Het B-tjes topic...zag ik nergens!
- kristelhans
Re: Het B-tjes topic...zag ik nergens!
Ja..ik dacht eerst..ik kijk wel voor een tweedehands maar na gisteren dacht ik..misschien toch maar wat uitgeven voor een lekkere pad..heb ik december pas echt geld voor een nieuw zadel..kan ik tot die tijd lekker met de BBP..morgen maar even naar wat ruitersportzaken toe..
- Bernadet_Bo
Je hebt groot gelijk.
Ik heb een splinternieuw zadel, en gebruik deze net aan 1 keer in de week... en voor de rest mijn bareback van 60 euro 3 dagen in de week hahahaha... Stom he?
Ik heb een splinternieuw zadel, en gebruik deze net aan 1 keer in de week... en voor de rest mijn bareback van 60 euro 3 dagen in de week hahahaha... Stom he?
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

- kristelhans
Haha, nee helemaal niet stom! Ik snap dat helemaal joh! Ik vind het ook zalig rijden zonder zadel..voelt zefs steviger dan met zadel soms!
- Bernadet_Bo
Joepie! ik heb per 1 januari de sleutel van mij apartement!

Is een ruime 3 kamerwoning, met eigen parkeergelegenheid en berging.
Het is in schiedam in een nieuwbouw wijk, dus helemaal mooi!
En het aller mooiste is.. Bo verhuist ook per 1 januari, naar een stal met weiland, dus kan hij weer lekker met zijn vriendjes buitenspelen... En het is maar op 2 km afstand van me nieuwe woning! Mooier kan niet toch! Ben weer helemaal blij!

Is een ruime 3 kamerwoning, met eigen parkeergelegenheid en berging.
Het is in schiedam in een nieuwbouw wijk, dus helemaal mooi!
En het aller mooiste is.. Bo verhuist ook per 1 januari, naar een stal met weiland, dus kan hij weer lekker met zijn vriendjes buitenspelen... En het is maar op 2 km afstand van me nieuwe woning! Mooier kan niet toch! Ben weer helemaal blij!
Bo is geweldig! 

Jeeej gefeliciteerd met je nieuwe appartement, Bernadet! Super
Fijn ook dat Bo straks lekker dichtbij op een weilandje staat, ideaal!
Ik heb me toch gisteren lekker gereden!!
Super! Ze was mooi actief voor het been, we hebben achteruit geoefend en ze gaf lekker na! Stapte met een heerlijk gevoel af en heb haar een extra dikke knuffel gegeven 

Ik heb me toch gisteren lekker gereden!!

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- Bernadet_Bo
Ja dank je, ben zo blij... Ook voor bo dat hij weer lekker het land op kan!
Fijn, mrln dat je zo lekker hebt gereden... Dus ook al zn knap kind
Fijn, mrln dat je zo lekker hebt gereden... Dus ook al zn knap kind

Bo is geweldig! 

Leukleuk! Gefeliciteerd met je nieuwe woning! En ideaal dat je paardje ook gaat verhuizen! 
Ik heb zo les en ik heb geen zin..

Ik heb zo les en ik heb geen zin..
- kristelhans
Gefeliciteerd Ber! (Mag ik Ber zeggen? Heb een vriendin doe zo heet en voelt zo gewoon om Ber te zeggen haha)
Elvina, waarom heb je geen zin in de les? (toevallig iets met het snertweer te maken?)
Ik heb vanmorgen heerlijk op mijn B-tje gereden..met zadel en ik had weer rugpijn en het ging minder lekker dan zonder.. Morgen even een half uurtje zonder zadel stappen en oefeningen doen.. IK WIL MIJN 13de MAAND NU!
Elvina, waarom heb je geen zin in de les? (toevallig iets met het snertweer te maken?)
Ik heb vanmorgen heerlijk op mijn B-tje gereden..met zadel en ik had weer rugpijn en het ging minder lekker dan zonder.. Morgen even een half uurtje zonder zadel stappen en oefeningen doen.. IK WIL MIJN 13de MAAND NU!
- Bernadet_Bo
Tuurlijk mag je Ber zeggen, doet iedereen .... maarre lijkt wel erg veel op beEr... 
Hoe is je les gegaan elvina? Viel het mee?
Ik ben helemaal in de wolken.... en tja wat ook meehelpt... Heb me eindejaarsuitkering net gehad, kan ik wel gebruiken met een verhuizing voor de boeg

Hoe is je les gegaan elvina? Viel het mee?
Ik ben helemaal in de wolken.... en tja wat ook meehelpt... Heb me eindejaarsuitkering net gehad, kan ik wel gebruiken met een verhuizing voor de boeg

Bo is geweldig! 

- kristelhans
ooh wat lekker.. ik krijg m bij mijn volgende loon..zin in! Ga ik een Barefoot van kopen voor Beer! DUURT LANG!
Vanmorgen was mijn zusje weer op 3fm om haar kerst single te promoten hih..en een duet met Dinand van Kane..zo leuk wie ze allemaal ontmoet door haar werk!
Vanmorgen was mijn zusje weer op 3fm om haar kerst single te promoten hih..en een duet met Dinand van Kane..zo leuk wie ze allemaal ontmoet door haar werk!
Haha mijn stagebegeleidster heet ook Bernadet(te) en haar noemt iedereen altijd Bernie
Grappig!
Ik heb je zus niet gehoord Kristel, ze is wel echt goed! Vooral die laatste single vind ik ZOOO mooi, addicted to crying
Ik ga lekker morgen weer knolsjeesen op Ben, heb er zin innnnnnnn
En 's middags weer les op ijsco'tjes
Heb weer een heerlijk paardenweekend! Wilde vandaag ook rijden maar ben net terug van stage en heb zo om 18.00 uur zangles tot 21.30 uur dus dat wordt em niet. Jammeer! T ging zo lekker de vorige keer dat ik echt weer zin heb om er op te stappen! Ik ben een beetje hyperdepieper, t was leuk op stage en heb zin in het weekend, daar komt et van. Op stage kerstballen geknutseld met de bovenbouw samen met een andere stagiair, echt gezellig en leuk geworden! 

Ik heb je zus niet gehoord Kristel, ze is wel echt goed! Vooral die laatste single vind ik ZOOO mooi, addicted to crying

Ik ga lekker morgen weer knolsjeesen op Ben, heb er zin innnnnnnn

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Haa Hyper-Marleen!
Klikt als een leuke dag op stage!
Ik heb net een bod gedaan op een Barefoot Cheyenne... ik heb even overleg gepleegd met de man en die vond dat als ik dat nodig had, ik het maar gewoon moest doen van Beers spaarpotje..in geval van nood vult hij het dan aan en over 4 weken heb ik mijn eindejaarsuitkering en is het sowieso weer aangevuld..heerlijk soms, iemand die niet moeilijk doet! Ik ga dan altijd zo piekeren over geld enzo..
Anyway, bod gedaan en hoop dat ik wat terug hoor..bruine barefoot..past mooi bij mijn hoofdstel
Net nog even bij Beer langsgeweest..stond in de paddock te klieren met de buurman..dat die deken an hem nog heel is vind ik echt een wonder!! Het gaat soms zoooo lomp! Stallen werden net uitgemest en stalbaas was wedstrijdpaarden aan het beslaan..altijd leuk om even te zien.. Beer snoepjes gegeven en geknuffeld..morgen weer rijden..denk zonder zadel..had gister meteen weer rugpijn van mijn zadel..nu ik er op let is het heel duidelijk!
Nou, ik ga kook'n en Dexter kijken!

Ik heb net een bod gedaan op een Barefoot Cheyenne... ik heb even overleg gepleegd met de man en die vond dat als ik dat nodig had, ik het maar gewoon moest doen van Beers spaarpotje..in geval van nood vult hij het dan aan en over 4 weken heb ik mijn eindejaarsuitkering en is het sowieso weer aangevuld..heerlijk soms, iemand die niet moeilijk doet! Ik ga dan altijd zo piekeren over geld enzo..
Anyway, bod gedaan en hoop dat ik wat terug hoor..bruine barefoot..past mooi bij mijn hoofdstel

Nou, ik ga kook'n en Dexter kijken!
Nou, basco heeft zijn beweging wel weer gehad, jeetje wat was die druk vandaag..
Zou je zeggen dat hij wel moe zou zijn van dat rennen gisteren, hij heeft zo'n leuk baasje die even een hele grote, opgeblazen, blauwe, bal in het land gooide, en eng dat dat was..
Maar moe was hij zeker niet, had mijn handen vol joh, en als je dan ook alleen maar kan stappen in het bos (vanwege slechte/natte paden) wordt het niet beter.
Tussentijds kwamen ik en 2 stalgenootjes een boomstam tegen, zij gingen daarover heen springen.. ik weet dat Basco niet zo'n springer is dus was niet van plan om ook te gaan.
Uiteindelijk toch geprobeerd en leuk dat dat was, oortjes strak naar voren gericht, er keihard op af racen en dan ook nog springen
Hij vond het echt leuk, zelfs in zijn eentje!
Later ging ik nog even in de bak rijden en daar stond een klein hindernisje, maar reken er maar niet op dat hij daar over heen ging, nee echt niet.
Raar paard!
Moeten we maar gaan crossen!
Basco tijdens het racen:

@ kristel en marleen, was het dagje uit leuk??
Zou je zeggen dat hij wel moe zou zijn van dat rennen gisteren, hij heeft zo'n leuk baasje die even een hele grote, opgeblazen, blauwe, bal in het land gooide, en eng dat dat was..

Maar moe was hij zeker niet, had mijn handen vol joh, en als je dan ook alleen maar kan stappen in het bos (vanwege slechte/natte paden) wordt het niet beter.
Tussentijds kwamen ik en 2 stalgenootjes een boomstam tegen, zij gingen daarover heen springen.. ik weet dat Basco niet zo'n springer is dus was niet van plan om ook te gaan.
Uiteindelijk toch geprobeerd en leuk dat dat was, oortjes strak naar voren gericht, er keihard op af racen en dan ook nog springen

Hij vond het echt leuk, zelfs in zijn eentje!
Later ging ik nog even in de bak rijden en daar stond een klein hindernisje, maar reken er maar niet op dat hij daar over heen ging, nee echt niet.
Raar paard!
Moeten we maar gaan crossen!
Basco tijdens het racen:

@ kristel en marleen, was het dagje uit leuk??
- kristelhans
Hee Linda! Wat een gave foto van Basco! Hij gaat hard! En crossen is toch een goed idee? Haha zie jullie al gaan..vliegende rengalop door de bossen..zigzaggend om bomen heen en springend over stammen en plassen!
Dagje uit was zalig maar ben wel echt kapot nu haha! Eerst Marleen ophalen en toen naar Balloo. Daar een volledige tour gehad..GAAF! en toen naar Mantinge om Anita's kudde te bewonderen.. LIEF, al die knuffelkont-hengsten daar joh! Daarna naar Benthe geweest, Marleen thuis gedropt en door naar huis..nu zit ik eeeeiiindelijk even op de bank met een snurkende, vette, rode kat naast me...gezellig!
Ohja, heb net mijn zadel betaald..wordt morgen verzonden!!! YES!
Dagje uit was zalig maar ben wel echt kapot nu haha! Eerst Marleen ophalen en toen naar Balloo. Daar een volledige tour gehad..GAAF! en toen naar Mantinge om Anita's kudde te bewonderen.. LIEF, al die knuffelkont-hengsten daar joh! Daarna naar Benthe geweest, Marleen thuis gedropt en door naar huis..nu zit ik eeeeiiindelijk even op de bank met een snurkende, vette, rode kat naast me...gezellig!
Ohja, heb net mijn zadel betaald..wordt morgen verzonden!!! YES!
Hih, dankje.. vind hem zelf ook wel leuk, alleen onwijs slechte kwaliteit..
Hij ging heel hard inderdaad, samen met de rest van de fjorden en dan bokken als een stel idioten..
Haha goed idee zegt ze, basco kennende duurt het dan niet lang voor hij zijn benen breekt, dus nee dat doen we maar niet..
Mooi dat het zo'n leuk dagje was, nu moet je ook Basco nog komen meeten.. dan heb je er al heel wat gehad..
Jeej
, heb het gemist maar wat voor zadel heb je gekocht? Boomloos toch?
Wanneer kan je hem verwachten?
Hij ging heel hard inderdaad, samen met de rest van de fjorden en dan bokken als een stel idioten..

Haha goed idee zegt ze, basco kennende duurt het dan niet lang voor hij zijn benen breekt, dus nee dat doen we maar niet..
Mooi dat het zo'n leuk dagje was, nu moet je ook Basco nog komen meeten.. dan heb je er al heel wat gehad..

Jeej

Wanneer kan je hem verwachten?
- kristelhans
Ik heb Basco al eens gezien he! (CK) Maar ik kom ook nog wel een keer die kant op..misschien wel in de kerstvakantie..ff kiek'n met tijd enzooo..
Ik heb een bruine Barefoot Cheyenne op de kop getikt..boomloos dus idd.. Hoop dat de verkoopster het morgen op de post wil doen..dan heb ik hem voor donderdag..lesdag!
Ik heb een bruine Barefoot Cheyenne op de kop getikt..boomloos dus idd.. Hoop dat de verkoopster het morgen op de post wil doen..dan heb ik hem voor donderdag..lesdag!
kristelhans schreef:Ik heb een bruine Barefoot Cheyenne op de kop getikt..boomloos dus idd.. Hoop dat de verkoopster het morgen op de post wil doen..dan heb ik hem voor donderdag..lesdag!
Spannend Kristel. Ik vind dat toch altijd een beetje eng zo via internet. (ben ooit een keer beduveld voor een klein "bedragje", maar toch). Heb je eindelijk je Barefoot! Had je hem trouwens ook in het echt gezien of koop je hem nu puur van een plaatje? Succes met rijden als hij morgen binnen komt!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- kristelhans
Ik heb het zadel zo van internet gekocht..wel een beetje een gok maar foto's en leuk email contact gehad.. Zadel heeft op een haf en een fjord gelegen en gaat weg omdat de haf met pensioen is.. Het was supergoedkoop dus ik durf de gok wel te wagen..heb de naam van de verkoper even nagetrokken (vriendlief is daar handig in) en lijkt allemaal in orde.. We zullen het zien..als het niet past of tegenvalt verkoop ik het wel weer door..moet toch ergens beginnen! 

- Bernadet_Bo
Hhaha die basco, lekker dier is het ook om te zien zeg...
Gefeliciteerd kristel met je barefoot zadel... Heerlijk he als je vent er niet zo moeilijk over doet.. Ik zit er ook altijd eerst 10 keer overna te denken hoor, zijn ook wel behoorlijke uitgave elke keer..
Heb je hem al binnen?
Gefeliciteerd kristel met je barefoot zadel... Heerlijk he als je vent er niet zo moeilijk over doet.. Ik zit er ook altijd eerst 10 keer overna te denken hoor, zijn ook wel behoorlijke uitgave elke keer..
Heb je hem al binnen?
Bo is geweldig! 

Balloo was leukkk! En Mantinge natuurlijk
Vannacht gedroomd van die prachtige Manus
!
De foto's zijn nu aan het uploaden maar dat duurt zes jaar
Nog ff geduld dus
.
Vanavond les voor de eerste keer bitloos! Ik ben benieeeeuwd!
Zadel nu definitief gekocht, Kristel? Gaaaf!
Ik ben rond aan het kijken voor een barebackpad!

De foto's zijn nu aan het uploaden maar dat duurt zes jaar

Vanavond les voor de eerste keer bitloos! Ik ben benieeeeuwd!

Zadel nu definitief gekocht, Kristel? Gaaaf!
Ik ben rond aan het kijken voor een barebackpad!