Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Re: Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Jaja, vandaag Finn z'n verjaardag. Ik heb een late avonddienst en begin om 16.30. Heerlijk, dan kan ik zo nog ff naar de paardjes toe om Quincy haar druppels te geven, een borstel over haar rug te halen en Finn zijn verjaardagsknuffel te geven. (Met uiteraard een poetsbeurt en een bak brokken)
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Gefeliciteerd met Finn en Fatoush!
Odette&Fenna
Gefeliciteerd met jullie jongens!!
Vandaag een stukje gewandeld met Freyr (rondje om het huis) en dat ging hartstikke goed! Even bij de auto gestaan, snuffelen (erg spannend, ook als stond hij niet aan!), tractor ook besnuffeld en toen een eindje de straat op en achter weer naar het weiland, waar Floranth hem hinnikend stond op te wachten.
Vandaag een stukje gewandeld met Freyr (rondje om het huis) en dat ging hartstikke goed! Even bij de auto gestaan, snuffelen (erg spannend, ook als stond hij niet aan!), tractor ook besnuffeld en toen een eindje de straat op en achter weer naar het weiland, waar Floranth hem hinnikend stond op te wachten.
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met jullie kanjers
mijn moeder gaf me gister 4 plakjes roggebrood mee, voor Fatoush zijn verjaardag. Ze wist nog dat Jackie en Diëgo altijd stapelgek op roggebrood waren. Fatoush had het nog nooit gehad, hij vond het maar zozo. Marga vond het heerlijk, Baranna ook wel. Apollo was er ok niet zo kapot van.
Fatoush kreupelt wat
, Baranna is echt behoorlijk kreupel, geen idee wat er gebeurd is gisteren
Fatoush kreupelt wat

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Dat klinkt alsof het er ruig aan toe gegaan is Ivonne. Even aankijken zou ik zeggen en als het niet over gaat of je vertrouwd het niet dan maar even de DA er bij.
Moet eerlijk bekennen dat hier alle verjaardagen van de dieren ongemerkt voorbij gaan. Ik weet de data wel maar daar doen we echt niks aan. De dieren hebben er zelf geen enkel benul van en liefde en voldoende eten krijgen ze elke dag.
Moet eerlijk bekennen dat hier alle verjaardagen van de dieren ongemerkt voorbij gaan. Ik weet de data wel maar daar doen we echt niks aan. De dieren hebben er zelf geen enkel benul van en liefde en voldoende eten krijgen ze elke dag.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

gefelicifjordstaart met de jarigen!!!
yvonne hebben ze wat ruig gespeeld?
ik heb mn droomzadel gevonden
freeform western (boomloos)
http://store.treelesssaddle.com/v/vspfi ... rail-2.jpg
en heb inmiddels iemand gevonden bij wie ik dit alles kan laten passen en bestellen! whaaaa.
nu nog 2 jaar wachten
yvonne hebben ze wat ruig gespeeld?

ik heb mn droomzadel gevonden

freeform western (boomloos)
http://store.treelesssaddle.com/v/vspfi ... rail-2.jpg
en heb inmiddels iemand gevonden bij wie ik dit alles kan laten passen en bestellen! whaaaa.
nu nog 2 jaar wachten

Bij ons gaat het net zo hoor. Pasja was laatst jarig, maar ook nix aan gedaan.Anita schreef:Moet eerlijk bekennen dat hier alle verjaardagen van de dieren ongemerkt voorbij gaan. Ik weet de data wel maar daar doen we echt niks aan. De dieren hebben er zelf geen enkel benul van en liefde en voldoende eten krijgen ze elke dag.
Gisteren is de paardenpedicure weer geweest. Floranth was een stuk rustiger dan de vorige keer. Wel even de praam erop, maar verder keurig gedragen.
Het gaat met Fatoush echt met ups en downs hè? Hopelijk was dit idd gewoon een stoeipartijtje en is 't gauw over.
@Suzanne: leuk leuk! Ach wat is nou 2 jaar op een mensen(paarden)leven

Vervelend Ivonne, dat Fatoush en Baranna kreupel zijn. Zeker te druk gespeeld met elkaar. Hopelijk lopen ze snel weer goed.
Vanavond was ik Fenna kwijt, tot ik ineens twee extra koppies zag in het weiland naast onze wei. Ze was samen met Diza om het hek heengegaan en ze hielden Flora gezelschap. Er staat daar amper gras, dus net liepen ze weer in hun eigen wei. Boefjes.
Vanavond was ik Fenna kwijt, tot ik ineens twee extra koppies zag in het weiland naast onze wei. Ze was samen met Diza om het hek heengegaan en ze hielden Flora gezelschap. Er staat daar amper gras, dus net liepen ze weer in hun eigen wei. Boefjes.
Odette&Fenna
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Nog gefeliciteerd met Fatoush en Finn! 
Balen dat Fatoush weer kreupelt Ivonne...gaat het al beter inmiddels?
Ik heb van de week de kosten voor de DNA-test voor Finnea maar eens overgemaakt naar het stamboek. Niet dat er twijfel over bestaat, maar dan hebben we het stickertje maar vast binnen

Balen dat Fatoush weer kreupelt Ivonne...gaat het al beter inmiddels?
Ik heb van de week de kosten voor de DNA-test voor Finnea maar eens overgemaakt naar het stamboek. Niet dat er twijfel over bestaat, maar dan hebben we het stickertje maar vast binnen

Fayah heeft een broertje!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- nadinefjorden
Oooooh zo leuk
Was vandaag het plan om te shoppen voor fayah en meteen even een knuffel te halen, maar vandaag kan ik haar broertje ook een knuffel geven. (Hopen dat ik niet te verliefd word)
Het word een leuke dag vandaag
Was vandaag het plan om te shoppen voor fayah en meteen even een knuffel te halen, maar vandaag kan ik haar broertje ook een knuffel geven. (Hopen dat ik niet te verliefd word)
Het word een leuke dag vandaag
Hier was vanmorgen een Surinaams jochie van 7 jaar. Hij woont sinds eind december in nederland. Hij had nog nooit een paard gezien. Hij was niet bang en zijn kennismaking met Fatoush was geweldig, die gaf hem kusjes, jochie straalde helemaal. Heb foto's maar die zijn mislukt, andere kids liepen er steeds voor langs.
edit: hier de foto's
Check die ogen (achterste jochie)

Hij had geen angst voor paarden. Fatoush was ook heel rustig en aardig tegen hem. Maar zijn moeder had een jas met centuur om, daar heeft Fatoush wel even heel hard aan getrokken
Bij mij trekt hij altijd klittenband van mijn jas los, hij dacht waarschijnlijk dat dit ook wel los wou.

edit: hier de foto's
Check die ogen (achterste jochie)

Hij had geen angst voor paarden. Fatoush was ook heel rustig en aardig tegen hem. Maar zijn moeder had een jas met centuur om, daar heeft Fatoush wel even heel hard aan getrokken

Baranna 13-5-2006
Dat ventje weet gewoon niet wat ie er van denken moet. Echt geweldig!
Muis Keurmerrie!
tis ook zo'n mooi jochie, moets er steeds naar kijken, gitzwarte ogen, prachtig. Hij wil nog een keer op Marga
Baranna 13-5-2006
Wat een leuke foto van dat jochie.
Fenna heeft vandaag kennis gemaakt met Hidde. Ze stond in de paddock en hij in de wei ernaast. Helaas zat er een omheining tussen, want ze vonden elkaar erg interessant.
Fenna heeft vandaag kennis gemaakt met Hidde. Ze stond in de paddock en hij in de wei ernaast. Helaas zat er een omheining tussen, want ze vonden elkaar erg interessant.
Odette&Fenna
Nog gefeliciteerd Finn en Fatoush.
Wat een mooie foto van dat jongetje die ogen zo mooi en die blik volgens mij vindt hij het prachtig.
Met Fjellko gaat alles goed hij is helemaal verliefd op Idske en het echtpaar vermaakt zich prima in het land zal gauw foto's maken.
Wat een mooie foto van dat jongetje die ogen zo mooi en die blik volgens mij vindt hij het prachtig.
Met Fjellko gaat alles goed hij is helemaal verliefd op Idske en het echtpaar vermaakt zich prima in het land zal gauw foto's maken.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Prachtige foto's Ivonne; 't straalt gewoon uit z'n ogen! En kusjes van Fatoush! Betere kennismaking met paarden kun je je niet voorstellen! Hoe is 't met de kreupelheid?
Gisteren is Wendy bij mij en Freyr geweest om een begin met grondwerk te maken. Heel leuk en al veel geleerd. Wat zijn paarden toch slim! (Natuurlijk wist ik dat wel, maar toch.) Moet zelf ook nog veel (af)leren: klopjes op de hals is belachelijk: dat zie je paarden in de kudde toch ook niet bij elkaar doen
Ehm... nee! Beter is een aai of wat krabbelen op de hals/rug. Ga nu op zoek naar een touwhalster, zodat ik zelf ook aan de slag kan. En ik moet leren om Freyr (maar ook Pasja, Mickey, ...) niet te kort vast te houden. Losjes het touw in handen, geen spanning. Ik heb er veel aan gehad!!
Gisteren is Wendy bij mij en Freyr geweest om een begin met grondwerk te maken. Heel leuk en al veel geleerd. Wat zijn paarden toch slim! (Natuurlijk wist ik dat wel, maar toch.) Moet zelf ook nog veel (af)leren: klopjes op de hals is belachelijk: dat zie je paarden in de kudde toch ook niet bij elkaar doen

Wat een heerlijke plaatjes weer van Fatoush hopelijk gaat het snel weer beter met hem
Lekker aan het werk geweest met Freyr en Pasja wat kan je dan genieten he
Volgende week vakantie en maar weer even langs bij Fugo voor wat knuffels
Lekker aan het werk geweest met Freyr en Pasja wat kan je dan genieten he
Volgende week vakantie en maar weer even langs bij Fugo voor wat knuffels
Fatoush is weer ok gelukkig.
Hij buikt zowaar wat uit, krijgt wat meer body. Gister zijn ze in een ander stuk van de wei gekomen. Ze hadden niks meer te eten, maar ze konden niet in het andere stuk ivm gif wat JW daar op de brandnetels had gespoten.
Dat te strak vasthouden moet ik mezelf ook afleren. Maar het blijft lastig, want ik wil ook niet dat hij me voorbij gaat
Hij buikt zowaar wat uit, krijgt wat meer body. Gister zijn ze in een ander stuk van de wei gekomen. Ze hadden niks meer te eten, maar ze konden niet in het andere stuk ivm gif wat JW daar op de brandnetels had gespoten.
Dat te strak vasthouden moet ik mezelf ook afleren. Maar het blijft lastig, want ik wil ook niet dat hij me voorbij gaat
Baranna 13-5-2006