Maar goed ze zoeken het maar uit, ik ga geen strobreed toegeven, heb ik in het verleden wel gedaan en zie wat ervan gekomen is

Mijn mail terug:
Ik heb aangegeven dat ik op maandag, dinsdag en vrijdag moet werken en ik kan absoluut geen vrij krijgen, omdat ik inval voor iemand die met zwangerschapsverlof is.
Ik voel me weer in een hoek gezet, begint alle ellende weer opnieuw? Ik ben na ons telefoongesprek 2 dagen van slag geweest en nou krijg ik deze mail.
Ik trek dit niet, voel me echt weer zo voor het blok gezet, in een hoek gezet.
En dan zal ik mijn mond maar houden over de opstelling van Henriet, kan me heel goed voorstellen dat die niet over het verleden wil beginnen, zou ik ook niet doen als ik wist dat ik fout was geweest.
Sorry Marion, maar ik duik nu weer een enorme dissociatie in om mezelf te beschermen.
Ik heb jaren er naar uit gekeken om mijn zoon weer te zien, die bij me weg gehouden werd door pleegouders en jeugdzorg.
En nou wordt me het voorgehouden, alleen op zo'n manier dat het niet te realiseren is voor mij en dan ben ik zeker dadelijk weer die ontaarde moeder?
Ik stop nu met typen, anders ga ik dingen schrijven waar ik weleens spijt van kan krijgen
Vanavond kwam Samantha op msn, was een paar dagen weggeweest, ze wilde naar de paarden gaan. Dus toen stelde ik voor om de zadels in de auto te gooien en een rondje te gaan maken. Ik heb genoten, wat kunnen paarden toch heilzaam zijn