Het lange manen topic.
Re: Het lange manen topic.
Ach......Zalie kruipt er gewoon van in een hoekje! 

All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
-
hahaha...ik vind het er ook net uitzien alsof ze zich geneert voor jouw creatieve uitspatting...Fabienne-Fotografie schreef:hahah nee ze stond te eten!
ik word er wel door geinspireerd..misschien moet ik eens knotjes proberen

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
-
ze wou niet op de foto, ze was het een beetje zat. dus toen ze eten kregen heb ik even snel een foto gemaakt!
ik geloof niet dat ze het erg vond! haha het is zo'n lekkere muts!
ik geloof niet dat ze het erg vond! haha het is zo'n lekkere muts!
Azalie :: Isabeau
Natuurlijk vindt ze dit niet erg. Maar het ziet er zo grappig uit!
Heerlijk zo te kunnen tutten! Ik pluis Vlin zijn staart wel weer een keer uit
(doe ik trouwens ook wel eens vlechtjes in, net als in zijn voorpluk) 
Heerlijk zo te kunnen tutten! Ik pluis Vlin zijn staart wel weer een keer uit

All that we see
All that we seem
All that we seem
Dragan hoort hier nu ook bij 
Ik hoef ze niet eens te vlechten

Ik hoef ze niet eens te vlechten

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Ilonka
Deed ik bij Ilonk vroeger ook toen ik haar boog wat sneller om wilde laten vallen, heel veel kleine vlechtjes. Werkte wel zolang de vlechten erin zat. Het is gewoon een questie van geduld hebben. Doorzetten hoor dames! Lange manen zijn leuk.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Oke oke, ik ben over, ga het toch weer wagen om Uuds manen te laten groeien[ben benieuwd hoe lang ik het nu volhoud].
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
@Kalmiya: joepie! Eindelijk vallende manen bij Cos
Wat is het toch een liefie om te zien, zeker met die kleine meid erop.
@Fabienne: wat een mooie tutvlechtjes zeg
@Charret: rooie lange maantjes, die hadden we nog niet in dit topic geloof ik. Stoer hoor!
@Rowenna: haha, ik ben benieuwd! Doorzetten hoor, knippen kan altijd maar groeien kost gewoon tijd.
Heb vandaag voor het eerst eens Bailey's manen gemeten, kwam uit op ruim 70 cm! Ben trots want vind het zo mooi... Een jaar geleden kwam het net wel/net niet onder z'n hals uit, daar is toch mooi een centimeter of 20 bijgekomen schat ik zo.
Nog steeds benieuwd hoe lang het uiteindelijk gaat groeien, ik ga voor tot z'n knieen over een paar jaar

@Fabienne: wat een mooie tutvlechtjes zeg

@Charret: rooie lange maantjes, die hadden we nog niet in dit topic geloof ik. Stoer hoor!
@Rowenna: haha, ik ben benieuwd! Doorzetten hoor, knippen kan altijd maar groeien kost gewoon tijd.
Heb vandaag voor het eerst eens Bailey's manen gemeten, kwam uit op ruim 70 cm! Ben trots want vind het zo mooi... Een jaar geleden kwam het net wel/net niet onder z'n hals uit, daar is toch mooi een centimeter of 20 bijgekomen schat ik zo.
Nog steeds benieuwd hoe lang het uiteindelijk gaat groeien, ik ga voor tot z'n knieen over een paar jaar

whoa! Bailey is ook echt ons grote voorbeeld, denk dat hij wel de langste manen heeft op FW?
Ik sta zelf echt versteld hoe snel de manen van P.C. groeien. Die had ik 16 oktober nog in een fjordenboog geknipt en die heeft nu alweer heel wat hangen...
Ik sta zelf echt versteld hoe snel de manen van P.C. groeien. Die had ik 16 oktober nog in een fjordenboog geknipt en die heeft nu alweer heel wat hangen...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
lief dat je dat zegt Kalmiya!
Nooit over nagedacht of hij de langste manen van FW heeft, maar nu je het zegt... het zou best eens kunnen
Ik doe er ook nog maar eens een foto bij, meest recente foto waarop z'n manen goed te zien zijn is deze:

Nooit over nagedacht of hij de langste manen van FW heeft, maar nu je het zegt... het zou best eens kunnen

Ik doe er ook nog maar eens een foto bij, meest recente foto waarop z'n manen goed te zien zijn is deze:

Bailey heeft wel een van de mooiste bossen die ik ooit gezien heb!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Dank Esther! 
Nog even spammen dan, een foto van vandaag

Nog even spammen dan, een foto van vandaag

Eeeehh dat is eerlijk gezegd ook mijn eerste gedachteFabienne-Fotografie schreef:kunnen jullie niet even op azalia's foto topic reageren,
het enige wat ik te horen krijg is KNIPPEUH!!

Die half om half fase is zooooooooo irri...
Terwijl op die 2e foto ze best wel lang zijn.
Voor de knotjeslovers onder ons...

Kdies eind 2009 bij de Fjordsport in Ridderkerk
ja zie, die manen van Bailey hangen zo mooi 'ruig', bij Cos is het allemaal nog zo netjes..maar ik word al wel echt heel blij als het 'wappert'

wat een keurige knotjes Viv, daaraan kun je ook weer zien dat Cadiz niet van die hele dikke manen heeft. Ik heb geen flauw idee hoe ik bij Cos en P.C. zulke mooie strakke knotjes voor elkaar zou moeten krijgen.

wat een keurige knotjes Viv, daaraan kun je ook weer zien dat Cadiz niet van die hele dikke manen heeft. Ik heb geen flauw idee hoe ik bij Cos en P.C. zulke mooie strakke knotjes voor elkaar zou moeten krijgen.
Inmiddels zijn ze wel al 15cm langer en behoorlijk wat dikker. Maak nu dubbelgeslagen vlechtjes van 10cm lang, zal mn volgende wedstrijd wel ff fotootje maken. Kost me behoorlijk wat elastiekjes en pektouw maar ala dan blijft het wel zitten 
Voor knotjes moet je vlechtjes maken van ong 5cm breed bij de aanzet en die zo strak mogelijk vlechten.
Daarna 2x dubbel klappen en met elastiekje vastzetten en daarna een roosje maken met pektouw door het uiteinde van het dubbelgevouwen vlechtje naar onder vast te zetten tegen de manenkam aan.
Eeeehh ja nee das duidelijk Viv
Naja ik maak wel fotocursusje als ik een keer zin heb

Voor knotjes moet je vlechtjes maken van ong 5cm breed bij de aanzet en die zo strak mogelijk vlechten.
Daarna 2x dubbel klappen en met elastiekje vastzetten en daarna een roosje maken met pektouw door het uiteinde van het dubbelgevouwen vlechtje naar onder vast te zetten tegen de manenkam aan.
Eeeehh ja nee das duidelijk Viv

Naja ik maak wel fotocursusje als ik een keer zin heb

bij het roosje raak ik de weg kwijt Viv 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

2x vlechtje dubbelslaan en dan uiteinde van dát vlechtje met draad tegen de manenkam aannaaien, dan krijg je een roosje. Naja ROOS in dit geval 
Ga wel ff foto's maken volgende keer

Ga wel ff foto's maken volgende keer

en daar gebruik je dus speciaal draad voor? ja ik ben een knotjesleek hoor 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Cindy+Uniek

die van bail zijn idd errug mooi!!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥