Tass schreef:
Weten jullie wat voor richting jullie op willen rijtechnisch? Dressuur, springen, western, recreatie?
Of mennen natuurlijk

.
Ik wil alle kanten wel op behalve eerst de lucht in en dan naar de grond, hihi..
Fjel wordt zowel onder het zadel als voor de wagen beleerd, tenminste dat is nu de planning.. Wat we eerst gaan doen weet ik nog niet, zie wel hoe het loopt..
Heb vandaag wel een nieuwe stap gezet, haha!! Trui over haar rug gooien, nou vond ze nog best spannend, stond even achterin de box.. Later stond ze overigens gewoon te eten met de trui over haar hoofd..
Ze loopt eigenlijk braver mee naar stal dat Tea, haha.. Die moet altijd snel snel snel, dus die wil steeds voor je uit lopen, Fjella wandelt gewoon mee, wil ook wel even sneller maar weet dan ook, oh ja, dat mocht niet..
Oh en wat is ze dol op poetsen, heerlijk, vooral bij haar oren, heerlijk!!!!
Ben blij dat ik lang niet de enige ben die het reuze spannend vind, hihi.. Ik heb er ook wel aan gedacht om het te laten doen, en dan niet eens zozeer om het zadelmak maken, maar het feit dat ze dan even regelmatig doorgereden wordt, iets wat mij waarschijnlijk niet gaat lukken en dat is toch wel een probleem..
Maar we zien nog wel hoe het loopt..
Moet eerlijk ook zeggen dat het wel kriebelt om Fjel al te laten dekken, er zijn zo veel leuke combi's maar we moeten eigenlijk eerst aan de gang voor de Abop en dat is makkelijker zonder veulen of dracht..
Maar Alm staat er dit jaar nog..