@Marleen: wat leuk om weer eens op een boogje te kijken, trouwens is Benthe gefokt in Zuid Limburg? Ik ken namelijk een merrie die Utah heet en die staat in Cadier en Keer
@Anouska: vervelend dat je anders moet gaan eten, maar het is voor een goed doel
@Sterre: ik snap dat je er ff helemaal doorheen zit, gelukkig is daar Bailey die je er doorheen helpt
@Tessa: Is Beauty toevallig niet hengstig? Ik had namelijk vandaag ook een niet te rijden hengstige merrie onder me kont
@kristel: veel plezier met viv
@Annalynn: wat goed joh van Brass dat ze zo braaf was
ik heb vanmorgen samen met Samantha gereden, zij op Exel en ik op Vera. Nou waren we wat laat en zij moest haar dochter weer op tijd van school halen, dus naar het park zouden we niet redden. Ok stukje verderop is een groot grasveld, gaan we eens wat dressuurwerk met ze doen. Daar was Vera het niet mee eens en was totaal niet te rijden, ben al die tijd alleen maar bezig geweest met haar bij me te houden

En Samantha was zo lekker met Exel bezig, geen dressuur, maar die waren western aan het rijden, Exel vond het zo gaaf. Je zag dat hij echt aan het genieten was, lekker een beetje slalommen en dan zag ik die achterbenen er super goed onder gezet worden. Hij had na afloop zelfs schuim tussen z'n billen
En Vera? Die was alleen maar bezig met terug gaan naar de wei, echt de stoom kwam uit me oren. Ik dacht ik ga figuren met haar rijden, nou forget it, zo zette ik een volte in en kwamen we nou zo uit dat de volte omgebogen kon worden tot ritje naar de wei dan liep ze finaal door me benen heen, er was echt niets mee te beginnen. Bij de wei kwam ik erachter wat er aan de hand was, madam is zo hengstig als de pest. Heb ik nog nooit wat van gemerkt met rijden ofzo, maar nu was er geen doorkomen aan bij haar