gaat met hem lopen
.
Fio doe ik zelf maar hoop dat er wel iemand mee kan
.

Aiden gaat in de buurt mee en Suze gaat met hem lopen

Fio doe ik zelf maar hoop dat er wel iemand mee kan

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

jup.. dus als je opeens iets blonds ziet vliegen op die keurin dan zijn Aiden en ik dat 
Geen idee hoe groot Kootje is, half jaartje geleden ofzo was het 1.43
Ko ontpopt zich tot een ware casanova nu hij tijdelijk met Cor alleen staat (de grote belsen merrie vd boer)

heeelemaal in luf, hij lebbert en krauwt wat af.
verder doe ik nu even niet zoveel met hem, het is weer zoeken in het donker nu
strakjes als het weer langer licht is, kan ik weer wat meer.
hij vermaakt zich wel

Geen idee hoe groot Kootje is, half jaartje geleden ofzo was het 1.43
Ko ontpopt zich tot een ware casanova nu hij tijdelijk met Cor alleen staat (de grote belsen merrie vd boer)

heeelemaal in luf, hij lebbert en krauwt wat af.
verder doe ik nu even niet zoveel met hem, het is weer zoeken in het donker nu

strakjes als het weer langer licht is, kan ik weer wat meer.
hij vermaakt zich wel

Zo even een deel terug gelezen!
Wat is Faira een joekel zeg! Maar wat een gave uitstraling al!
Fijn dat het met Finnea toch al weer een heel stuk beter gaat
Loopt het toch hopelijk met een sisser af!
Floyd zijn kont staat ook weer een stuk hoger als zijn schoft. Hopelijk gaat ie mooi de 140 halen
Hij is ook nog niet af van zijn wratjes, maar die zijn gelukkig niet erger geworden.
Ben dit jaar ook lid geworden van het stamboek, meteen even de paspoorten over laten schrijven op onze naam. Ik wil denk ik dit jaar wel naar de keuring, weet niet of ik volgend jaar lid blijf. Vind het toch wel een hoop geld. Weet trouwens iemand de dichtsbijzijnde keuring in Brabant en datum? Kan het zo nog niet vinden.
Wat is Faira een joekel zeg! Maar wat een gave uitstraling al!

Fijn dat het met Finnea toch al weer een heel stuk beter gaat

Floyd zijn kont staat ook weer een stuk hoger als zijn schoft. Hopelijk gaat ie mooi de 140 halen

Ben dit jaar ook lid geworden van het stamboek, meteen even de paspoorten over laten schrijven op onze naam. Ik wil denk ik dit jaar wel naar de keuring, weet niet of ik volgend jaar lid blijf. Vind het toch wel een hoop geld. Weet trouwens iemand de dichtsbijzijnde keuring in Brabant en datum? Kan het zo nog niet vinden.
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

Spoordonk is voor jou denk ik dichtbij en anders Panningen, alle keuringen en datums staan al op de site van het stamboek onder het kopje kalenderErpel schreef:Zo even een deel terug gelezen!
Wat is Faira een joekel zeg! Maar wat een gave uitstraling al!![]()
Fijn dat het met Finnea toch al weer een heel stuk beter gaatLoopt het toch hopelijk met een sisser af!
Floyd zijn kont staat ook weer een stuk hoger als zijn schoft. Hopelijk gaat ie mooi de 140 halenHij is ook nog niet af van zijn wratjes, maar die zijn gelukkig niet erger geworden.
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012