tja, dan moet je ze komen makenakci schreef:Ben toch wel heel erg benieuwd naar wat rijfoto's tamara

of zelf komen testen!!
Zullen we dat maar een keer doenTamara schreef:tja, dan moet je ze komen maken![]()
of zelf komen testen!!
Neem haar een keer mee naar marga,ik heb nog een leuk karretje staanTamara schreef:@charret: ik zou ook niet weten hoe het moet, maar er zo achter lopen met lange lijnen kan nooit kwaad denk ik.
als je me komt halen, ik heb geen trailer..akci schreef:Neem haar een keer mee naar marga,ik heb nog een leuk karretje staanTamara schreef:@charret: ik zou ook niet weten hoe het moet, maar er zo achter lopen met lange lijnen kan nooit kwaad denk ik.
Dat kent ie al wel hoor, maar we zijn vandaag ook begonnen met het "normaal gallopperen". Maar hij vind dat nog heel moeilijk, we hebben het ook maar heel even gedaan.Charret schreef:Ik heb de foto's gezien! Jullie zijn echt een leuk stel!
Zou het voor Aike misschien makkelijker zijn als je eerst in de verlichte zit gaat zitten en dan iedere keer wat pasjes gewoon? Misschien dat hij het tempo dan wel houdt.