hier kan ik ook nog eens iets van mij laten horen
een aantal maanden terug hadden we een verzorgster gevonden voor de pony's (wegens tijdgebrek kan er telkens maar 1 iemand gaan, vinden we niet ok) maar dat is op niks uitgedraaid
nu had ik vorige week een zoekertje geplaatst, en heb ik mail gekregen van een meisje, Katrien, dat zij wel geïnterresseerd was
dus die is donderdag de eerste keer geweest, en zaterdag en vandaag ook al, en woensdag komt ze terug
dus wel al een goed teken
ze gaat nu dus nog met ons samen bij de paarden (wegens gevaarlijk met de stalhond, en vertrouw de paarden niet met vreemden

)
zijzelf (18jaar) heeft een hafje van in de 20, dus daar kan ze niet overdreven meer mee rijden, dermee dat ze zo iets zoekt, dat ze kan blijven rijden. en ze hetzelfde type karakter wel al gewoon, is ook wel een pluspunt
donderdag heeft Leslie haar even getoond hoe Githa is als ze een off-day heeft
Katrien zei toen dat Githa precies heel vlot was (was dus relatief kalm

)
maar deze commentaar was gedaan toen leslie Githa even liet exploderen in galop, toen was duidelijk dat Githa meer in haar mars had dan 'vlotjes'
ook was ze heel verbaasd van wat voor zetel Githa is, dat ze nog nooit zo makkelijk kon doorzitten zonder veel poespas uiteindelijk
ook heeft ze een join-up moeten doen met Githa, maar daar heeft Githa een stokje voor gestoken, is dus voor Katrien op een klein fiasco uitgedraaid. Dus dat zal ze later nog een keer moeten over doen.
zaterdag heeft ze dan ook nog even mogen rijden, buiten
hebben we ook even direct getest of Githa er met haar vandoor gaat (deed ze dus met vorige verzorgster, blokkeerde het bit en weg was ze), nu hebben we dat probleem niet. Maar wel dat ze heel lui is qua opvolgen van bevelen. dus bij een klein beetje druk niet willen wijken ofzo (bij het nemen van bochten) Moest ik even ingrijpen, heb ik even getoond waar ze gerust haar been mocht plaatsen, en toen reageerde ze super.
is wel grappig, denk je dat ze naar de ruiter aan het luisteren is en braafjes haar werk doet, gaat ze op zo'n momenten toch nog even de ambetanterik uithangen en zulke kleine simpele dingen mis doen of niet goed doen
vandaag moest Katrien slalommen tussen kegels. ging het in het begin niet. Leslie even gedemonstreerd, dan lukte het beter.
kreeg ik net een mailtje va Katrien dat ze soms een beetje stout was vandaag maar dat het wel meeviel. Lol, hehe, Githa wou dus niet reageren vandaag op gewichtshulpen

(elke keer iets nieuws, lol

)
woensdag ga ik samen met haar wat grondwerk oefeningen doen
nu ga ik onder de douche