Het A-tjes topic deel 3!
Re: Het A-tjes topic deel 3!
@charret: nee was voor die tijd ook wel zo. Ze wil of kan het niet, weet het niet. vanmiddag komt de fysio, om even een check up te doen. Of haar rug zit vast, en ze kan niet van achter naar voor, of ze is gewoon puber..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Mijn lekkere blootje staat ook in PP.
Toen ik Adanco zag wist ik het ook gelijk, onmiddelijk!
Met mannen heeft t iets langer geduurt. al denk ik nu dat ik m misschien wel gevonden heb haha.
Met mannen heeft t iets langer geduurt. al denk ik nu dat ik m misschien wel gevonden heb haha.
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
Gisteren weer lekker les gehad. Ik moet nog veel relaxter worden in mijn bovenlijf
. Ik heb het idee dat ik dat ben, maar dat is niet zo. Dat is het lastige, hier voel ik niet helemaal waar de fout zit en dan is het lastig verbeteren. Ik ben vanwege mijn lange rug gewend, of heb me aangewend, veel spieren aan te spannen om keurig rechtop te blijven. Maar met rijden blijf ik dan gewoon te strak van boven (rug en nekspieren). Maar gelukkig heb ik dan mijn instructrice. Al denk ik wel dat ze een bandje in moet spreken met herhalingstekst
. En zodra ik losser wordt gaat Anka echt marcheren, zo leuk. Ze doet het echt fijn en komt ook heel lekker in aanleuning en wordt ook steeds vlugger voor het been.
Alleen vond ik haar vanochtend wat minder nice hihi. Ze had uitgebreid met de deken in de blubs gelegen
. En dan mag je 's ochtends je poonie er voorzichtig uithelpen zonder zelf onder de modder te komen (moest nog aan het werk
). Maar tis gelukt
.

Alleen vond ik haar vanochtend wat minder nice hihi. Ze had uitgebreid met de deken in de blubs gelegen

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
karev zit helemaal vast in de bovenlijn..... zal straks ff verslag maken bij zb
-
ja er zijn er zoveel he ... hahahadanco schreef:Mijn lekkere blootje staat ook in PP.
Azalie :: Isabeau
Nou duidelijkheid! Zal dadelijk je verslagje lezen.Tamara schreef:karev zit helemaal vast in de bovenlijn..... zal straks ff verslag maken bij zb
Gebit had je ook al eens nagekeken?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
ja, paar maanden geleden al. Was keurig
net gelongeerd. veel overgangen draf/galop. Ze is zo braaf. Ik zeg voor het aangaloperen altijd, ''let op,galop '' Bij '' let op'' gallopeerd ze al aan!
elke dag even een kleine 20 min.
net gelongeerd. veel overgangen draf/galop. Ze is zo braaf. Ik zeg voor het aangaloperen altijd, ''let op,galop '' Bij '' let op'' gallopeerd ze al aan!
elke dag even een kleine 20 min.
Alinde is vandaag ook eindelijk weer eens onder het zadel geweest. Nou gaan we eindelijk haar eens goed doorrijden (echt doorrijden is nog niet gedaan eigenlijks).
Het vage is alleen dat ze nog steeds de tong uitsteekt met rijden!! We hebben al verschillende dingen geprobeerd, andere bitten dr is een tandarts geweest verschil in druk op de teugels, maar met mennen doet ze het niet. En toen annabel een aantal keer op dr reed deed ze het ook vage pony!!
Het vage is alleen dat ze nog steeds de tong uitsteekt met rijden!! We hebben al verschillende dingen geprobeerd, andere bitten dr is een tandarts geweest verschil in druk op de teugels, maar met mennen doet ze het niet. En toen annabel een aantal keer op dr reed deed ze het ook vage pony!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Kan goed een teken van stress zijn, Lisa.
Fijn als ze zo braaf zijn aan de longe. Ik moet me er zelf altijd zo toe zetten. Ik vind het niks aan om te doen.
Aliesje met Jouke en San met buiten gezet. Ze moeten in de paddock omdat hier de weien 1 grote natte zooi zijn [lang leven de klei grond he, NOT!] en ze waren helemaal gek.
Door die plassen rennen, erin staan en graven, blazen. En zo zet je ze er morgen in en zijn ze zo mak als lammetjes
Fijn als ze zo braaf zijn aan de longe. Ik moet me er zelf altijd zo toe zetten. Ik vind het niks aan om te doen.
Aliesje met Jouke en San met buiten gezet. Ze moeten in de paddock omdat hier de weien 1 grote natte zooi zijn [lang leven de klei grond he, NOT!] en ze waren helemaal gek.
Door die plassen rennen, erin staan en graven, blazen. En zo zet je ze er morgen in en zijn ze zo mak als lammetjes

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ik heb op Anka DOOR de plassen gereden vandaag
. Anka is waterproof en heel braaf, ze gaat gewoon netjes in galop over de hoefslag ook al ligt daar 3 meter water
. Ze is super waterproof. Alleen na tijd. Modder op mijn rug (aldus Wilfred), laarzen, dekje singel was compleet bruin en ook modder tussen de zweetbladen
. Maar wel lekker gereden en in het halfdonker lekker door het dorp aan de hand uitgestapt. Ging superbraaf. Auto's en fietsen met en zonder licht, pas de probleme! En niet meer gehinnikt naar Nisko (die dus echt de longen uit haar lijf krijste he?
).
@Lisa: Toch gek dat Alinde haar tong uit blijft steken met rijden. Zou ook niet weten wat je dara nu nog aan moet doen behalve gebitscheck en kijken hoeveel ruimte er in de mond is en wat de vorm van de mond is.

@Lisa: Toch gek dat Alinde haar tong uit blijft steken met rijden. Zou ook niet weten wat je dara nu nog aan moet doen behalve gebitscheck en kijken hoeveel ruimte er in de mond is en wat de vorm van de mond is.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Anka gaat nog steeds prima
. Zie mijn roze wolk verhaal bij dagboek. Vandaag trouwens ons eerste schrikje gehad. Poepoeh.
Er kwam een auto langs de bak (niks bijzonders) maar ik zag even te laat dat daar een aanhangwagen achter zat. De man moest door de berm en deed dat met een vaart, aanhanger was leeg en bobberdiebop, die flipte dus wat op en neer (en da's dan heul dichtbij ineens (bak grenst pal aan weggetje). Bij A gingen we ineens met een vaartje richting B. Alwaar de vaart er al weer uit was
.
Heerlijk gereden vanmorgen in de zon nog wel, vriendin kwam langs om Anka even te keuren en zei dat ze zeer netjes aan de hulpen was. Was net opgestegen en heb even stap, draf en galop demo gedaan. Ook zei ze dat als ik Anka nog eens kwijt moest ze zich aanbevolen hield. Naaah, doen we nog maar even niet dacht ik
.

Heerlijk gereden vanmorgen in de zon nog wel, vriendin kwam langs om Anka even te keuren en zei dat ze zeer netjes aan de hulpen was. Was net opgestegen en heb even stap, draf en galop demo gedaan. Ook zei ze dat als ik Anka nog eens kwijt moest ze zich aanbevolen hield. Naaah, doen we nog maar even niet dacht ik

-
Vanmiddag Anca maar op de trailer gezet en naar Beek en Donk gereden. Had nog zitten denken om een buitenrit te maken, maar ik had er al een tijdje niet opgezeten en dan leek me met dit frisse weer niet zo'n goed plan.
Dus met nieuwe hoofdstel voor het eerst een officieel ritje.
In het begin was de turbo er weer goed op. Ineens lijkt het kwartje te vallen en begint ze lekker te lopen. We hebben zo'n 3 kwartier lekker gereden...Heerlijk ontspannen was ze later. Toen ik aan het afzadelen was, stond ze lekker te gapen. Dus ontspannen.
En toen de trailer weer op. Ik kan haar lekker alleen laden, wat is dat toch prettig.
Oh, ik heb een superpaardje!
Dus met nieuwe hoofdstel voor het eerst een officieel ritje.
In het begin was de turbo er weer goed op. Ineens lijkt het kwartje te vallen en begint ze lekker te lopen. We hebben zo'n 3 kwartier lekker gereden...Heerlijk ontspannen was ze later. Toen ik aan het afzadelen was, stond ze lekker te gapen. Dus ontspannen.
En toen de trailer weer op. Ik kan haar lekker alleen laden, wat is dat toch prettig.
Oh, ik heb een superpaardje!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
anka en anca braaf, mooi zo. Bevalt je hoofdstel?
Lekker Suzanne!!
Hoe is het met Karev Tamara?
Hoe is het met Karev Tamara?
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
-
Wat ik er vandaag mee heb gereden, bevalt het hoofdstel me wel. Moet nog wel erg wennen dat ik nu meer kaak achter de keelriem zie. En ik hoop dat het leer snel wat rekt van die keelriem)Tamara schreef:anka en anca braaf, mooi zo. Bevalt je hoofdstel?
-
suus, FOTO!!! ben benieuwd naar je nieuwe hoofdstel!
met mijn ponieke gaat het heel goed! hard aan het lessen en het gaat allemaal heel lekker. baal dan zo dat ik volgende maand onder het mes moet en ... maanden niet mag, kan rijden. gelukkig heb ik mn mammie nog en kelly gaat haar ook voor me rijden. na dat gat in zalie's been gaat alles zo voorspoedig qua rijden.
met mijn ponieke gaat het heel goed! hard aan het lessen en het gaat allemaal heel lekker. baal dan zo dat ik volgende maand onder het mes moet en ... maanden niet mag, kan rijden. gelukkig heb ik mn mammie nog en kelly gaat haar ook voor me rijden. na dat gat in zalie's been gaat alles zo voorspoedig qua rijden.
Azalie :: Isabeau
@caro: ik heb het idee dat ze wat losser komt. ze kot wat meer over de rug nu, en met masseren gaat het wat makkelijker. Moeten allen nu maar gaan fietsen, de bak is niet meer te doen helaas
Ik heb vandaag een heerlijke rit gemaakt. Wat was het mooi met al die rijp, ijs en de ondergaande zon.
Aran was zo gek als een deur. Hij bleef bokken. Hij was helemaal jippie de pippie. We hebben nog een flinke galop kunnen doen, dus hij is zijn eitje aardig kwijt.
Lekker ding
Aran was zo gek als een deur. Hij bleef bokken. Hij was helemaal jippie de pippie. We hebben nog een flinke galop kunnen doen, dus hij is zijn eitje aardig kwijt.
Lekker ding

Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
-

@Fabienne. Hier de foto. Had al wel eerder willen reageren, maar is er niet meer van gekomen. Niet de mooiste foto, maar dan heb je in ieder geval een idee.