Jaarlingen topic 2008!
- Cindy+Uniek
Ze gaat morgen ochtend al weg.. En ik moet dan werken, dus ik ga zometeen ff snel voordat ik naar school ga nog mooie foto's van haar maken.
Ik weet eigenlijk niet of ze tussen andere pony's komt te staan, ik hoop het wel. Ze is het natuurlijk helemaal niet gewend om alleen te staan dus dat zal ze echt niet leuk vinden
Ik weet eigenlijk niet of ze tussen andere pony's komt te staan, ik hoop het wel. Ze is het natuurlijk helemaal niet gewend om alleen te staan dus dat zal ze echt niet leuk vinden

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Ja tuurlijk! 
De foto's zijn erg leuk geworden, ze gaf echt nog een laatste showtje weg..
Na het weekend heb ik tijd om ze te plaatsen.
Ze is vanmorgen opgehaald, en ze liep heel braaf de trailer in. De andere paarden hebben bijna niks door gehad, dus dat viel wel mee.
Ze staat nu in een weitje met een merrie + veulen. Ze hadden meteen al gebeld dat ze goed waren aangekomen en dat het met Dirkje ook goed ging.
Alleen had ze de hond al een trap verkocht
die is ze natuurlijk niet gewend 

De foto's zijn erg leuk geworden, ze gaf echt nog een laatste showtje weg..
Na het weekend heb ik tijd om ze te plaatsen.
Ze is vanmorgen opgehaald, en ze liep heel braaf de trailer in. De andere paarden hebben bijna niks door gehad, dus dat viel wel mee.
Ze staat nu in een weitje met een merrie + veulen. Ze hadden meteen al gebeld dat ze goed waren aangekomen en dat het met Dirkje ook goed ging.
Alleen had ze de hond al een trap verkocht

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Wat een mooie gloed heeft Damaris in haar vacht! Ze ziet er gewond uit in iedergeval.
@ Evy: geen idee of Zizoran zo draaft, heb er nooit op gelet
Dakota moet woensdag voor een luchtwegonderzoek dus best even spannend allemaal....
@ Evy: geen idee of Zizoran zo draaft, heb er nooit op gelet

Dakota moet woensdag voor een luchtwegonderzoek dus best even spannend allemaal....
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
haha gezond zul je wel bedoelenDreeke schreef:Wat een mooie gloed heeft Damaris in haar vacht! Ze ziet er gewond uit in iedergeval.

Hoop dat er met Dakoots z'n luchtwegen niks ernstigs is. Sterkte!
Jammer dat Dirkje weg is Eef, maar je kan idd niet alles houden helaas.....
Wel mooie foto's heb je nog van d'r gemaakt! Ze kan heel fijn lopen zeg!
- Cindy+Uniek
Dreeke schreef:Mijn reus is vandaag gemeten op 1.44.
Je zou er zo op springen als je naast hem staat

Ik ben echt benieuwd op wat voor maat hij gaat uitkomen!
Je zou denken een vroegbloeier, maar die blijft maar de hoogte in gaan!

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Nou Dakota is echt gigantisch
dat haalt Damaris niet hoor!
Vandaag Damaris en Karlien naar huis gehaald. Mooi naast de fiets. Grootste stuk had ik fiets in de linkerhand en Damaris in de rechterhand. Twee stukjes heb ik ook even gefietst, dat ging super! Heeft ze weer wat geleerd vandaag! Alleen toen we bijna thuis waren, stond ze even op d'r achterbeentjes van enthousiasme. En tussen de andere merries valt pas echt op hoe groot ze is...
Het was al wel de bedoeling dat ze naar huis zouden komen, maar omdat Damaris afgelopen week een paar keer onder het draad door was gesneakt, moest het ook wel
Boefje.

Vandaag Damaris en Karlien naar huis gehaald. Mooi naast de fiets. Grootste stuk had ik fiets in de linkerhand en Damaris in de rechterhand. Twee stukjes heb ik ook even gefietst, dat ging super! Heeft ze weer wat geleerd vandaag! Alleen toen we bijna thuis waren, stond ze even op d'r achterbeentjes van enthousiasme. En tussen de andere merries valt pas echt op hoe groot ze is...
Het was al wel de bedoeling dat ze naar huis zouden komen, maar omdat Damaris afgelopen week een paar keer onder het draad door was gesneakt, moest het ook wel

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ja Dakoot is groot! Maar misschien stopt hij nu wel weer even. Hij is best overbouwd.
Dhalene is gisteren gemeten op 1.34, ze schelen precies 10 cm. Maar goed Dhalene is volgens mij wel een normale maat voor een jaarling en Dakoot is een beetje uit de kluitengewassen qua maat.
@ Reinou: wat goed dat je met Damaris aan de fiets bent geweest, ik denk als ik dat doe met Dakoot dat er ongelukken gebeuren
Dhalene is gisteren gemeten op 1.34, ze schelen precies 10 cm. Maar goed Dhalene is volgens mij wel een normale maat voor een jaarling en Dakoot is een beetje uit de kluitengewassen qua maat.
@ Reinou: wat goed dat je met Damaris aan de fiets bent geweest, ik denk als ik dat doe met Dakoot dat er ongelukken gebeuren

† I'ts better to have loved and lost them...
Gisteren zijn onze paardjes weer geknipt en ontwormd. Ze stonden alle drie op een rijtje. Djambo is behoorlijk overbouwd op dit moment. Hij kwam met zijn kont boven die van Celony uit. Beide heren zijn duidelijk groter (zowel voor als achter) dan hun moeder Meline die op papier 1.38 m is.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

daisy is stil blijven staan deze zomer denk op ongv 1,35 niet veel meer gegroeit daarna.
tot nu ,nu schiet ze vanachter weer omhoog,mager ongelijk iel nekje puntige schouders ze ziet er niet uit.
wel voor zekerheid effe mest laten onderzoeken.
maar ze groeit gewoon op het moment en is een echte naarling om te zien nu..
hoe groot zou ze kunnen worden he zijn jullie daar niet nieuwschierig naar.ze vertelde mij toen ik ze kocht dat ze naar de 1,50 ging worden...maar dat betwijfel ik als ik hoor wat een grote jaarlingen er al rond lopen , 145 whow...
stiekem ben ik er wel nieuwschierig naar..
tot nu ,nu schiet ze vanachter weer omhoog,mager ongelijk iel nekje puntige schouders ze ziet er niet uit.
wel voor zekerheid effe mest laten onderzoeken.
maar ze groeit gewoon op het moment en is een echte naarling om te zien nu..
hoe groot zou ze kunnen worden he zijn jullie daar niet nieuwschierig naar.ze vertelde mij toen ik ze kocht dat ze naar de 1,50 ging worden...maar dat betwijfel ik als ik hoor wat een grote jaarlingen er al rond lopen , 145 whow...
stiekem ben ik er wel nieuwschierig naar..
daisy mijn mooie lieve meid,en gijsje ons kruimeltje..
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
Zaterdag ga ik Djimm weer een bezoekje brengen! Ben benieuwd hoe hij er nu bij staat. De vorige keer dat ik er was (einde vd zomer) was meneer 1.33m ongeveer. Echt een naarlingmaat dus. Hij lijkt nog mini-er omdat hij tussen allemaal rijpaarden loopt, haha, het is echt het dwergje van de groep
Nouja, komt goed (ooit).
Foto's volgen uiteraard!

Foto's volgen uiteraard!