Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5
- kristelhans
Re: Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in de
Tot straks! Ik heb het zelfde programma..op de kelder na dan.. ;
- Bernadet_Bo
heerlijk zo shoppen, is dat een zwart rond genaaide of met wit onderleg?
se hebben. hier vandaag veel regen gehad, maar verder erg naar ons zin
. zo lekker naar de kroeg.....
leuk krisstel dat je in vlieland zat, maar de.eiland verder.
dus die beef Is ook al zn scheurmonster..
mis bo wel, masndag weer uitgebreid knuffelen...
nog mensen hier die morgen fjordjes gaan kijken?
se hebben. hier vandaag veel regen gehad, maar verder erg naar ons zin

leuk krisstel dat je in vlieland zat, maar de.eiland verder.
dus die beef Is ook al zn scheurmonster..
mis bo wel, masndag weer uitgebreid knuffelen...
nog mensen hier die morgen fjordjes gaan kijken?
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

Was een leuke dag, ben helemaal kapot! Ging om half 7 pas uit Hoenderloo weg. Daarna ff naar mijn ouders keuringskleding, keuringskist en witte rijbroek (voor Kristel) ophalen. Was alleen mijn stropdas kwijt, heel vreemd. Wat Bleek? Mijn vader had een keer een donkerblauwe stropdas nodig en heeft die van mij geleend. Heb hem weer terug gejat uit zijn kast, hihihi. Daarna snel door naar Bjørn, stal doen en toen door naar huis. Was om 21.45 thuis. Doe nu helemaal niks meer, home alone.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Ilonka
Ik ben ook net een heel klein uurtje thuis.
Leuke dag. Volgende keer mag Brass mee en ik denk dat we dan maar een B'tjes team meerkamp moeten doen. Zat al aan langharige B'tjes te denken (er zijn er zat, Bailey, Bo, (B)Exel, Brass) maar da's zo onaardig voor de rest
Brass was heel blij dat we weer thuis waren. Ze heeft onwijse traanogen sinds vanmorgen, ik had haar nog de Bucas hoofdkap op gedaan omdat ze allemaal prut uit haar ogen had. Mocht niet baten. Nu maar de Boetthoodfkap die ik vakkundig vermaakt heb (van oud model en maatje 4 naar nieuw model met gaas en maatje 5) om gedaan. Heb ik twee van die ingepakte pony's staan. Beetje jammer.
Leuke dag. Volgende keer mag Brass mee en ik denk dat we dan maar een B'tjes team meerkamp moeten doen. Zat al aan langharige B'tjes te denken (er zijn er zat, Bailey, Bo, (B)Exel, Brass) maar da's zo onaardig voor de rest

Brass was heel blij dat we weer thuis waren. Ze heeft onwijse traanogen sinds vanmorgen, ik had haar nog de Bucas hoofdkap op gedaan omdat ze allemaal prut uit haar ogen had. Mocht niet baten. Nu maar de Boetthoodfkap die ik vakkundig vermaakt heb (van oud model en maatje 4 naar nieuw model met gaas en maatje 5) om gedaan. Heb ik twee van die ingepakte pony's staan. Beetje jammer.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Tjongejonge, ik voel me even heel erg een heel domme muts
Dat het in mijn hoofd een vrij groot rommeltje is op het moment wist ik wel. Maar ondanks het forum had ik gewoon in m'n hoofd dat het jubileum toch echt op zondag was. Ik heb het dus compleet gemist (kwam er vanmiddag achter toen het al te laat was). Ik denk dat ik m'n haar maar blond moet verven, deze
is absoluut op z'n plaats.
Had Bailey niet mee willen nemen, maar was graag zelf langsgekomen. Nou ja, over vijf jaar weer een kans zullen we maar zeggen
Ben wel heel benieuwd naar de foto's, want ik zag in het programma dat Bailey's papa Sverre er was mét nakomelingen. Ik heb nog maar weinig andere Sverre's gezien en ben zo benieuwd of ze ook op Bailey lijken!
@ Annalynn: jaaa, een B-tjes meerkamp! Da's tof
@Clau: als het gaat lukken wil ik volgend jaar met Bailey wel aan een fjordenrit meedoen. Voor nu vind ik dat hij z'n streepjes voor rijden op vreemd terrein nog niet voldoende gehaald heeft, ik denk dat zoveel paarden (en ook nog eens fjorden, ik zie z'n oogjes al op steeltjes staan) nu nog iets teveel van het goede zouden zijn.

Dat het in mijn hoofd een vrij groot rommeltje is op het moment wist ik wel. Maar ondanks het forum had ik gewoon in m'n hoofd dat het jubileum toch echt op zondag was. Ik heb het dus compleet gemist (kwam er vanmiddag achter toen het al te laat was). Ik denk dat ik m'n haar maar blond moet verven, deze

Had Bailey niet mee willen nemen, maar was graag zelf langsgekomen. Nou ja, over vijf jaar weer een kans zullen we maar zeggen

Ben wel heel benieuwd naar de foto's, want ik zag in het programma dat Bailey's papa Sverre er was mét nakomelingen. Ik heb nog maar weinig andere Sverre's gezien en ben zo benieuwd of ze ook op Bailey lijken!
@ Annalynn: jaaa, een B-tjes meerkamp! Da's tof

@Clau: als het gaat lukken wil ik volgend jaar met Bailey wel aan een fjordenrit meedoen. Voor nu vind ik dat hij z'n streepjes voor rijden op vreemd terrein nog niet voldoende gehaald heeft, ik denk dat zoveel paarden (en ook nog eens fjorden, ik zie z'n oogjes al op steeltjes staan) nu nog iets teveel van het goede zouden zijn.
- kristelhans
Ik vond het ook heel leuk vandaag!
Anous, die broek hoeft niet mee joh..ALS ik mee ga doen (wat ik dus echt nog niet weet) ga ik wel in mijn gewone rijkledij haha..en het vriendinnetje dat meegaat heeft vast ook nog wel een witte broek..bleeh, nu al zenuwachtig!
Anous, die broek hoeft niet mee joh..ALS ik mee ga doen (wat ik dus echt nog niet weet) ga ik wel in mijn gewone rijkledij haha..en het vriendinnetje dat meegaat heeft vast ook nog wel een witte broek..bleeh, nu al zenuwachtig!
- Bernadet_Bo
je bent niet de enige, ik dacht ook dat het vandaag was.... lekker blond
leuk meerkamp met langharige
, volgende keer?
leuk meerkamp met langharige

Bo is geweldig! 

- Ilonka
Ik ben helemaal voor! Over 5 jaar is Brass zó braaf dat je daar echt alles mee kan 

Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
ja hier is leslie er bijna voor gevonden om eens naar nederland te trekken om te gaan wandelen met Githa, maar dat zal enkel doorgaan als ik dus ook een fjord heb die zadelmak en verkeersmak is. Dus nog even geduld want Jalenka zullen we veel kans volgend jaar inrijden
nu gaan we de paarden buiten zetten
nu gaan we de paarden buiten zetten
Ik vond het een hele geslaagde dag gisteren, veel mensen van FW gesproken, ook mensen hier uit dit topic. Leuk jullie ook ontmoet te hebben Anouska, Annalynn en Elvina (weet niet of dat je eigen naam is, sorry).
Wat voor mij een heel mooi moment van de dag was het moment dat ik na 2 APK onderdelen terug liep naar de trailer om mijn zadel op te halen en ineens Mieke (Mieke_Cunna) bij de grote ring naar me toe zag komen. Ze is in de loop der tijd echt mijn pleegdochter geworden (gevoelsmatig dan) en we hebben de afgelopen periode allebei hele zware tijden gehad. Ik had haar al een poos niet gesproken en ineens stond ze daar, we vlogen elkaar echt in de armen en hebben daar een poosje zo gestaan, wat heerlijk om mijn "dochter" weer eens even in mijn armen te kunnen sluiten
Wat een minder punt van de dag was, was dat Exel weigerde de trailer op te lopen, terwijl hij normaal zo erop loopt en een "voorbeeld" is voor Dora. Ik vermoed dat het met de heenreis te maken had, zijn touw was los gegaan in de trailer en hij is bij een bocht waarschijnlijk wat gaan glijden ofzo, hij kwam ook met wat afgeschuurde manen bij z'n schoft en een ontplofte staart uit de trailer.

Wat voor mij een heel mooi moment van de dag was het moment dat ik na 2 APK onderdelen terug liep naar de trailer om mijn zadel op te halen en ineens Mieke (Mieke_Cunna) bij de grote ring naar me toe zag komen. Ze is in de loop der tijd echt mijn pleegdochter geworden (gevoelsmatig dan) en we hebben de afgelopen periode allebei hele zware tijden gehad. Ik had haar al een poos niet gesproken en ineens stond ze daar, we vlogen elkaar echt in de armen en hebben daar een poosje zo gestaan, wat heerlijk om mijn "dochter" weer eens even in mijn armen te kunnen sluiten

Wat een minder punt van de dag was, was dat Exel weigerde de trailer op te lopen, terwijl hij normaal zo erop loopt en een "voorbeeld" is voor Dora. Ik vermoed dat het met de heenreis te maken had, zijn touw was los gegaan in de trailer en hij is bij een bocht waarschijnlijk wat gaan glijden ofzo, hij kwam ook met wat afgeschuurde manen bij z'n schoft en een ontplofte staart uit de trailer.

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Ilonka
Oh da's balen Claudia! Wilde Dora wel de trailer op? Die zag ik later op de dag nog bij de APK en ze zag er zo moe uit, de gup. Als die van mij moe zijn in hun hoofd willen ze vaak de dingen die normaal gewoon goed gaan niet meer zo makkelijk.
En wat fijn dat je Mieke tegen kwam!
En wat fijn dat je Mieke tegen kwam!
normaal wil Dora niet, maar die liep er nu zo op, alleen wat andersom wel werkt (Exel erop, Dora gaat er achteraan), werkte nu niet. Exel vertikte het gewoon, Kim van Wendela was op een relaxte manier bezig om hem erop te krijgen totdat er ineens een vrouw aankwam die zei dat ze dierenarts was en wel even zou helpen. Die pakte een longeerlijn, zei tegen Paul wat hij moest doen en voor ik het wist stond Exel met een longeerlijn om z'n kont en waren ze aan het trekken aan die lijn. Ik ben toen bij z'n achterbenen gaan staan, want die lijn zakte helemaal naar beneden, ik was als de dood dat hij over die lijn zou gaan met evt. gevolgend van dien. Hij is er op die manier opgekomen, maar ik vrees nu met grote vrezen dat het trailerlaadprobleem bij Exel gecreëerd is. 
Dan rijst de vraag natuurlijk waarom ik niet ingegrepen heb, maar ik was een soort van bevroren, kon alleen maar zorgen dat ie niet met die benen over die longeerlijn ging.

Dan rijst de vraag natuurlijk waarom ik niet ingegrepen heb, maar ik was een soort van bevroren, kon alleen maar zorgen dat ie niet met die benen over die longeerlijn ging.

- Ilonka
Fijn die ongevraagde hulp... Daardoor heb ik nu ook een probleem met Brass. Gewoon rustig oefenen thuis als je mogelijkheid hebt Claudia, dan komt het heus wel weer goed.
ik heb zelf geen trailer dat is het probleem, maar ik vraag eens aan een weidegenoot of ik zijn trailer mag lenen om te oefenen.

- Ilonka
Heb je wel een auto waar de trailer achter kan? Niet dat je er mee hoeft te rijden maar de trailer moet wel aan een auto vast als je gaat oefenen. Dat weet je natuurlijk wel maar ik heb hier helaas ernstige problemen door zien ontstaan.
ja ik heb wel een oude auto, maar ik kreeg laatst nieuwe papieren (ivm ombouwen van automaat naar schakel) en daarop staat dat ie 1400 kilo geremd mag trekken, dus ik heb zelf al bedacht om dan een 1 paards te huren of lenen om te oefenen

- Ilonka
Mocht de auto voor die tijd denk ik ook?
Je hebt toch een golf of zit er nou helemaal naast (meen ik me te herinneren van foto's van jouw paardjes met een golf op de achtergrond
)?
Je hebt toch een golf of zit er nou helemaal naast (meen ik me te herinneren van foto's van jouw paardjes met een golf op de achtergrond

ja klopt, ik heb inderdaad een Golf 2 uit 1985, maar voorheen stond niet op de papieren hoeveel hij mocht trekken, waren nog papieren uit de middeleeuwen 

Vondt het ook een super leuke dag gister!
Doen we de volgende keer toch mee met 2 teams B-tjes Annalynn? De langharige B-tjes en de Kortharige B-tjes. Bedoel, België had ook 2 teams.
Heb ook nog een tijdje met Mieke staan kletsen, vondt het super leuk dat ze er was, zo'n lieve meid. En met Claudia, Kristel, Tessa (Elvina= Tessa Clau
, Mike van het B-tjes topic en nog veel meer van het forum.
Balen dat Exel de trailer niet op wilde, uiteindelijk zijn jullie gelukkig thuis gekomen.
Ik ben nog steeds moe van gister.
Doen we de volgende keer toch mee met 2 teams B-tjes Annalynn? De langharige B-tjes en de Kortharige B-tjes. Bedoel, België had ook 2 teams.
Heb ook nog een tijdje met Mieke staan kletsen, vondt het super leuk dat ze er was, zo'n lieve meid. En met Claudia, Kristel, Tessa (Elvina= Tessa Clau

Balen dat Exel de trailer niet op wilde, uiteindelijk zijn jullie gelukkig thuis gekomen.
Ik ben nog steeds moe van gister.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
ja nou je het zegt weet ik het weer, ik ben soms zo'n leeghoofd