Gevlucht voor reclame
Re: Gevlucht voor reclame
Leuk dat jullie elkaar op fjordenwereld zo toch weer gevonden hebben, maar als het over meer gaat dan alleen de fjorden en jullie zijn een klein groepje mensen die de ins en outs van elkaar weten is een eigen forumpje beginnen misschien toch makkelijker? Zinloos Gezever wordt niet de inhoud van jullie berichten mee bedoeld natuurlijk maar de plek op dit forum waar het waarschijnlijk het beste tussen past. Maar ik zou als ik jullie was zelf een klein gratis forumpje opstarten. Dat is heel gemakkelijk in te regelen. 

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
Tja Zinloosgezever is toegankelijk vanaf 25 inhoudelijke postings volgens mij? Een deel schreef al op FW en het is handiger om dan hier een "eigen" topic te hebben dan weer ergens anders.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Maar iedereen die hier schrijft heeft toch al meer dan 25 posts...Bloemetje75 schreef:Tja Zinloosgezever is toegankelijk vanaf 25 inhoudelijke postings volgens mij?
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
-
Ehh daar heb ik nog niet precies naar gekeken?
Sorry, ben er met mijn hoofd niet helemaal bij, wacht op de dierenarts voor Mette en ik vind het spannend!
Sorry, ben er met mijn hoofd niet helemaal bij, wacht op de dierenarts voor Mette en ik vind het spannend!
Ik mag zorgen voor
Waarom zou je een ander forum beginnen als het zo ook gaat en als het niet word goed gekeurt zal reinou er vanzelf wel een slotje op zetten.
Verder geen probleem toch?
Kan me voorstellen dat je het spannend vond met Mette, vond ik gister ook wel hoor met James.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen met onze ventjes en spelen ze weer lekker buiten.
Verder geen probleem toch?
Kan me voorstellen dat je het spannend vond met Mette, vond ik gister ook wel hoor met James.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen met onze ventjes en spelen ze weer lekker buiten.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
-
Het is heel goed verlopen met Mette! Lajke stond te hinniken in haar stal en ik heb Mette alsmaar vastgehouden, zijn hoofd in mijn armen. Maar 10 min later liep hij al weer door de wei en Lajke kwam snel kijken hoe het met haar vriendje was.
Ik mag zorgen voor
Met james duurde het wel langer, het duurde al 20 minuten voor hij weer bij was, maar die is dus wat ik al vertelde liggend gecastreerd en dan zijn ze verderweg zeg maar.
Daarna probeerde hij te staan en viel alle kanten op, uit eindelijk gaf hij op en is weer gaan liggen 10 minuten later stond ie weer en begon wat hooi te eten, heb hem gister ook lekker op stal gehouden om bij te komen.
Daarna probeerde hij te staan en viel alle kanten op, uit eindelijk gaf hij op en is weer gaan liggen 10 minuten later stond ie weer en begon wat hooi te eten, heb hem gister ook lekker op stal gehouden om bij te komen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
- Rosantjuh(L)banjer
Ik meld me ook.
Heeft even geduurt.
Ben erg druk met stage maak minimaal 50 uren per week.
Daarnaast bella en banjer natuurlijk nog.
Die een schoonstalletje willen en gereden worden.
Ja jullie lezen het goed ik ga proberen banjer weer op te pakken.
Het gaat zo goed met banjer haar benen.
En ze heeft energie voor 10 en dit word nu omgezet in sloop gedrag.
Ook reageerd ze de teveel aan energie op bella af.
Dus gisteren het zadel er op gedaan en 20 minutjes rustig gereden.
Ging super goed.
Ook vandaag liep ze nog goed.
Ik wil nu 2 keer in de week rustig aan beginnen en zien wat haar benen gaan doen.
Heeft even geduurt.
Ben erg druk met stage maak minimaal 50 uren per week.
Daarnaast bella en banjer natuurlijk nog.
Die een schoonstalletje willen en gereden worden.
Ja jullie lezen het goed ik ga proberen banjer weer op te pakken.
Het gaat zo goed met banjer haar benen.
En ze heeft energie voor 10 en dit word nu omgezet in sloop gedrag.
Ook reageerd ze de teveel aan energie op bella af.
Dus gisteren het zadel er op gedaan en 20 minutjes rustig gereden.
Ging super goed.
Ook vandaag liep ze nog goed.
Ik wil nu 2 keer in de week rustig aan beginnen en zien wat haar benen gaan doen.
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
- Yfke-lover
Waarom zou dit topic gesloten moeten worden er is toch ook een Gtjes topic of Btjes topic ?
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
zal ook wel mee vallen hoor Truus.
Hey gezellig Rosanna, had al een berichtje van je gehad op FB, maar ik vind het zo gaaf dat je weer lekker met Banjer aan de gang kunt, hoop echt dat het zo goed blijft gaan.
Ik weet niet of jullie het topic hebben gezien van Jalenka en de furminator.
Denk dat ik vanmiddag ook maar eens zo'n ga aanschaffen.
Mijn vader had er een gekregen, en echt een fijn dingetje, hij gebruikt hem vooral ook voor de hond, de vliegen er uit, echt een top dingetje.
Hey gezellig Rosanna, had al een berichtje van je gehad op FB, maar ik vind het zo gaaf dat je weer lekker met Banjer aan de gang kunt, hoop echt dat het zo goed blijft gaan.
Ik weet niet of jullie het topic hebben gezien van Jalenka en de furminator.
Denk dat ik vanmiddag ook maar eens zo'n ga aanschaffen.
Mijn vader had er een gekregen, en echt een fijn dingetje, hij gebruikt hem vooral ook voor de hond, de vliegen er uit, echt een top dingetje.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
Ohh wat fijn als je Banjer weer kunt oppakken! De fjord van mijn zusje heeft ook artrose en er zijn weken dat ze veel kan rijden en ook tijden dat hij er geen zin in heeft (vanwege pijn). Gewoon goed naar Banjer kijken en dan komt het vast goed.
Ook wel lekker dat je dan toch kunt rijden als Bella straks met zwangerschaps/bevallingsverlof gaat.
Mette gaat prima! hij loopt vrolijk door de wei, ietsje wijdbeens lijkt het. Net de antibiotica gehaald bij de dierenarts, die had gisteren alleen mee voor grotere paarden. Het lag netjes klaar bij de receptie.
Nu druk aan het werken, straks kinderfeestje van de jongste, gelukkig kan het buiten!
Ook wel lekker dat je dan toch kunt rijden als Bella straks met zwangerschaps/bevallingsverlof gaat.
Mette gaat prima! hij loopt vrolijk door de wei, ietsje wijdbeens lijkt het. Net de antibiotica gehaald bij de dierenarts, die had gisteren alleen mee voor grotere paarden. Het lag netjes klaar bij de receptie.
Nu druk aan het werken, straks kinderfeestje van de jongste, gelukkig kan het buiten!
Ik mag zorgen voor
-
Is zo;n furminator zo veel fijner dan een zweetmes met kartels? Dat ding heb ik en werkt prima, en kunnen de kindjes ook gebruiken zonder gevaar.
Ik mag zorgen voor
Heb de furminator net geprobeerd, en stond er van te kijken wat ik er aan haren uit haal wat ik dus met mijn roskam of zweetmes met kartels niet uit krijg, het kreng is wel duur, ze zijn er ook wel in goedkopere varianten, maar die zijn zo klein, wel handig voor een hond[waar ze oorspronkelijk voor zijn] maar niet voor een paard, maar och zo vaak koop ik niet iets, dus vond dat dit wel moch 

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
En waar koop je zo;n ding?
Ik heb straks kinderfeestje en hoop stress want mijn laptop werkt niet mee... zucht, dat wachten steeds.... heb er geen geduld voor!
(werk is voor mijn werkgever en dat moet ook echt even af)
Ik heb straks kinderfeestje en hoop stress want mijn laptop werkt niet mee... zucht, dat wachten steeds.... heb er geen geduld voor!
(werk is voor mijn werkgever en dat moet ook echt even af)
Ik mag zorgen voor
Maak dan ook eerst je werk af inplaats van een beetje hier op FW zitten
Die furminetor kun je in de dierenwinkel kopen.

Die furminetor kun je in de dierenwinkel kopen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
Tja ik zit op FW tijdens het wachten op mijn computerprogramma... zucht,, steeds een zandloper....
Heb wel buiten al boel klaar staan. ohh het zoemt niet meer, ik kan verder
Heb wel buiten al boel klaar staan. ohh het zoemt niet meer, ik kan verder
Ik mag zorgen voor
-
Ik heb ook een goedkopere wel grotere furminator, maar mijn handvat is afgebroken. leo heeft het nu vast gezet met een spijkertje, maar dat werkt niet zo goed. Ach, dan doe ik het toch zonder handvat. Ik gebruik ook een oude bottere zaag, en dat vinden ze ook heerlijk of een kammetje met speciale tandjes wat eigenlijk voor honden wordt gebruikt. Vinden ze ook heerlijk! Ach als die haren er maar uit gaan, dan vinden ze alles lekker!rowenna schreef:Heb de furminator net geprobeerd, en stond er van te kijken wat ik er aan haren uit haal wat ik dus met mijn roskam of zweetmes met kartels niet uit krijg, het kreng is wel duur, ze zijn er ook wel in goedkopere varianten, maar die zijn zo klein, wel handig voor een hond[waar ze oorspronkelijk voor zijn] maar niet voor een paard, maar och zo vaak koop ik niet iets, dus vond dat dit wel moch
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ja als ze flink verharen, dan vinden ze alles fijn, als je het er maar af haalt die kriebel haren
Wel jammer dat het handvat is afgebroken, denk inderdaad als je hem met een spijker vast gaat zetten dat ie niet zo stabiel meer is.
Gezellig trouwens suzanne dat je hier ook even komt kletsen.

Wel jammer dat het handvat is afgebroken, denk inderdaad als je hem met een spijker vast gaat zetten dat ie niet zo stabiel meer is.
Gezellig trouwens suzanne dat je hier ook even komt kletsen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
Zo, werk op tijd afgekregen (gelukkig!), kinderfeestje overleefd. Ohh wat boften we met het weer! Alles buiten kunnen doen.....
Nu mag ik helaas nog aan de bak, de stallen moeten nog gedaan, de waterbak achter nog bijgevuld (loopt wel vol tijdens het staluitmesten).
Met Mette gaat het geweldig, hij lijkt nergens last van te hebben! Moet wel 2 keer per dag zijn ab over het eten hebben. Heeft hij geen moeite mee want normaal kreeg hij maar 1 keer per dag brokjes, nu dus smorgens handje extra.... Lajke ook want anders is het zo zielig....
Nu mag ik helaas nog aan de bak, de stallen moeten nog gedaan, de waterbak achter nog bijgevuld (loopt wel vol tijdens het staluitmesten).
Met Mette gaat het geweldig, hij lijkt nergens last van te hebben! Moet wel 2 keer per dag zijn ab over het eten hebben. Heeft hij geen moeite mee want normaal kreeg hij maar 1 keer per dag brokjes, nu dus smorgens handje extra.... Lajke ook want anders is het zo zielig....
Ik mag zorgen voor
Heb ook furminator, superhandig met al dat verharen, komt echt veel meer haar uit dan met gewoon zweetmes of iets anders. Gebruik hem ook voor Benji, die begint al te kwispelen als hij dat ding in m'n handen ziet. Enige nadeel is dat het handvat is afgebroken, heb het proberen te lijmen, maar is niet schitterend gelukt, dus nu ook gewoon zonder handvat.
En gelijk 2 mannen, man-af geworden, de arme dutskes toch. M'n vriend zou het moeten lezen...
Hier was ik gps aan het klaarmaken voor morgen, (lees, eindelijk is handleiding lezen), zijn de batterijen plat... Ik geef het op. Heb netjes onder m'n voeten gekregen van m'n schattie en tja...
Verder me weer eens serieus ge-ergerd aan iemand. Vraag me soms af waarom ik zaken nog doe voor mensen, maarja...
Morgen vroeg dag, om 7h30 vertrekken...
En gelijk 2 mannen, man-af geworden, de arme dutskes toch. M'n vriend zou het moeten lezen...
Hier was ik gps aan het klaarmaken voor morgen, (lees, eindelijk is handleiding lezen), zijn de batterijen plat... Ik geef het op. Heb netjes onder m'n voeten gekregen van m'n schattie en tja...
Verder me weer eens serieus ge-ergerd aan iemand. Vraag me soms af waarom ik zaken nog doe voor mensen, maarja...
Morgen vroeg dag, om 7h30 vertrekken...