Azalia is verkocht aan..............(update 2 foto's )
-
Wat is het toch een scheet he? Ik zal snel gaan zoeken naar foto's van haar als veulen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Veel plezier met je pracht dier!
Wat voelt dat rijk he, zo je eigen fjord!
Wat voelt dat rijk he, zo je eigen fjord!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
-
Hartelijk dank dames voor alle lieve reacties.
ik voel me inderdaad heel rijk. heb nu echt huisje, boompje beestje. 2007 is een goed jaar voor me geweest. helaas mn tante verloren, maar wel een huis gekocht, vaste baan en eindelijk mn eigen fjordje.
@Yvette, ja ik kwam Glasten tegen bij de clinic van marlies. hij zei al, nu hoor je er echt bij, je was altijd de gene zonder paard van jullie fjorden clubje maar nu doe je echt mee. haha mn moeder moest hard lachten.
moet zeggen dat het super goed gaat. doe nog niet zo veel maar ze luisterd goed. ook manlief is vandaag even meegeweest en heeft haar goed gekeurd. niet geheel onbelangrijk toch?
van de week maar eens een echte fotoshoot met haar doen!
liefs Fabienne
( jaartal foutje eruit gehaald)
ik voel me inderdaad heel rijk. heb nu echt huisje, boompje beestje. 2007 is een goed jaar voor me geweest. helaas mn tante verloren, maar wel een huis gekocht, vaste baan en eindelijk mn eigen fjordje.
@Yvette, ja ik kwam Glasten tegen bij de clinic van marlies. hij zei al, nu hoor je er echt bij, je was altijd de gene zonder paard van jullie fjorden clubje maar nu doe je echt mee. haha mn moeder moest hard lachten.
moet zeggen dat het super goed gaat. doe nog niet zo veel maar ze luisterd goed. ook manlief is vandaag even meegeweest en heeft haar goed gekeurd. niet geheel onbelangrijk toch?
van de week maar eens een echte fotoshoot met haar doen!
liefs Fabienne
( jaartal foutje eruit gehaald)
Azalie :: Isabeau