A'tjes topic
@ tamara, wat fijn dat het weer wat beter gaat met karev.
@ akci, lekker bezig was hij dus haha, even kijken hoe ver hij kan gaan.
@ thessa keizer, fijn dat les goed ging! ga zo even je topic bekijken.
@ daphne_65, ik vindt shadow van jou echt leuk, hoe hou je hem zo mooi gra?
@charret, erg herkenbaar arin laat zich hier bij de smit soms gewoon omvallen, of hij gaat lopen hinkellen op 3 benen :s
verder heb ik vandaag arin's staart maar eens gewassen, voor de eerste keer zinds ik hem heb, vond hij niet zo leuk, hij ging zelfs een keer bijna op z'n kont zitten. maar daarna bleef hij braaf staan.
@ akci, lekker bezig was hij dus haha, even kijken hoe ver hij kan gaan.
@ thessa keizer, fijn dat les goed ging! ga zo even je topic bekijken.
@ daphne_65, ik vindt shadow van jou echt leuk, hoe hou je hem zo mooi gra?
@charret, erg herkenbaar arin laat zich hier bij de smit soms gewoon omvallen, of hij gaat lopen hinkellen op 3 benen :s
verder heb ik vandaag arin's staart maar eens gewassen, voor de eerste keer zinds ik hem heb, vond hij niet zo leuk, hij ging zelfs een keer bijna op z'n kont zitten. maar daarna bleef hij braaf staan.
Claudia heeft gelijk.
Alies gaat komende zaterdag naar Bart voor enige tijd om beleerd te worden voor de wagen. Alies heeft opzich goede voeten, maar dan heb ik toch liever ijzers.
Rijfoto's zullen dus even moeten wachten of ik moet Wanneperveen onveilig gaan maken
Oh ik heb haar hooguit 1 dag gemist sinds ik haar heb en de dag er na wilde ik niks liever dan even tutten. Zal dus wel even doorbijten zijn
Maar Anna heeft mij veel foto's beloofd
Alies gaat komende zaterdag naar Bart voor enige tijd om beleerd te worden voor de wagen. Alies heeft opzich goede voeten, maar dan heb ik toch liever ijzers.
Rijfoto's zullen dus even moeten wachten of ik moet Wanneperveen onveilig gaan maken

Oh ik heb haar hooguit 1 dag gemist sinds ik haar heb en de dag er na wilde ik niks liever dan even tutten. Zal dus wel even doorbijten zijn

Maar Anna heeft mij veel foto's beloofd

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Thessa Keizer
@Charret, leuk zeg dat Alies beleerd gaat worden voor de kar, ik wacht daar nog een paar jaar mee, wil voorlopig lekker met hem rijden. Maarre slecht excuus om geen rijfoto's te maken natuurlijk he, je hebt nog drie dagen daarvoor
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Hahaha, overdag moet ik werken dus ik ben er dan 's avonds. Dan is het nog steeds vroeg donker. VandaaaaarThessa Keizer schreef:@Charret, leuk zeg dat Alies beleerd gaat worden voor de kar, ik wacht daar nog een paar jaar mee, wil voorlopig lekker met hem rijden. Maarre slecht excuus om geen rijfoto's te maken natuurlijk he, je hebt nog drie dagen daarvoor![]()
Groetjes Thessa en Aike

-
Oeioei, Charret, dan zal je haar echt moeten missen! Gelukkig heb je Jouke nog.
gisteren heb ik Anca gelongeerd. Heb de bak maar wat kleiner gemaakt, zodat ze eigenlijk een soort vierkante cirkel had.
Vorig jaar op Animal Event hebben we haar al gelongeerd gehad, dus ze kende het wel. En nu, nog even een paar keer proberen, te stoppen, lief kijken en naar me toe willen draaien om te knuffelen. Maar nee, vrouwtje wilde hebben dat ze vooruit ging. Nou, toen heeft ze dat ook maar gedaan. We hebben het rustig aan gedaan en ze was braaf. Wat is het toch ook een tutje, want ze weet eigenlijk goed wat de bedoeling is. Heeft ze ons mooi in het ootje genomen van de week.
gisteren heb ik Anca gelongeerd. Heb de bak maar wat kleiner gemaakt, zodat ze eigenlijk een soort vierkante cirkel had.
Vorig jaar op Animal Event hebben we haar al gelongeerd gehad, dus ze kende het wel. En nu, nog even een paar keer proberen, te stoppen, lief kijken en naar me toe willen draaien om te knuffelen. Maar nee, vrouwtje wilde hebben dat ze vooruit ging. Nou, toen heeft ze dat ook maar gedaan. We hebben het rustig aan gedaan en ze was braaf. Wat is het toch ook een tutje, want ze weet eigenlijk goed wat de bedoeling is. Heeft ze ons mooi in het ootje genomen van de week.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Hahaha, klinkt wel als Anca 
Ik heb net heerlijk op Alies gereden
Iedereen zegt steeds dat ze het zo snel oppakt en zo'n goedzak is. Tsja heb het wel getroffen met me meissie.
Ze moest even wennen aan de ijzers. Wat meer knieactie, maar ze is niet ruim ofzo dus dat zag er best maf uit volgens mij.
De galop ging lekker! Ze springt keuring de hoek aan, soms een klein tikje om het even duidelijk te maken en dan gaat het top. Netjes tempo, alleen de voltes zijn de ene keer goed en de andere keer lig ik er half af bij wijze van. Ik moet alleen nog beter leren zitten bij haar.
Jouke en Alies zijn echt twee totaal verschillende paarden en ik heb dus andere punten waar ik op moet letten bij beiden.
Om het makkelijk te houden

Ik heb net heerlijk op Alies gereden

Iedereen zegt steeds dat ze het zo snel oppakt en zo'n goedzak is. Tsja heb het wel getroffen met me meissie.
Ze moest even wennen aan de ijzers. Wat meer knieactie, maar ze is niet ruim ofzo dus dat zag er best maf uit volgens mij.
De galop ging lekker! Ze springt keuring de hoek aan, soms een klein tikje om het even duidelijk te maken en dan gaat het top. Netjes tempo, alleen de voltes zijn de ene keer goed en de andere keer lig ik er half af bij wijze van. Ik moet alleen nog beter leren zitten bij haar.
Jouke en Alies zijn echt twee totaal verschillende paarden en ik heb dus andere punten waar ik op moet letten bij beiden.
Om het makkelijk te houden

- Thessa Keizer
Pfff, nou hier blijft de galop nog een lastig iets hoor, Aike valt snel uit de galop enne voltes, nou ja dat gaat niet echt geweldig, meneer draait zich dan rustig ineens om de andere kant op
en dat is toch lastig om dan te blijven zitten
Verder gaat alles super, zit genoeg pit in dat ventje van me. Vanavond weer groepsles, ben benieuwd hoe dat weer zal gaan, dat blijft tot nu toe een groot feest voor Aike
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
-
Nou vanavond weer even op Anca gezeten. Leo had haar aan de longeerlijn. Ik had het halster over haar hoofdstel gedaan en daar de lijn aan vastgemaakt.
We hebben alleen gestapt, maar ik krijg wel het vertrouwen dat ik de volgende keer wel zou willen draven, denk ik.
Leo heeft me wel aan de longeerlijn vastgehouden, maar kon zachtjes aan steeds verder weg gaan staan. Een paar keer halt gehouden en dan weer weg gestapt. In het begin hield ze haar bit wat vast, maar later liet ze dat ook los.
Leo zei al, dat als ze vaker en langer bezig is, ze ook makkelijker en fijner wordt. Tja, hij weet dat al, omdat hij haar al een tijd in de kar heeft lopen. Alleen is dat al wel een hele tijd geleden.
Ik heb er alleen niet zo lang opgezeten, omdat ik een lastige 3jarige langs de kant had staan!!! Grrr, maar ja, hoort er ook bij. Die wilde ook nog even rijden en toen was het weer goed.
We hebben alleen gestapt, maar ik krijg wel het vertrouwen dat ik de volgende keer wel zou willen draven, denk ik.
Leo heeft me wel aan de longeerlijn vastgehouden, maar kon zachtjes aan steeds verder weg gaan staan. Een paar keer halt gehouden en dan weer weg gestapt. In het begin hield ze haar bit wat vast, maar later liet ze dat ook los.
Leo zei al, dat als ze vaker en langer bezig is, ze ook makkelijker en fijner wordt. Tja, hij weet dat al, omdat hij haar al een tijd in de kar heeft lopen. Alleen is dat al wel een hele tijd geleden.
Ik heb er alleen niet zo lang opgezeten, omdat ik een lastige 3jarige langs de kant had staan!!! Grrr, maar ja, hoort er ook bij. Die wilde ook nog even rijden en toen was het weer goed.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
- Thessa Keizer
Nou gisteravond helemaal geen groepsles met Aike, ik kom op de manege, en ik gooi Blaze en Aike los, nee loopt meneer rechtsachter niet goed, hij trok helemaal met zijn achterbeen
Ik dacht, nou dat zie ik verkeerd, nogeens goed gekeken, iemand erbij gehaald en helaas die zag het ook meteen. Nu maar even een paar daagjes rustig aan, misschien heeft ie zich verstapt ofzo in het land
Hopelijk is ie snel weer goed. Als ie maandag nog niet goed loopt dan bel ik de DA. Eerst straks maar weer kijken, misschien valt het wel mee.
Groepsles dus maar op Blaze gereden, was ook wel weer eens leuk en lekker relaxed vergeleken met Aike
Groetjes Thessa en Aike

Groepsles dus maar op Blaze gereden, was ook wel weer eens leuk en lekker relaxed vergeleken met Aike

Groetjes Thessa en Aike

Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
dat is balen thessa, hopen dat het niks geen gekkigheid is, ik kan er over mee praten..
mijn a-tje heeft vakantie, mede omdat ze kreupel was, nu niet meer, maar we gaan dit weekend, lees: over 3 uur, naar zandvoort! dus ze mag lekker vrij af tot en met maandag. ook wel een keer goed lijkt me!
nou jongens, jullie veel plz dit weekend met het mooie weer, lekker buitenrijden, gaan wij lekker aan het strand wandelen!
mijn a-tje heeft vakantie, mede omdat ze kreupel was, nu niet meer, maar we gaan dit weekend, lees: over 3 uur, naar zandvoort! dus ze mag lekker vrij af tot en met maandag. ook wel een keer goed lijkt me!
nou jongens, jullie veel plz dit weekend met het mooie weer, lekker buitenrijden, gaan wij lekker aan het strand wandelen!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Veel plezier Tamara!
Klinkt niet goed Thessa. Altijd balen, maar het kan gewoon een verrekt spiertje zijn, verstapt of een kleine tik tegen gehad.
Net nog even naar stal geweest. Alies stond al ongeduldig te wachten [op mij of het eten
] en heb haar even los gegooit.
Morgen gaat ze naar Bart dus vroeg op!
Klinkt niet goed Thessa. Altijd balen, maar het kan gewoon een verrekt spiertje zijn, verstapt of een kleine tik tegen gehad.
Net nog even naar stal geweest. Alies stond al ongeduldig te wachten [op mij of het eten

Morgen gaat ze naar Bart dus vroeg op!
Komt ze vast naast Tea te staan.. Die is er dus vandaag naar toen gegaan.. Ik heb nu dus ook een A'tje op stal staan, aangezien we even hebben geruild, Bart heeft Tea, ik Alinde.. Alinde is lekker drachtig, zag haar buik behoorlijk heen en weer gaan vanavond..
Het is wel een lieverd hoor!!
Morgen mag ze kennismaken met Bente en Jeskim, als Jeskim dat wil uiteraard..
Zal even kijken of ik wat pics kan maken..
Het is wel een lieverd hoor!!
Morgen mag ze kennismaken met Bente en Jeskim, als Jeskim dat wil uiteraard..
Zal even kijken of ik wat pics kan maken..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ben benieuwd, sjouwen kan ze zeker, dus Bente en Alinde tezamen...
Van de week nog even aan de longe gehad en daarna opgestapt. Zadel past voor geen meter meer, die buik zit in de weg, maar ze vond het wel prachtig en was braaf. Stuur naar rechts was goed, links mwah. Rem ook wel na ietsje aandringen. Wordt leuk ding straks.
Van de week nog even aan de longe gehad en daarna opgestapt. Zadel past voor geen meter meer, die buik zit in de weg, maar ze vond het wel prachtig en was braaf. Stuur naar rechts was goed, links mwah. Rem ook wel na ietsje aandringen. Wordt leuk ding straks.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Thessa Keizer
Nou gisteren niets meer te zien aan Aike, dus hopen dat het een eenmalig iets was. Straks maar weer even kijken en proberen wat te rijden.
Ben benieuwd hoe Alies het gaat doen voor de kar.
Groetjes Thessa en Aike
Ben benieuwd hoe Alies het gaat doen voor de kar.
Groetjes Thessa en Aike

Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
- Senna&Cajra