Met veel plezier naar het F-jes topic deel 4!
Re: Met veel plezier naar het F-jes topic deel 4!
Leuk om te horen hoe verschillend de F-jes zijn ben erg benieuwd hoe het volgend jaar gaat als ze rustig aan beleerd gaan worden.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Inderdaad leuk om alles van iedereen te lezen.
Ik denk ook maar weer eens hoe snel deze eerste maand van het jaar ging en hoe snel het dus zal gaan totdat onze F-jes zover zijn dat we ze wat meer kunnen gaan leren..
Time Flies!
Ik denk ook maar weer eens hoe snel deze eerste maand van het jaar ging en hoe snel het dus zal gaan totdat onze F-jes zover zijn dat we ze wat meer kunnen gaan leren..
Time Flies!

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Dat was ook zo maar hij heeft het hier niet naar de zin en dat is voor hem niet prettig en voor ons ook niet.Lindy schreef:Ik dacht dat Giant de hele winter zou blijven Anita?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fenna lijkt idd al erg volwassen zeg!
Ik heb zeker een fijne dierenarts, noemt de paarden bij naam en dat vind ik ook leuk overkomen. Alleen noemt hij Baranna Rabanna, maar ach...Mijn d.a. is wel gecharmeerd van Fatoush, het is ook zo'n vrijdoos. Ik zou ook zo graag met hem wandelen, maar dat lijkt me nu niet verstandig. Ik heb je volgens mij niet op Hyves Suzanne, dus kan je foto's niet zien.
Fatoush heeft net een opvoedlesje gehad. Ik had Marga geknipt, haar weer in de wei gezet, Fatoush eruit gehaald. Hij stond heel braaf aan het hek, ik had zijn manen al nat gespoten om te knippen. Rennen Marga. Baranna en Apollo ineens weer als een dolle naar voor het huis, uit het zicht van Fatoush. Hij werd zo druk....zo kon ik niet knippen. Maar hij moet wel leren dat hij best even alleen kan staan. Dus ik heb hem even laten staan en toen maar weer in de wei gezet. Hij wilde het liefst dóór het draadje, maar ik wil dat hij zich eerst omdraait voordat ik hem laat vliegen. Toen kreeg ik nauwlijks het halster af omdat hij zo idioot druk was (dan is het net Marga hoor, zenuwpees. Maar gelukkig net als bij Marga: makkelijk in de hhand te houden). Ik heb zijn halster pas af gedaan toen hij normaal deed. Toen scheurde hij als een idioot achter de anderen aan.
Ga morgen gelijk de kliniek bellen. Lastig om af te spreken, ik moet vrij, JW moet ook vrij, maar die is er niet bij als ik bel en hij heeft ene hele drukke agenda.
Ik heb zeker een fijne dierenarts, noemt de paarden bij naam en dat vind ik ook leuk overkomen. Alleen noemt hij Baranna Rabanna, maar ach...Mijn d.a. is wel gecharmeerd van Fatoush, het is ook zo'n vrijdoos. Ik zou ook zo graag met hem wandelen, maar dat lijkt me nu niet verstandig. Ik heb je volgens mij niet op Hyves Suzanne, dus kan je foto's niet zien.
Fatoush heeft net een opvoedlesje gehad. Ik had Marga geknipt, haar weer in de wei gezet, Fatoush eruit gehaald. Hij stond heel braaf aan het hek, ik had zijn manen al nat gespoten om te knippen. Rennen Marga. Baranna en Apollo ineens weer als een dolle naar voor het huis, uit het zicht van Fatoush. Hij werd zo druk....zo kon ik niet knippen. Maar hij moet wel leren dat hij best even alleen kan staan. Dus ik heb hem even laten staan en toen maar weer in de wei gezet. Hij wilde het liefst dóór het draadje, maar ik wil dat hij zich eerst omdraait voordat ik hem laat vliegen. Toen kreeg ik nauwlijks het halster af omdat hij zo idioot druk was (dan is het net Marga hoor, zenuwpees. Maar gelukkig net als bij Marga: makkelijk in de hhand te houden). Ik heb zijn halster pas af gedaan toen hij normaal deed. Toen scheurde hij als een idioot achter de anderen aan.
Ga morgen gelijk de kliniek bellen. Lastig om af te spreken, ik moet vrij, JW moet ook vrij, maar die is er niet bij als ik bel en hij heeft ene hele drukke agenda.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Vandaag weer even bij Fugo geweest met Nienke, Rianne, Emma en Hanna.
Nienke heeft Fugo weer even onder handen genomen met de schaar de meiden hebben gepoetst en ik heb hoeven gekrapt, en ja we hebben hem weer eens een keer gemeten.
1.33 op de lat en zijn kont is nog hoger
Zou het toch nog goedkomen met onze kleine man

Nienke heeft Fugo weer even onder handen genomen met de schaar de meiden hebben gepoetst en ik heb hoeven gekrapt, en ja we hebben hem weer eens een keer gemeten.

Zou het toch nog goedkomen met onze kleine man

Fugo mag dan nog steeds niet zo groot zijn maar hij krijgt wel duidelijk meer lichaam en dat staat hem goed.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

gisteren Faay maar weer een beetje geknipt, het werd al weer echt lang! Ze begint steeds meer op Dewi te lijken. Ze is al bijna net zo groot alleen nog een stuk smaller.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Hoe braaf kan een F-je zijn? Gisteren heeft Jeroen Fendora los in haar stal geknipt. Hij had wat hooi in de voerbak gelegd zodat ze haar hoofd omhoog hield en kon haar zo mooi knippen terwijl zij stond te eten. Celony die aan de kant van haar voerbak naast haar staat nodigde zichzelf even uit om een hapje mee te eten terwijl hijzelf ook genoeg in zijn stal had liggen. Jeroen heeft hem nog gevraagd of hij te lui was om te bukken maar kreeg geen antwoord 

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fugo wordt ook al een hele vent! Hij gaat vast nog wel een keer de hoogte in.
Wat braaf van Fendora!
Wat braaf van Fendora!
Odette&Fenna
Fatoush moet maandag 31 Januari om 10 uur in de kliniek zijn.....weer spannend
Baranna 13-5-2006
Anita45 schreef:Fugo mag dan nog steeds niet zo groot zijn maar hij krijgt wel duidelijk meer lichaam en dat staat hem goed.
Hij groeit dan wel niet hard maar wel regelmatig en rustig aan hij ziet er super uit lekker gevuld buikje.

Ik zal voor jullie duimen hoor dat alles meevalt.Ivonne schreef:Fatoush moet maandag 31 Januari om 10 uur in de kliniek zijn.....weer spannend
Eigenlijk moet ik wel blij zijn dat Fugo niet zo hard groeit he, want pijn bij je hartdief moet echt vreselijk zijn hoor sterkte Ivonne met je kanjer Fatoush

is ook vreselijk om te zien hoor Anna. Hij is al vanaf September 2009 (!) niet goed, dus bijna zijn hele leven al. Maar ik heb trouwens niet het idee dat hij veel pijn heeft, tis meer instabiliteit. Maar vanmorgen kreupelde hij wel ietsie
Baranna 13-5-2006
Dan is mooi snel Ivonne fijn dan weet je gauw hoe of wat.
Fjellko heeft weer een groei moment hij steek nu boven Urjan uit die is gemeten door van Bon op 144 cm hoog dus ik ga ervan uit dat Fjellko nu 142/143 cm hoog is en de van Bon maat 146cm.
Fjellko heeft weer een groei moment hij steek nu boven Urjan uit die is gemeten door van Bon op 144 cm hoog dus ik ga ervan uit dat Fjellko nu 142/143 cm hoog is en de van Bon maat 146cm.
http://www.fjorkahoeve.nl
1.33 is toch best een mooi maatje voor een 1,5 jaar oud paard?? Vind het dan niet echt een kleintje hoor!!
Fjella was vandaag heel lief en geïnteresseert, wil met haar gaan parelliën, denk dat ze dat wel leuk vindt.
Fjella was vandaag heel lief en geïnteresseert, wil met haar gaan parelliën, denk dat ze dat wel leuk vindt.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
* snelt naar esther haar topic om te kijken wat parelliën is haha!
@ ivonne; wat fijn dat je toch best snel terecht komt. Het daar komen met Fatoush komt vast helemaal goed, ben benieuwd of ze wat voor fatoush en jou kunnen betekenen!
@ ivonne; wat fijn dat je toch best snel terecht komt. Het daar komen met Fatoush komt vast helemaal goed, ben benieuwd of ze wat voor fatoush en jou kunnen betekenen!
Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
Spannend Ivonne en zo snel al. Ik hoop dat ze iets voor jou en Fatoush kunnen betekenen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik dacht ook dat dit een beetje de maat was voor deze leeftijd, nou ja hij groeit in iedergeval nog lekker een tijdje door, hij blijft nog tot volgend voorjaar lekker hengst en dan wordt hij geruind.Esther schreef:1.33 is toch best een mooi maatje voor een 1,5 jaar oud paard?? Vind het dan niet echt een kleintje hoor!!

Heb je ook foto's van Fjella met haar nieuwe hobby Parielliën

Zoals beloofd nog wat foto's van Feline. Deze zijn van afgelopen december

Wat fijn dat je snel terecht kunt Ivonne, ik zal voor jullie duimen dat het helpt!
En ik las iets over een stoute Finnea

Rust zacht lieve Wanja, ik zal je nooit vergeten kanjer!
* 02-05-2001 † 05-02-2012
* 02-05-2001 † 05-02-2012
Wat zien Fenna, Fugo en Feline er goed uit zeg
. Echt al hele paardjes
.
Ivonne: Stekte met Fatoush
.
Suze: Jij lekker op stap geweest met Koot
.
Reinou: Oei oei, stoute Finnea
.
Fiorano en Aiden van het weekend
.
Fiorano