@Marleen: Moeilijke beslissing maar ik ga met Kristel mee, heb ook nooit zoveel vrije tijd gehad als op het HBO!! Dus zou dat niet zo'n goed excuus vinden
denk dat je er spijt van gaat krijgen als je d'r weg doet. Succes met je beslissing!
@Sofie: Ook een moeilijke beslissing zeg! Sterkte
@Kristel: Jeeeej! Gaat helemaal goed komen als jullie gaan starten. Go team Beer!
@Sterre: Leuk dat je ook wedstrijdjes gaat doen!
@Bernadet: Staat leuk die donkere manen bij Bo! Hopelijk is ie snel weer beter!
Even een update van deze kant
Duie bolle van mij is de hele week al oervervelend! Met rijden was het echt niet grappig meer want kon rechtsom niet meer galopperen, dan gooide ze d'r hoofd naar buiten en kont naar binnen en maakte van die huppelpasjes om daarna in de verkeerde galop aan te springen. En dat tot vervelens aan toe zodat ik het steeds op een minder paardvriendelijke manier moest oplossen door d'r steeds op de rem te trekken

Op stal probeerde ze over me heen te wals richting voerbak. Nou dat heeft ze ook geweten! Zelfs m'n zus zei dat ze een aantal keer tot 10 moest tellen met clickeren. Zucht..
Woensdag had ik priveles dus geprobeerd het geval van verkeerde galop op te lossen en ook het halthouden want dan dramt ze ook altijd paar passen door. Geloof dat m'n instructrice ook beetje het geduld verloor

En ze weet het donders goed hoor, ze zit me dan echt in de zeik te nemen. En gister had ik groepsles, ze sprong alleen de 1e x verkeerd aan de overige 20x goed! Braaf paard. En halthouden stond ze meteen stil. Ze liep helemaal super fijn dus het heeft wel geholpen

Kreeg nog complimentjes dat ze zo netjes liep

Dus hard oefenen voor volgende week, dan hebben we wedstrijd!
Vanavond hebben we lekker getut. Beetje laten rennen in de paddock en d'r boogje beetje bijgewerkt