Gave Kootje op de brug

hij is ook echt nergens bang voor volgens mij!
Geweldig filmpje van Fatoush
Leuk dat Fugo er een vriendje bij krijgt! Hopen dat het goed gaat
Ik ben trots op Finnea

en ook wel een beetje op mezelf eigenlijk, hihi. Heb haar vanochtend helemaal in m'n eentje naar huis gehaald en dat ging súper! Eerst Yli die kant op gebracht...beetje ruzie mee gemaakt, pff wat een monster kan dat zijn soms. Ik had er voor de zekerheid ook nog een hoofdstel in gedaan, maar als Yli gaat, kun je maar beter los laten, die houd je echt niet tegen. Gelukkig deed ze dat pas toen we al bij de andere wei waren, daar kon ze geen kant op. Nadat Yli er vandoor ging heb ik ook nog een flinke schok van het stroom gehad. Wilde het hek even opzij schuiven, stroomdraad zat er net tegenaan... PATS!
Yli de wei in gedaan, Finnea eruit... Had haar even los gelaten om de draadjes goed dicht te doen, dus ze begon mooi van het lange gras te eten in het voorste stuk (wel helemaal omheind hoor). Kreeg mevrouw opeens door dat ze los was, zoeeeffff daar ging ze

Lekker showen, staart in de lucht. Maf beest... Maarja ik moest nog wel met haar terug naar huis. Gelukkig was ze helemaal gekalmeerd toen ik het touwtje er weer aan deed en konden we rustig vertrekken. In het begin was ze wel een beetje druk, vooral om dat Yli en Gwynna wat aan het brullen waren. Maar toen die eenmaal uit zicht waren, deed ze het keurig.
Van alles tegengekomen, auto met aanhangwagen, 2x een motor, een gekke pony in een weiland

en zelfs nog een enorme tractor met een hijskraan op een aanhangwagen... Die laatste kwam vlak bij ons langs, stoere Finnea verzette geen pas

Ze verkrampte even lichtjes, maar dat was alles. Topper! Verder nog wel twee schrikreacties en een typisch Finnea-huppeltje (ik ben zo blij dat ik bijna weer thuis ben ofzoiets), maar dat stelde weinig voor.
Ik had trouwens met opzet de lange route langs de klinkerweg genomen...die kende ze niet, wist ze tenminste niet waar ze heen ging hihi. Had ik de korte route over het zandpad genomen, dan had ik m'n handen vol gehad denk ik