Jaarlingtopic deel 2
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
De mijne is echt zo'n schijterd tegenwoordig 
In het midden van de wei ligt er een slootje, links daarvan is er nog een heel stuk langs, in het midden een bruggetje en aan de rechterkant ook een bruggetje.
Ze komen ofwel over de sloot gesprongen of langs een bruggetje, maar de mijne durft dus alleen langs het brede stuk.
Maar aan die bosjes is dan ook weer wat engs, dan staat hij daar wat te draaien om vervolgens héél erg hard naar de andere kant van de wei te crossen.
Hoop dat hij over 3 jaartjes niet meer zo'n schijterd is haha. Maar verder wel superlief hoor
Kreeg trouwens ook de schok van m'n leven: hij heeft kleur gekregen aan z'n benen!
Had pas later gezien dat het vuil was haha

In het midden van de wei ligt er een slootje, links daarvan is er nog een heel stuk langs, in het midden een bruggetje en aan de rechterkant ook een bruggetje.
Ze komen ofwel over de sloot gesprongen of langs een bruggetje, maar de mijne durft dus alleen langs het brede stuk.
Maar aan die bosjes is dan ook weer wat engs, dan staat hij daar wat te draaien om vervolgens héél erg hard naar de andere kant van de wei te crossen.
Hoop dat hij over 3 jaartjes niet meer zo'n schijterd is haha. Maar verder wel superlief hoor

Kreeg trouwens ook de schok van m'n leven: hij heeft kleur gekregen aan z'n benen!
Had pas later gezien dat het vuil was haha

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik heb lange tijd niets meer laten horen van Cider, maar een vriendin van mij heeft zo'n hele mooie camera en heeft daar een aantal hele mooie foto's van Cider mee gemaakt. Ze heeft me nu een voorproefje opgestuurd en deze kon ik jullie niet onthouden.
Ik vind het echt leuk om de andere Kunar jaarlingen te zien! Ze zien er allemaal goed uit!
Maar nu Cider:

Ik vind dat hij al best een hengstachtig uiterlijk krijgt. Wat vinden jullie?
Ik vind het echt leuk om de andere Kunar jaarlingen te zien! Ze zien er allemaal goed uit!
Maar nu Cider:

Ik vind dat hij al best een hengstachtig uiterlijk krijgt. Wat vinden jullie?
Ursula (Bjorgard x Briggen) + Kunar = Cider!! 
Ursula Aspirant Ster!

Ursula Aspirant Ster!
@ MC,Met Ciara gaat het een stuk beter,ze heeft ondertussen haar kuurtje acher de rug en het lijkt goed te helpen.
Verder is ze braaf,TE braaf als je het mij vraagt
VB sta je met 4 vrouw en paard op een mega klein stukje te poetsen,loopt er ook nog een paard te tutten,wil niet tussen de andere paarden en krijgt dus op ruzie met haar baas
De grote paarden worden onrustig en gaan draaien en doen.Maar Ciara niet hoor,ze verdraaid haar oor niet eens.Stokstil staat ze met poetsen.Af en toe is ze wel een echte fjord hoor,vooral als ze naar het land wordt gebracht,dan tankt ze gewoon door.
@Bidonja, Hij is gewoon wat voorzichtig
Komt later helemaal goed met die knappe bink van jou.En bijna kleur op zijn benen,hahaha mag niet gekker worden
@Ursula,wat een gave foto en hij ziet er inderdaad aardig hengst uit.Wat een stoer ding!
Verder is ze braaf,TE braaf als je het mij vraagt
VB sta je met 4 vrouw en paard op een mega klein stukje te poetsen,loopt er ook nog een paard te tutten,wil niet tussen de andere paarden en krijgt dus op ruzie met haar baas

@Bidonja, Hij is gewoon wat voorzichtig

@Ursula,wat een gave foto en hij ziet er inderdaad aardig hengst uit.Wat een stoer ding!
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
Alle C'tjes zijn al vanaf 1 januari officieel jaarling, dus je was al lang van harte welkom 
Mijn naarling was weer eens verplaatst en toen nam ik het verkeerde weiland om bij hem te komen. Zat er een grote sloot tussen ons in. En die kleine, grote man maar hinniken naar mij. Van de week ga ik hem wel even knuffel geven.

Mijn naarling was weer eens verplaatst en toen nam ik het verkeerde weiland om bij hem te komen. Zat er een grote sloot tussen ons in. En die kleine, grote man maar hinniken naar mij. Van de week ga ik hem wel even knuffel geven.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Toch blijf ik altijd maar raar tegen die 'officiele regel' aankijken. Cai was toen namelijk nog maar 6 maand en Ciska bijv. zelfs maar 4 maandyvette schreef:Alle C'tjes zijn al vanaf 1 januari officieel jaarling, dus je was al lang van harte welkom

Gek genoeg heb ik nu (sinds een maand ofzo) ook pas echt het gevoel dat hij een jaarling is. Gewoon ook hoe hij van mini-mannetje ineens de groei heeft weten te vatten.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Hey Mieke, ja dat kan ik me nog wel herinneren! Leuk dat jij dan ook nog een Kunar paardje hebt gekocht!
Ik vond Cider een paar weken geleden erg compleet qua verhoudingen, maar dan in het miniatuur
Ik schat dat hij op het moment rond de 1.30 is. Ik denk niet dat hij zo groot wordt, als veulen was ie ook niet zo groot, maar ja, mams is ook maar 1.40. Beetje jammer dat ik hem niet kan vergelijken met andere Fjorden, hij staat tussen de Friezen. Maar hij valt wel op!!
Ik vond Cider een paar weken geleden erg compleet qua verhoudingen, maar dan in het miniatuur

Ik schat dat hij op het moment rond de 1.30 is. Ik denk niet dat hij zo groot wordt, als veulen was ie ook niet zo groot, maar ja, mams is ook maar 1.40. Beetje jammer dat ik hem niet kan vergelijken met andere Fjorden, hij staat tussen de Friezen. Maar hij valt wel op!!

Ursula (Bjorgard x Briggen) + Kunar = Cider!! 
Ursula Aspirant Ster!

Ursula Aspirant Ster!
- Mieke_Cunna
- Contacteer: