Jeeeee mijn "e" doet het weer
Oke, komtie
Djimm ziet er goed uit zeg! Die nek, jaloers!!
Daan heeft zeker een mooi bescheiden buikje, ze zit nog mooi strak in haar vel! Ben heel benieuwd naar de kleine!
Wanneer is ze uitgerekend?
Andrea wat fijn dat alleen naar buiten, en ook gelijk zon spannende ervaring, zo goed ging met dakoot. En heerlijk dat jij zo langs het strand kunt scheuren, hier moet het dan een rondje om plas heen worden

En wat ziet hij er superstrak uit.
@ cin, leuk die foto van moeder en zoon samen, toch nog best een verschil zeg!
@ Janna, Djint krijgt ook zo'n harig warhoofd

hele lange plukken in de oren en een baard, ziet er niet uit! Maar gelukkig wel lekker warm. Fijn dat Dietertje weer terug op stal is en je het trainen weer kunt oppakken. Volgens mij heeft hij er zin in, als ik het zo lees!
@ Annne, gelukkig dat dorothee lekker meewerkt met jou en jullie zo toch samen aan de slag kunnen. Hoe is het nu met jou en hoelang moet je nog herstellen?
Ennee @ iedereen die het noemde, Djint is zeker donker in haar winterjasje. Haar manen zijn er ook af

Mevrouw ziet er momenteel niet uit, maar we doen het voor het goede doel! Was even schrikken toen ik hoorde dat er wellicht weer wat vorst kwam, omdat ze ineens die manenbos mist, maar gelukkig bleef het hier dit weekend zacht.
Nog updates verder

??