16 jaar en oudere fjorden topic deel 3
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic deel 3
Ja of op goeie!
Als knuffelpaard zijn ze ook belangrijk haha
Als knuffelpaard zijn ze ook belangrijk haha
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
-
En de ontspanning van gewoon de wei en stal uitmesten waarbij ze je besnuffelen en voor een knuffel komen. Kan geen psych tegenop!
Gisteren wilde mijn jongste (net 4) op Lajke, dus cap op en er opgeplakt (halster, 2 touwtjes). Oudste (8) erbij en daar gingen ze samen, slof slof door de wei. Jongste lag op een gegeven moment lekker in haar nek en Lajke vindt het allemaal geweldig. Mette kwam het op zijn gemakje eens bekijken, heerlijk van die ontspannen paardjes.
Gisteren wilde mijn jongste (net 4) op Lajke, dus cap op en er opgeplakt (halster, 2 touwtjes). Oudste (8) erbij en daar gingen ze samen, slof slof door de wei. Jongste lag op een gegeven moment lekker in haar nek en Lajke vindt het allemaal geweldig. Mette kwam het op zijn gemakje eens bekijken, heerlijk van die ontspannen paardjes.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
- cowgirlwillie
- Contacteer:
toch een foto! van de 2e sessie van vandaag. mmm

in pp meer fotos!

in pp meer fotos!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
-
Heerlijk! Helaas blijft Lajke niet liggen. Mette wel als de kindjes er bij willen gaan liggen.
Ik mag zorgen voor
Aaaah wat een heerlijke relax foto's
.
Ik ben vanmiddag met de oude taart een blokje om geweest. Alleen stap want er zit een ijzer los. Op straat hoor je ook echt stap ploing stap ploing. En de hoefsmid is weer eens vreeeeslijk druk
.

Ik ben vanmiddag met de oude taart een blokje om geweest. Alleen stap want er zit een ijzer los. Op straat hoor je ook echt stap ploing stap ploing. En de hoefsmid is weer eens vreeeeslijk druk

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wat een lieve knuffelfoto
.
Balen dat de smid geen tijd heeft om Nisko's ijzer vast te slaan.
Gisteren kwam ik na een week weer bij Odette (ben ziek geweest) en toen ze de auto hoorde, stond ze meteen bovenaan de dijk. Wat een lieverd is het toch. Vandaag heb ik d'r maar even lekker gepoetst in de wei, want dat was ook alweer veel te lang geleden.

Balen dat de smid geen tijd heeft om Nisko's ijzer vast te slaan.
Gisteren kwam ik na een week weer bij Odette (ben ziek geweest) en toen ze de auto hoorde, stond ze meteen bovenaan de dijk. Wat een lieverd is het toch. Vandaag heb ik d'r maar even lekker gepoetst in de wei, want dat was ook alweer veel te lang geleden.
Odette&Fenna
- cowgirlwillie
- Contacteer:
Dank jullie wel!
Ja, deze foto zal vast in de top 10 komen en blijven. Haha.
Bijzondere momenten met mijn ouwetje.
Ja, deze foto zal vast in de top 10 komen en blijven. Haha.
Bijzondere momenten met mijn ouwetje.
Wij missen ons dametje en haar kleine meisje nu ze in Roderesch staan. Meline laat net als Odette ook altijd merken dat ze het fijn vindt ons 's morgens weer te zien. Oh, wat kun je dat brommertje dan missen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dat kan ik me wel voorstellen, Anita.
Is Meline alweer gedekt?
Is Meline alweer gedekt?
Odette&Fenna
Dat weet ik niet, heb nog geen contact gehad met Kemkers sinds we haar hebben achtergelaten. Ik wil die man ook niet steeds lastig vallen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Spannend Anita leuk dat ze toch nog gedekt wordt het is echt een moedertje vind ik.
Hier gaat het goed met de oudjes, Foss doet het nog steeds super maar Haila heeft af en toe haar stijve dagen.
Pebbels ziet er momenteel niet zo heel goed uit heeft echt gras nodig en Pipo gaat zelfs 17 juni mee doen met de koudbloed wedstrijdt en Foss trouwens ook ik ben benieuwd.
Hier gaat het goed met de oudjes, Foss doet het nog steeds super maar Haila heeft af en toe haar stijve dagen.
Pebbels ziet er momenteel niet zo heel goed uit heeft echt gras nodig en Pipo gaat zelfs 17 juni mee doen met de koudbloed wedstrijdt en Foss trouwens ook ik ben benieuwd.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
Hier gaat Lajke komende zomer meedoen met een recatieve fjovrili wedstrijd met mijn dochtertje. En normaal doen we eind oktober weer een weekend met de vlaamsbrabantse fjordenvrienden. Wordt voor ons beide nog even oefenen, dat zijn dagtochten van 35 km.
Ik mag zorgen voor
Leuk om te lezen dat de oudjes nog zo lekker bezig zijn.
Meline hoeft dan niet echt meer te werken maar zij mag lekker moederen en haar kroost grootbrengen en opvoeden. Vandaag toch maar even gebeld hoe het er voor staat (kreeg ook al vragen via SMS hoe het er voor stond hihi) maar ze is nog niet gedekt. Ik mis m'n meisje en haar gezellige brommertje als je achter komt.
Meline hoeft dan niet echt meer te werken maar zij mag lekker moederen en haar kroost grootbrengen en opvoeden. Vandaag toch maar even gebeld hoe het er voor staat (kreeg ook al vragen via SMS hoe het er voor stond hihi) maar ze is nog niet gedekt. Ik mis m'n meisje en haar gezellige brommertje als je achter komt.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

De oudjes zijn nog actief! Leuk om te lezen dat ze het nog zo goed doen.
Odette is morgen jarig, dan wordt ze alweer 18!
Odette is morgen jarig, dan wordt ze alweer 18!
Odette&Fenna
-
Lajke's verjaardag vieren we woensdag! Dat wordt woensdag aan de gang met muesli, stroop, geraspte appel en geraspte wortel om een paardentaartje te maken.
Ik mag zorgen voor
Meline viert haar verjaardag waarschijnlijk dit jaar in Roderesch. Ze is 6 mei jarig maar omdat ze nog niet hengstig is zal ze dan nog wel niet uitgedekt zijn.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Ik ga profiteren van het mooie weer en kijken of Lajke nu ze 21 is nog steeds zo vrolijk door het bos gaat.
Ik mag zorgen voor
-
We zijn door het veld gegaan en een stuk langs het kanaal... Hoe ouder hoe gekker, maf beest!
Ik mag zorgen voor
Heerlijk, zo'n buitenrit!
Ik heb dinsdag ook lekker buiten gereden met Odette. We kwamen langs een weiland met 5 jaarlingen en die vond ze erg interessant.
Ik heb dinsdag ook lekker buiten gereden met Odette. We kwamen langs een weiland met 5 jaarlingen en die vond ze erg interessant.
Odette&Fenna
Sinds vorige week staat Fenna weer bij Odette. Leuk is dat, moeder en dochter bij elkaar.
Fenna is al twee keer voor Odet aangezien, dan lijken ze dus toch wel op elkaar.
Fenna is al twee keer voor Odet aangezien, dan lijken ze dus toch wel op elkaar.
Odette&Fenna