16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
Ze groeien echt hard he...Netzoals Mini Ekdal en Ekdal nu...echt....je zou zeggen dat ik Pokon heb gegeven 

Ferro is echt een knapperd Anita!!
Weer eventjes een aandeel van mij in dit topic, want Trix wordt volgende week woendag namelijk 30 jaar!!
Wat een leeftijd, dat had ik nooit durven dromen!

Wat een leeftijd, dat had ik nooit durven dromen!
Dag lieve, lieve Trix... 

Dat vraagt natuurlijk om een verjaardagsfoto Siets. Dat snap je natuurlijk wel, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- rocky&moby
ja een verjaardagsfoto/feestje voor trix :-)
30 jaar zeg, dat is wel een hele bijzondere leeftijd.
Leuke foto's, Anita. Wat groeien die kleintjes hard he, in zo'n korte tijd. Hopelijk is Meline snel drachtig.
Leuke foto's, Anita. Wat groeien die kleintjes hard he, in zo'n korte tijd. Hopelijk is Meline snel drachtig.
Odette&Fenna
30 jaar....wowwwwwww wat een prachtige leeftijd!!
Danc wordt in juni alweer 25...en dat vind ik al oud
Danc wordt in juni alweer 25...en dat vind ik al oud

Wow, 25 en 30, dat zijn nog eens leeftijden. Dan is Nisko met 18 ineens weer best jong. Terwijl ik dat al op leeftijd vindt haha.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Nou Meline staat met dochter in Roderesch. Ze wilde vanavond nog niks van Karant weten. Even geschouwd voor zijn stal en ze stond steil rechtop, boos!!!!
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja jij heb gezegd dat je graag een merrie wou nu heeft ze er een en denkt ze nu is het klaar
Wat een verschil tussen Hindra en Gino kwa bouw vindt Hindra echt een plaatje lekkere billen zitten er op.
Pebbels is vandaag officieel 16 jaar geworden

Wat een verschil tussen Hindra en Gino kwa bouw vindt Hindra echt een plaatje lekkere billen zitten er op.
Pebbels is vandaag officieel 16 jaar geworden

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
16, hoera hoera van harte! 
Ben benieuwd Anita, of er weer zo'n knappe baby wordt gemaakt

Ben benieuwd Anita, of er weer zo'n knappe baby wordt gemaakt

Gefeliciteerd met Trix dr 30ste verjaardag!
Grete wordt 25 over 2 maanden. Overdag loopt ze nu apart in een wat vollere wei omdat ze wel wat meer mag hebben dan de andere. Norka en Ulrieke vinden het niets dat mams niet bij hun loopt maar Grete vind het wel best haha
Grete wordt 25 over 2 maanden. Overdag loopt ze nu apart in een wat vollere wei omdat ze wel wat meer mag hebben dan de andere. Norka en Ulrieke vinden het niets dat mams niet bij hun loopt maar Grete vind het wel best haha
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Die Grete boft maar 

Gefeliciteerd Karin met Pebbels, zij mag nu ook off. hier meedoen. Hoeveel heb je er nu die hier thuishoren?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Weet je wat Danc altijd doet, als de paarden uit het land worden gehaald, blijft Danc vaak als enige staan. Als ze Danc dan weer apart gaan halen, dan hoef je maar heel hard DANCER te roepen (en je ziet hem dan denk sjips...hebben ze me toch door)en dan rent ie heel hard naar stal....hij is echt stout in dat opzicht hoor 

Bij Norka heb ik er weer een klein dekbed vanaf gehaald, nog een klein pakje haar op dr buik en ze is eindelijk door de verharing heen en dan kan het zadel er weer op 
Grete kan je soms ook blijven verbazen, vanochtend bracht ik haar naar de wei, staat er een karretje van de tuinslang want mijn oom was met de hoge drukspuit bezig....Grete grote ogen, nog net niet snurkend erlangs haha

Grete kan je soms ook blijven verbazen, vanochtend bracht ik haar naar de wei, staat er een karretje van de tuinslang want mijn oom was met de hoge drukspuit bezig....Grete grote ogen, nog net niet snurkend erlangs haha
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Die oudjes houden ons gewoon voor de gek 
Danc heeft ook een pak hoor. Ik doe gewoon het zweetmes erover elke dag en dan is er weer een landing af. Bij Ekdal gebruik ik altijd een poetsblokje maar dat is niet te doen bij Danc.
Ik zou graag willen dat Ek zo'n vacht houdt.

Danc heeft ook een pak hoor. Ik doe gewoon het zweetmes erover elke dag en dan is er weer een landing af. Bij Ekdal gebruik ik altijd een poetsblokje maar dat is niet te doen bij Danc.
Ik zou graag willen dat Ek zo'n vacht houdt.

Ik heb 3 16+ fjordenAnita45 schreef:Gefeliciteerd Karin met Pebbels, zij mag nu ook off. hier meedoen. Hoeveel heb je er nu die hier thuishoren?
Foss
Haila ( moeder van Pebbels)
Pebbels
Volgend jaar komt er nog 1 bij Rumex ( Pipo)
Gelukkig zijn ze allemaal nog gezond en zelfs Haila was vandaag weer hengstig na een aantal jaar dat wil naar mijn mening toch zeggen dat ze nog gezond is.
Het liefst zet ik haar op de trailer naar Drafur of Timor maar vind haar te oud heeft al een slechtere rug en ik weet niet of ze het dan nog aan kan.
http://www.fjorkahoeve.nl
Gefeliciteerd met Pebbels!
Die Danc, hij houdt iedereen wel wakker, ook al is hij oud.
Morgen komt de fysio voor Odet. Ik ben heel benieuwd wat ze er van zegt.
Die Danc, hij houdt iedereen wel wakker, ook al is hij oud.
Morgen komt de fysio voor Odet. Ik ben heel benieuwd wat ze er van zegt.
Odette&Fenna
Trix verhaarde wel erg goed, beter dan voorgaande jaren, maar er zat gewoon zoveel haar op dat ik haar eergisteren
een handje heb geholpen. Ze is lekker geschoren, en kwam weer zo fris als een hoentje onder haar jas vandaan.
Meteen ontzettend wakker en ze draafde de stal uit
.
Gefeliciteerd met Pebbels, 3 fjorden die ouder zijn dan 16 jaar is toch ook heel bijzonder!
een handje heb geholpen. Ze is lekker geschoren, en kwam weer zo fris als een hoentje onder haar jas vandaan.
Meteen ontzettend wakker en ze draafde de stal uit

Gefeliciteerd met Pebbels, 3 fjorden die ouder zijn dan 16 jaar is toch ook heel bijzonder!
Dag lieve, lieve Trix...