Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Jilly

Re: Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9

Bericht door Jilly » do 13 jan 2011, 20:15

Donkerrood gaat wel goed met crème :j

Gelukkig loopt Castor alweer beter!

Hay lijkt het ook niet zo erg te vinden om meer op stal te staan, zolang hij maar kan (vr)eten :D
Ik ben er 's avonds altijd nog zodat hij nog een extra uurtje de benen kan strekken voor hij de nacht in moet. Tegenwoordig heb ik 'm altijd samen met z'n kleine gevlekte vriendje en die gaan goed samen! Ipv wat te lopen en elkaar op te fokken staan ze gewoon een heel uur te krabbelen hihi
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ilona

Bericht door Ilona » vr 14 jan 2011, 13:41

Als ze maar leut hebben he Jilly :D

Bij mij hebben de paarden zichzelf weer wat beweging gegeven in en rond de schuur :=
Beentje van Castor gaat steeds beter en dat vind hij zelf ook wel geloof ik... Haha.
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » vr 14 jan 2011, 13:55

Da's mooi +:)+

Ik ga vanavond 'even' op en neer naar Gent. Ines zit een hele maand op haar kot (kamers). Omdat ze met krukken loopt is dat heen en weer reizen te vermoeiend, dus ik trek vanavond met een film, lading chips en bubbels naar daar. Heeft zij ook wat aan januari :D

Morgen naar de paardenwijding! Broertje gaat ook mee op kleine vlekkie *o/*
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » vr 14 jan 2011, 18:16

Créme zou idd mooi kunnen zijn! zwart zou het misschien iets te donker maken. Even gaan kijken naar de winkel of ik créme skai kan vinden.

Ilona, zo te horen gaat het daar steeds beter, zal wel een pak van je hart zijn ws. Fijn dat hij zo'n leuk vriendje heeft :D

Jilly, have fun daar! Lekker gezellig zo'n film avondje.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Viv

Bericht door Viv » za 15 jan 2011, 06:55

Halloo kennen jullie me nog :D Ben weer teruggekeerd tot het land der levenden geloof ik :D
Nog niet helemaal 100% maar ala. Paardlief heeft zich prima vermaakt met manlief geloof ik afgelopen week. Dus vandaag issie weer de sjaak. Volgende week wedstrijd dus nog een hele week om er wat aan te prutsen (na 2 mnd flierefluiten, geen les, sneeuw, ijs enz).
Ga niet wéér afbellen, we gaan gewoon e we zien wel, rij toch niet voor de wp. Tis in een binnenbak en wordt gewoon kwestie van kijken wattie ermee doet.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » za 15 jan 2011, 08:16

Vivian.... wie was dat ook alweer. ;) Zullen jullie mij ook amper nog kennen hihi.

Ik hoop vanmiddag weereven op Cyra te gaan zitten in de bak, maar of het ook echt gaat gebeuren blijft een 2e. Ben total los na vannacht
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » za 15 jan 2011, 08:23

Fijn dat castor alweer wat beter loopt!

Leuke avond gehad jilly?

Leuk karretje Aria :j

Peter heeft Cindy gister gereden.
Ze was weer als vanouds....niet vooruit te branden :=
Wel lekker smerig >;) :x
Ondertussen heb ik me wel vermaakt met garfield :=
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Peertje

Bericht door Peertje » za 15 jan 2011, 08:37

Beterschap voor Orion en fijn dat je weer bent opgeknapt Viv!

Gisteren voor het eerst in tijden Robbert zijn les met Peer kunnen bijwonen. Wat een ontzettend leuke en knappe poownie is die Peer toch! Lekker in de rondte aan het stampen, fijn nagevelijk en de eerste pasjes wijken zitten er zelfs al op! Alleen al van het kleinste tikje met de zweep gaat hij gruwelijk gemeen bokken. :o Grappig hoe lenig (en nijdig) hij dan ineens kan zijn! :D Verder gisteravond heerlijk proefgereden op een potentieel toekomstig paard. Wel weer een paard met een (kleine) handleiding, maar ik reed er erg fijn op weg. Snel een tweede keer er heen met mijn instructrice!

Was het gezellig in Gent Jilly?
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
Jilly

Bericht door Jilly » za 15 jan 2011, 13:01

Hmm Viv, nee die naam zegt me niks meer :P heb je wedstrijd ohz of voor de kar?

Zijn jullie gewisseld van paard Janine? :D

Dat was vast een genot om naar te kijken ML?! Zeker geen foto's gemaakt?

Ik heb een hele gezellige avond gehad, deed vanmorgen wel pijn om er vroeg uit te 'moeten'. Aangezien de paarden hier weer niet buiten kunnen wegens de weien die blank staan heb ik Hay vanmorgen nog maar aan de longe gehad, die maakte echt sprongen die ik hem nog nooit heb zien maken!! Met 4 benen in de lucht en op het hoogste punt nog een mega bok er bij :=
De rit was niet veel anders, springen, draaien, scheef lopen, drammen... Hij wilde met de grote paarden mee, maar de pony van m'n broertje kon dat tempo niet aan (en paps die er naast liep ook niet haha), die kon ik natuurlijk niet alleen laten dus een vervelende Hay maar voor lief genomen. Op den duur maar afgestapt omdat het té werd, paardrijden moet tenslotte toch een positieve ervaring blijven voor kleine broer!

Op de wijding zelf was hij best braaf, soms een beetje opgefokt door anderen. Op 't laatst belandde ik nog wel bijna in een 4-span := fijn paard heb ik toch!
Nationale tv en krant waren er ook (was 40ste editie) dus misschien komen we nog wel ergens in de krant/nieuws
Viv

Bericht door Viv » za 15 jan 2011, 14:27

Nee ohz Jill :=

net gereden, okeej hij was wel eea beetje verleerd, rechtergalopknop was weer even goed zoek (verry frustie) maar aan het eind wel weer lekker rond kunnen sturen. Morgen nog maar een keer, maandag aan de pessoa ofzo, dinsdag fkes beetje rust en dan zien we wel weer.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
ing-1970

Bericht door ing-1970 » za 15 jan 2011, 14:28

wat een blubberbende is die rijbak bij corner,
ik heb nu in de gaten dat als je even niet met hem bezig bent tijdens longeren,
hij er tussenuit springt dus al mijn aandacht erbij gehouden en lekker tegen hem gepraat beloont wisselingen draf stap enz.

Ben je er nog opgestapt viv?

roy is met vacantie ,dus ik was daar alleen,en dan rij ik liever niet,
vooral met die wind vlagen elke keer.
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » za 15 jan 2011, 18:55

Viv, welkom terug bij alle levenden en gekken *o/*

Peertje, wat voor paardje ben je tegengekomen?

Jilly, veel extra slaap nodig zo te horen ;)

Hier ook een en al blubber, morgen wel naar groot bos, dag tochtje. Huiswerk gaat de kast in!
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Orion1996

Bericht door Orion1996 » za 15 jan 2011, 19:00

Mijn bak is nu echt super. Vanochtend stond die nog blank. Heb Cyra met hoofdstelletje met nieuwe Ukie frontriem om maar ff rond geslingerd. Die was helemaal leip hihi. Morgen wil ik eigenlijk rijden maar is te hopen dat mijn rugpijn dan over is.
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » za 15 jan 2011, 19:27

Jah absoluut haha, ik heb sowieso al een slaaptekort omdat ik maar niet kan wennen aan dat ritme van om 6u opstaan, max. een kwartier later weg zijn en me dan staan ergeren in de file :+
Gelukkig ga ik morgen er even tussenuit met vriendje. We hadden nog een bongobon voor een gastronomisch diner en hebben gelijk een nacht in dat hotel bijgeboekt met gebruik van het saunacomplex, en maandag lekker shoppen in Maasmechelen. Zo'n zin in!

Wow Anna, hoe gaat jouw bak in een dag tijd van blank staan naar super liggen? Jaloers! Ik heb de bak hier al even niet gezien, maar als ik naar de wei kijk belooft dat niks goed voor de bak :n denk dat ik ofwel morgen even met Hay alleen de weg op ga (is hij tenminste weer relaxt haha) of anders ff in de bak tuffen, ook wel zin in.
claudia

Bericht door claudia » za 15 jan 2011, 19:42

De bak hier is ook weer redelijk te doen dus morgen mogen Coen en Alco ook weer eens wat gaan doen.
Wie weet ga ik wel even op allebei zitten.

Eindelijk weer een beetje aan de slag.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Viv

Bericht door Viv » zo 16 jan 2011, 10:05

Achussie mn puppie had spierpijntjes dus vandaag maar even rustig aan gedaan. Beetje stappen en draven, beetje voltetjes in draf.
Heerlijk zo vroeg in de ochtend gaan rijden.
Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » zo 16 jan 2011, 10:26

Ik kan wel janken. Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, wil mijn pony rijden, maar mijn rug doet mega auw
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » zo 16 jan 2011, 18:37

Balen Orion, heb je een goeie pist en zin (en wat een goeie piste als hij zo snel droog komt!) en rugoijn, veel beterschap :(:)

Viv, misschien wou ie ook een dagje ziekteverlof? :P

Claudia, idd! heerlijk weer werken

Jilly, fijn om 6u opstaan, voor mij is 7u al veel te vroeg :+ mare jij neemt het er wel van, lekker gezellig weg, geniet er maar van! :D

Zijn vandaag naar het bos getrokken, hebben 20-30km gedaan, over plasjes gesprongen (er bijna in ook := ) en kunnen galopperen (met veel stop-start aangezien dat er véél plasjes liggen). Heerlijk zo'n training + prachtig zonnetje, was lekker warm.
wendys

Bericht door wendys » zo 16 jan 2011, 20:47

Zo, ik zal ook weer eens reageren hier :D
Ik heb wel alles bij gelezen, maar niet alles is blijven hangen .
Viv, fijn dat je weer beter bent en weer kan rijden.
Anna, balen dat je last van je rug hebt, nu je bak eindelijk weer goed ligt.
Ilona, hopelijk loopt Castor ondertussen weer helemaal goed.
Jilly, veel plezier, klinkt erg lekker allemaal.
Aria, klinkt als een heerlijke buitenrit!!

Hier kunnen we op het moment weinig. Heino had een raar plekje op zijn rug, wat de laatste tijd aan het groeien was. Aangezien de da afgelopen maandag toch hier moest zijn om te enten, er gelijk maar eens naar laten kijken. Zij vond het het beste om het maar gelijk weg te halen, dus nu heeft hij 3 hechtingen in zijn rug en uiteraard is het precies onder het zadel _-:(
Ik had eigenlijk vandaag wedstrijd gehad, maar ja die dus maar afgezegd. Nu zijn we onze tijd maar aan het verdrijven met longeren en wandelen tot het dicht is. Hopelijk duurt het niet zo lang, want we hebben de 27e weer wedstrijd opgegeven. Oja, het plekje is opgestuurd naar de patholoog en het bleek een melanoom te zijn. We gaan er dus maar van uit dat er in de toekomst nog wel meer zullen volgen. Nou ja, als ze dan maar op een betere plek zitten, is het niet zo erg.
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Amber_

Bericht door Amber_ » zo 16 jan 2011, 20:52

Dat gaat snel Anna !! Ik ben ook jaloers haha..

Wendys... Wat schrikken zeg !! Hopen dat niks ernstigs is ??
claudia schreef:De bak hier is ook weer redelijk te doen dus morgen mogen Coen en Alco ook weer eens wat gaan doen.
Wie weet ga ik wel even op allebei zitten.

Eindelijk weer een beetje aan de slag.
En, gelukt :D ?

Tootje lijkt steeds meer op Papa, vinden jullie niet *D ?
Afbeelding
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Plaats reactie