Het A-tjes topic deel 3!
Re: Het A-tjes topic deel 3!
het zag er netjes uit hoor carolien!
ik ben ook trots op mijn modelletje
ik ben ook trots op mijn modelletje
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Jij gaat ook als een speer, Carolien! Hartstikke leuk!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Dank jullie
Gaat inderdaad idd in een mooi tempo zo

Gaat inderdaad idd in een mooi tempo zo

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
Ik ook trots op Atje, want ze heet een A!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Mijn les voor vandaag maar afgebeld. We hebben momenteel een snorkel nodig in de bak
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
-
Ik heb Anca maar in de trailer geladen vanmiddag en ben maar een binnenbak op gaan zoeken. Heerlijk gereden. Ze liep vrij rustig, zocht snel de ontspanning op...
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Nou ik denk er ook over om toch maar naar de rijvereniging te gaan 1 keer per week. Da's een mooie binnenbak en droog.leoensuzanne schreef:Ik heb Anca maar in de trailer geladen vanmiddag en ben maar een binnenbak op gaan zoeken. Heerlijk gereden. Ze liep vrij rustig, zocht snel de ontspanning op...
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
-
Tja, ik zit ook met dat probleem. Ben wel in de buurt van de stal aan het kijken gegaan, maar dat is of een manege of een springstal. Ik weet niet of ik bij die springstal aan de gang kan. Ben daar een keer met Roon langs gereden en toen werd de stapmolen een galopmolen. Ik denk niet dat ze zo op me zitten te wachten. Dan zijn er nog 2 maneges niet zo ver van ons vandaan, maar hoe zit dat dan met lestijden ed?
Ik was eerst lid van de rijvereniging in Zijtaart, zodat ik daar gebruik kon maken van de bak. Dat was goed te doen. Nu rijd ik een stukje verder naar HEstegaarden. Is gezelliger want daar zijn wat meer mensen. Zo willen ze binnenkort een spelletjesmiddag organiseren. Nou, dan rijd ik maar wat verder.
Ik was eerst lid van de rijvereniging in Zijtaart, zodat ik daar gebruik kon maken van de bak. Dat was goed te doen. Nu rijd ik een stukje verder naar HEstegaarden. Is gezelliger want daar zijn wat meer mensen. Zo willen ze binnenkort een spelletjesmiddag organiseren. Nou, dan rijd ik maar wat verder.
@Suzanne, als je het wilt weten zou ik gewoon eens bellen of langsgaan.
Maar volgensmij heb je je binnenrijplekje dus al gevonden..
In Balloo is de bak nat! En die is bijna nooit nat..
Vind niet zo erg, hij mag ff weekie rustig aan doen voor we de boel weer oppakken.
Maar volgensmij heb je je binnenrijplekje dus al gevonden..
In Balloo is de bak nat! En die is bijna nooit nat..
Vind niet zo erg, hij mag ff weekie rustig aan doen voor we de boel weer oppakken.
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
-
@Caroline. Ja dat moet ik eigenlijk eens gewoon doen, maar het er niet van. Daarbij komt, ik weet hoe het er aan toe gaat bij Hestegaarden, en dat is een zekerheid voor mij. Moet er wel een eindje voor rijden, maar ja...
In de buurt zit wel iemand die een buitenbak heeft, waar ik gebruik van kan maken. Dat doe ik maar na de winter.
In de buurt zit wel iemand die een buitenbak heeft, waar ik gebruik van kan maken. Dat doe ik maar na de winter.
Nouhou, heb ik gister toch maar email gestuurd dat ik ook 1 keer per week naar de rijvereniging wil. Zitten alles lessen vol
. Nou, gewoon hopen dat de bak opdroogt en dan heb ik hopelijk woensdag weer les met Anka.

Liesje was vandaag stout..Heet en stout. We konden dus mooi onze buitenrit staken omdat ze gewoon te gek werd langs de weg. Dus hup naar huis en toen in de bak flink aan het werk gezet. Ze was het zo zat na 15 min. hahaha.
Met dit weer zijn de paarden hier zoo vervelend. Jouke is echt een bom met deze wind. Niet leuk, hopelijk gaat die rot wind snel weg.
Met dit weer zijn de paarden hier zoo vervelend. Jouke is echt een bom met deze wind. Niet leuk, hopelijk gaat die rot wind snel weg.
Karev was ook vervelend. Ik weet niet wat het is. Ze is ze zo hard in de mond en wil niet ontspannen...
Kan je niet naar Gasselte of Bronneger An?
Kan je niet naar Gasselte of Bronneger An?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Zou ook kunnen maar ben lid van Brinkruiters in Annen en Markeruiters in Rolde dus wil liefst naar 1 van die 2. Ken ik de mensen namelijk en beide verenigingen zijn gezellig
. Maar heb net berichtje dat op dinsdagavond in Annen iemand is die voorlopig niet rijd. Misschien kan ik daarbij in. En anders gewoon af en toe eens vrij rijden daar in de bak op zondag. Heb ontdekt dat ik dat nu ook al mag.

@Tamara, dat is misschien het nadeel dat een ander een poos op je paard rijdt? Dan krijg je toch eerst ff een paard terug die even anders is.
Ik ben zoooo verliefd op Adanco! Hij is echt zooo mijn lieve grote vriend haha.. moest ff kwijt
Maar door de wind en dit weer ziet mijn paard ook overal spoken en schrikt van alles. Dikke sukkel.. is gewoon aanstelleritus.
Nu snel naar bed, over 6 uur gaat de wekker en moet ik Toot aanmoedigen.
Ik ben zoooo verliefd op Adanco! Hij is echt zooo mijn lieve grote vriend haha.. moest ff kwijt

Maar door de wind en dit weer ziet mijn paard ook overal spoken en schrikt van alles. Dikke sukkel.. is gewoon aanstelleritus.
Nu snel naar bed, over 6 uur gaat de wekker en moet ik Toot aanmoedigen.

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Anka is zoooo'n braaf paard
. 9 dagen niet kunnen rijden ivm werk en slecht weer. En opstappen en wegrijden vandaag. Echt een lekker ding. Verder staan we op de wachtlijst voor les bij de rijvereniging, hebben we tenminste niet dat we 9 dagen niet kunnen rijden.
Bak was vandaag weer mooi droog, dus gaan met die banaan. Alleen die aanknop van de achterhand he
. Anka is echt super super braaf, maar om haar aan het werk te krijgen is toch wat lastig soms voor mij. Na veel overgangen lukt het me wel en neemt ze heerlijk aanleuning. Maar om op gang te komen, phoe, toch nog lastig hoor.
Na het rijden was ze koel en had ik haar in de wei gezet, maar ze was nog wel erg nat. De temperatuur ging zo rap onderuit dat ik haar toch maar een dek over gedaan heb. Maar ik moet wel gauw op zoek naar een dek een maatje kleiner, Nis haar dek is duidelijk veel te kingsize
. En toen ik hem op wilde doen flapperde ik er wat mee, nou nou wat eng
. Uiteindelijk was er natuurlijk geen flappermonster en kon ik zo het dek op doen. Alles maar goed aangesnoerd en hopen dat hij morgen nog goed zit hihi.
Tot zover Anka vandaag en morgen les.

Bak was vandaag weer mooi droog, dus gaan met die banaan. Alleen die aanknop van de achterhand he

Na het rijden was ze koel en had ik haar in de wei gezet, maar ze was nog wel erg nat. De temperatuur ging zo rap onderuit dat ik haar toch maar een dek over gedaan heb. Maar ik moet wel gauw op zoek naar een dek een maatje kleiner, Nis haar dek is duidelijk veel te kingsize

Tot zover Anka vandaag en morgen les.

-
adanco schreef:Ik ben zoooo verliefd op Adanco! Hij is echt zooo mijn lieve grote vriend haha.. moest ff kwijt![]()
IK OOOOOK!! nou ja op mijn azaliaatje dan! gister heeft ze geen stap verkeerd gezet tijdens de fotoshoot, en vandaag liep ze de sterren van de hemel! kreeg complimenten van kelly! heerlijk gereden! helemaal verliefd op mn pony!
kijk ff in pic's plaza, dan kunnen jullie zien hoe verliefd wij zijn!!!
Azalie :: Isabeau
Is ze dat altijd of nu pas?Tamara schreef:Karev was ook vervelend. Ik weet niet wat het is. Ze is ze zo hard in de mond en wil niet ontspannen...
Dat bedoelde ik namelijk op de foto's die laatste plaatste van Karev in training. Voor het oog hing ze in de handen van pernille [schrijf ik het zo goed?] ze liep te veel de voorhand en niet van achter naar voren.
Liesje is juist best fijn. Vrij gevoelig op been en handen, maar het is gewoon een tut. Ze is nu ze drachtig is echt anders. Verder heb ik er geen problemen mee hoor vind het gewoon leuk om allemaal mee te maken.
Moet wel zeggen dat Jouke met die wind van vorige week een bommetje op 4 benen was. En gisteren met dat mooie weer was er niks aan de hand.
@Carolien volgens mij is echt iedereen verliefd op z'n paardje

Ik hou van liefde

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
-
toen ik 9 jaar geleden mijn vriend voor het eerst zag wist ik dat hij de man was waar ik oud mee ging worden! en hij had dat gevoel ook!
toen ik zalie voor het eerst zag had ik dat zelfde gevoel! 'jij hoort bij mij'
ik doe met allebij heel rustig aan, de tijd om van elkaar te genieten. zalie kan nu pas een beetje netjes nagevelijk en aan 2 teugels en 12 benen lopen, en met ravi ga ik na 10 jaar pas trouwen. ( 13-01-2011 )
toen ik zalie voor het eerst zag had ik dat zelfde gevoel! 'jij hoort bij mij'
ik doe met allebij heel rustig aan, de tijd om van elkaar te genieten. zalie kan nu pas een beetje netjes nagevelijk en aan 2 teugels en 12 benen lopen, en met ravi ga ik na 10 jaar pas trouwen. ( 13-01-2011 )
Azalie :: Isabeau