Daarna zelf maar op de gok een Wintec gekocht en die heeft eigenlijk nooit 100% goed gelegen.
Ondertussen zit ik al een paar weken met een dure Massimo die helemaal niet goed ligt. Moet mij weer net lukken dat die zadelmaker op vakantie is en z'n vader zou laten bellen. Na 2 weken wachten zelf maar gebeld en zo over de telefoon vind ik 'm al totaal niet klantvriendelijk of sympathiek.
Wat een service ook, in het weekend werkt hij niet en 's avonds ook niet. Dus iedere normale mens die overdag werkt kan al beter geen zadel bij hem kopen

Na wat aandringen toch een afspraak vast gekregen voor donderdag om 17.30. Ben erg benieuwd....
Werk zelf bij een bedrijf wat erg service minded is en als er iets is waar ik niet tegen kan is leveranciers die afspraken niet nakomen of maar tevreden zijn met half werk. Dat trekt zich ondertussen ook door naar zadelmakers e.d. dus die hebben het echt geweten als iets me niet aanstaat

Ik hoop echt heel erg dat ik vanaf volgende week weer kan starten met een gekeurde trailer en een passend zadel, want ik word flink ziek van al dat aanmodderen. Zo zit er totaal geen ritme in