Swingend en lekker los in het lijf, het A-tjes topic deel 5!
Re: Swingend en lekker los in het lijf, het A-tjes topic dee
Wat is ze mooi charret! Ze ziet er goed uit!!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Heb je in ieder geval een goed excuus om snel terug te gaan idd. 
Ja, Lies is wat te zwaar op het moment. Maar pfff..moeilijk om er een balans in te vinden.

Ja, Lies is wat te zwaar op het moment. Maar pfff..moeilijk om er een balans in te vinden.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Zo Anka meldt zich ook even weer na 3 weken weidevakantie. Vandaag een half uurtje gehobbeld en alle knopjes deden het nog heel goed
. Mooi alleen in de bak bij de manege aangezien het dorp Eext bezet was door traktorpulling
. Anka is zo heerlijk makkelijk, je pakt het zo weer op. Morgen rondje dorp en dan dinsdag weer mee naar les.
Alies ziet er mooi uit Charret en wedstrijden gaan dus ook
. Benieuwd naar Alies als ze hier straks is in augustus.
Jammer Suzanne van het weer met de keuring in Vrouwenpolder. Maar net wat Charret, gauw terug voor een strandrit met mooi weer.

Alies ziet er mooi uit Charret en wedstrijden gaan dus ook

Jammer Suzanne van het weer met de keuring in Vrouwenpolder. Maar net wat Charret, gauw terug voor een strandrit met mooi weer.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
De wedstrijd ging best goed. Vooral in de 1e proef zaten er goede stukken tussen. Ik vond het wel heel mager gepunt.
En wat een domme opmerkingen maakte de jury. Vaag mens. Is dat grietje voor mij aan het rijden zegt ze tijdens de proef tegen haar maak hem eens wat wakker. Dat kan toch niet?! Vervolgens vroeg ze toen Marieke met haar Fjord startte of dat dezelfde Fjord was als net. Uhhm. NEE! Kijk op de coupons! Daarbij totaal verschillende paarden. Toen vroeg ze of ik de moeder was van mijn voorlezer. Hij is 15, ik 25 [staat wederom op de coupon]. Een meisje startte haar proef, bij het 3e onderdeel vroeg de jury of ze haar peeskappen af wilde doen. Vervolgens mocht ze opnieuw beginnen?
Hier op stal zeggen we altijd als je je paard fijn weg zet kun je makkelijk verder rijden na je vakantie. Vaak is dat ook zo
En wat een domme opmerkingen maakte de jury. Vaag mens. Is dat grietje voor mij aan het rijden zegt ze tijdens de proef tegen haar maak hem eens wat wakker. Dat kan toch niet?! Vervolgens vroeg ze toen Marieke met haar Fjord startte of dat dezelfde Fjord was als net. Uhhm. NEE! Kijk op de coupons! Daarbij totaal verschillende paarden. Toen vroeg ze of ik de moeder was van mijn voorlezer. Hij is 15, ik 25 [staat wederom op de coupon]. Een meisje startte haar proef, bij het 3e onderdeel vroeg de jury of ze haar peeskappen af wilde doen. Vervolgens mocht ze opnieuw beginnen?

Hier op stal zeggen we altijd als je je paard fijn weg zet kun je makkelijk verder rijden na je vakantie. Vaak is dat ook zo

O wat een rare jury zeg Charret
.
Het laatste wat jij zegt zegt mijn iinstructrice ook. Goed weg gezet is snel weer opgepakt.

Het laatste wat jij zegt zegt mijn iinstructrice ook. Goed weg gezet is snel weer opgepakt.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
ik heb vandaag 4 uur gereden, pfff. Zere heupen en knieen, endurance is niks voor mij hoor,haha, karev doet het op slofjes, die werd pas energiek op de terugreis
Wow, 4 uur. En ik dacht nog wel dat een paardrij 4-daagse wel wat voor jou was hihi. Voor Karev dus wel maar voor jou geloof ik dan niet
. Anka buikt uit, heeft even 40 min op grazig stukje wei gestaan. Wil ze er ngo neit te lang op, is dit voorjaar ingezaaid en gifgroen rijk gras.

nee dat hou ik niet vol,haha
Karev blijft niet logeren Bij Ivonne in ons weekend. Dat willen we nirvana niet aan doen, die zou dan 2 dagen alleen izjn.
Karev blijft niet logeren Bij Ivonne in ons weekend. Dat willen we nirvana niet aan doen, die zou dan 2 dagen alleen izjn.
Anka was wat mutsig met buitenrijden, de tut. Tweede bocht links betekent echt verder van huis en oei oei nou nou wat is het dan ver
Maar ze was er al gauw weer achter dat buitenrijden gewoon leuk is (proest proest) en dat zogenaamd protesteren geen enkele indruk maakt op de baas
.

Begrijpelijk Tamara, wel jammer
Ritten van 4 uur houd ik echt niet vol hoor. Ik voel echt mijn ledematen wel na verloop van tijd 
Oh het valt niet mee om Alies iets te laten afvallen of op gewicht te houden. Het is bijna van dag tot dag aankijken. Hoe gaat het met Karev haar dieet?

Oh het valt niet mee om Alies iets te laten afvallen of op gewicht te houden. Het is bijna van dag tot dag aankijken. Hoe gaat het met Karev haar dieet?
Ik heb 3x de paardrij 4-daagse gedaan en op zich viel het best mee. Na 2 a 2,5 uur heb je pauze en dan nog eens 2 tot 2,5 uur rijden. Pauze is meestal uurtje. Tis zwaar maar erg leuk. Helaas is het volgende week al en heb ik de paarden net 3 weken stil laten staan dus voor ons niet dit jaar
. Dat zou toch wel wat te veel van het goede zijn dacht ik.
Praat me niet van paarden op gewicht houden
. Valt me enorm mee hoe Anka er na 3 weken bij loopt. Singel hoefde maar nauwelijks 1 gaatje losser. Ze oogt ietsje vadsiger, maar kniesoor die dat ziet (ik wel dus
).

Praat me niet van paarden op gewicht houden

nou ik vind haar mooi nu, maar wie ben ik haha. Ik zal van de week even een foto maken ter vergelijking met een aantal weken geleden.
we zijn nu net begonnen m et een conditie schema, gekregen van een fw´er. op het eind kan je 3x 20 minuten achtereen draven met 5 min pauze. Dan moet je echt heel ver draven wil je 20 minuten achter elkaar gaan, maar we gaan ervoor!!
Ze heeft nu alleen een singelwondje,balen! Maar geeft niets, zetten we aan de fiets verder,haha
we zijn nu net begonnen m et een conditie schema, gekregen van een fw´er. op het eind kan je 3x 20 minuten achtereen draven met 5 min pauze. Dan moet je echt heel ver draven wil je 20 minuten achter elkaar gaan, maar we gaan ervoor!!
Ze heeft nu alleen een singelwondje,balen! Maar geeft niets, zetten we aan de fiets verder,haha
O dat is leuk steeds verder draven. Deed ik met Nisko ook altijd als we in training waren voor de 4-daagse. Maar meestal max 10-15 min. Maar dan kom je ook al verdraaid ver haha. Kom met Anka wel een keer aanwaaien komende weken, heel stukken draven houdt die ook wel van.
Anka is echt super
. Mijn instructrice zei dat ik wel al weer wedstrijden kon uitzoeken. Ze moet nog iets scherper aan de hulpen maar heeft aan soepelheid niks geleden in 3 weken. Heerlijk lossig vanavond. Dus goed weg gezet is idd zo weer opgepakt ;J. Heb het wel rustig aan gedaan met meer stappen tussendoor dan de rest, maar wat is ze ook een topper
.
Anka is echt super

Heerlijk gevoel he, Annemarie.
Alies wil rechtsom de binnen teugel niet fijn aannemen, dus moest ik wat traver rijden. Pfff, ze was pissig. Hahaha, 2 rondjes geprobeerd en ze nam spontaan de teugel aan. Hahaha. Dat is me er 1 hoor. Komende zaterdag hebben we onze 1e crossles in Lunteren.
Ik zie ons al gaan..
Ben benieuwd naar Karev in het echt. In al jullie paarden eigenlijk!
Alies wil rechtsom de binnen teugel niet fijn aannemen, dus moest ik wat traver rijden. Pfff, ze was pissig. Hahaha, 2 rondjes geprobeerd en ze nam spontaan de teugel aan. Hahaha. Dat is me er 1 hoor. Komende zaterdag hebben we onze 1e crossles in Lunteren.

Ben benieuwd naar Karev in het echt. In al jullie paarden eigenlijk!
Succes met crossen. Lijkt me ook wel leuk alleen ben ik wat dat betreft denk ik een schijtluis
.

Ik ben zoooooo trots op Anka
. Vandaag gewoonweg de stoute schoenen aangetrokken en pardoes het dorp uitgereden richting het bos. Tot nu toe reed ik met Anka korte rondjes door het dorp (naja kort, 30 min max). Ik heb het alleen buiten rijden heel zorgvuldig opgebouwd. En nu ben ik bijna 45 min alleen weg geweest
. Op het verste punt 1 remactie vanwege paarden achter de bosjes maar verder heel braaf. Af en toe wat dronken lopen als we weer iets verder van huis gingen
maar ze liep toch gehoorzaam verder als ik dat vroeg.
Ben zo blij dat het met geleidelijk opbouwen gelukt is voldoende vertrouwen te kweken om samen buitenritten te maken
.

Ben zo blij dat het met geleidelijk opbouwen gelukt is voldoende vertrouwen te kweken om samen buitenritten te maken

lekker is dat hé, als je alleen kan gaan en staan waar je wilt.
Ik heb vandaag gefietst met poown. Ze heeft een singelwondje, ds even niet rijden. maar mén, ik ben moeier geworden dan zij. Moets best ver fietsen om zweet op dat dier te krijgen,haha En we gingen best hard, 12 km per uur in draf. denk dat ik een km of 10 gefiets heb. laatste stuk 15 min en 10 min achtereen kachelen!
Ik heb vandaag gefietst met poown. Ze heeft een singelwondje, ds even niet rijden. maar mén, ik ben moeier geworden dan zij. Moets best ver fietsen om zweet op dat dier te krijgen,haha En we gingen best hard, 12 km per uur in draf. denk dat ik een km of 10 gefiets heb. laatste stuk 15 min en 10 min achtereen kachelen!
Hihi, dat had ik toen ik met Anka ging wandelen en af en toe stukjes rennen. anka geen enkel zweetje en ik buiten adem en op sterven na doodTamara schreef: maar mén, ik ben moeier geworden dan zij.

Super gelest vanmorgen. Dit was wel even andere koek dan relaxt buiten stappen vond Anka

Crossen was gaaf!! De techniek was vaak ver te zoeken, maar ze deed alles zo braaf. Alleen de waterbak niet. Dat duurde zeker 10 min. voordat ze erin ging
Maar toen was het goed en konden we er ook alleen door en in galop. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik probeer steeds een stukje rond het erf te lopen met Alies en Jouk apart na het rijden. Maar dat vinden ze beiden toch zo gruwelijk spannend. Voor hun is het best met een maatje, maar alleen vinden ze maar niks.

Ik probeer steeds een stukje rond het erf te lopen met Alies en Jouk apart na het rijden. Maar dat vinden ze beiden toch zo gruwelijk spannend. Voor hun is het best met een maatje, maar alleen vinden ze maar niks.
Anka kan wel alleen, maar die vindt het soms ook wel eens wat minder leuk nog. Ze vindt het niet echt spannend in de zin van overal van schrikken maar ze gaat tergend langzaam als een zigzag lopen haha.
Ik ga denk ik 6 augustus mijn L2 debuut maken. Dan heb ik ook mijn nieuwe zadel al
.
Ik ga denk ik 6 augustus mijn L2 debuut maken. Dan heb ik ook mijn nieuwe zadel al