Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5
- kristelhans
Re: Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in de
Blijkbaar..wist niet eens dat dat kon hahaha! Ik mis het niet..anders blijf ik bezig met maibox legen..
hahaha, bij mij komt ie niet eens in mijn mailbox, ik krijg via msn zo'n schermpje dat er mail is, klik 'm aan, klik dan op de link en mail gaat gelijk vullisbak in 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Klinkt heel herkenbaar hoor Clau, die buien! Zeker met wat je allemaal maar voor je kiezen krijgt te laatste tijd. Hoef je echt geen borderline voor te hebben, is volgens mij gewoon logisch en 'normaal'.
Ik kan ook zo switchen afentoe hoor, en dan maar heel dom spelletjes gaan spelen.... ja, daar heb ik ook een handje van afentoe
Ik krijg ook alleen FW mail bij een PM trouwens
Ik kan ook zo switchen afentoe hoor, en dan maar heel dom spelletjes gaan spelen.... ja, daar heb ik ook een handje van afentoe

Zit net het fjordenboekje door te lezen, staat ook een stukje over Sverre in.
Meer dan 220 nakomelingen.... is misschien niet heel gek voor een hengst van 24, maar het idee Bailey meer dan 200 halfbroertjes en -zusjes heeft vind ik zo grappig!
Meer dan 220 nakomelingen.... is misschien niet heel gek voor een hengst van 24, maar het idee Bailey meer dan 200 halfbroertjes en -zusjes heeft vind ik zo grappig!
ik weet dat iedereen dat wel heeft, dat het niet persé borderline gerelateerd is, maar loop jij je dan ook aan alles en iedereen te ergeren? En moet jouw vriend het dan ook ontgelden? Ik ben op dit moment echt een secreet naar Jos toe, ik weet dat ik het doe, maar ik kan het niet stoppenBailey schreef:Klinkt heel herkenbaar hoor Clau, die buien! Zeker met wat je allemaal maar voor je kiezen krijgt te laatste tijd. Hoef je echt geen borderline voor te hebben, is volgens mij gewoon logisch en 'normaal'.
Ik kan ook zo switchen afentoe hoor, en dan maar heel dom spelletjes gaan spelen.... ja, daar heb ik ook een handje van afentoe![]()

Voor mij is het heel herkenbaar, vanwege depresieve klachten. Ik vrees dat als ik stop met de anti-depressiva ik ook weer zo zal reageren.Ziggy schreef:ik weet dat iedereen dat wel heeft, dat het niet persé borderline gerelateerd is, maar loop jij je dan ook aan alles en iedereen te ergeren? En moet jouw vriend het dan ook ontgelden? Ik ben op dit moment echt een secreet naar Jos toe, ik weet dat ik het doe, maar ik kan het niet stoppenGa zo maar eens naar me nest, misschien knap ik daarvan op
Ben nu 3 dagen met Bjørn bezig met balkjes stappen (ohz, aan de longe en aan de hand) en in combi met de traumeel pillen en de korreltjes lijkt het beter te gaan

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Nee, daar heb ik geen last van..lijkt me dan inderdaad frustrerend omdat je zelf wel door hebt dat je het doet..even een time-out in bed dus..
Anouska, gelukkig bestaan er pillen die je kunnen helpen toch? Wat fijn dat het beter lijkt te gaan met Bjorn!
Anouska, gelukkig bestaan er pillen die je kunnen helpen toch? Wat fijn dat het beter lijkt te gaan met Bjorn!
Ik uit het vooral op onbekenden; 'domme' mensen op tv (prestentatoren van showbiz programma's enzo) moeten het bij mij meestal ontgelden
Dat kan gelukkig niet zoveel kwaad, ze horen het toch niet. Bij mij is Bailey echt het wondermiddel, als ik een moeilijke bui heb schopt m'n vriend me richting stal en het is nog niet voorgekomen dat ik niet met een grijns weer thuisgekomen ben.
Kan me zo voorstellen hoe moeilijk het is dat je het doorhebt, maar er niet direct iets aan kan veranderen!
Lekker slapen inderdaad Clau, morgen is er weer een dag!
Anouska, als de pillen goed werken is dat goed voor nu toch?
Wat super dat je zo lekker bezig bent met Bjorn!

Kan me zo voorstellen hoe moeilijk het is dat je het doorhebt, maar er niet direct iets aan kan veranderen!
Lekker slapen inderdaad Clau, morgen is er weer een dag!

Anouska, als de pillen goed werken is dat goed voor nu toch?
Wat super dat je zo lekker bezig bent met Bjorn!
ik ben heerlijk met dezelfde bui opgestaan als waar ik gisteren mee naar bed ging, getverdemme

- Ilonka

Ik ben weer terug! Het was heerlijk! Brass heeft super gewerkt en moet nu echt even slapen. Ilonk heeft ook super gelopen. Bergen waren mooi en warm.
Later meer ik moet nu naar mijn werk maar wilde even hoi zeggen.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Kop op Clau! vanavond uit het werk gewoon naar de paardjes 
Welkom terug Annalynn!

Welkom terug Annalynn!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- !#niekie#!
- Contacteer:
Pff net de schrik van mijn leven gehad. Ik hoorde om 10 voor 9 al wat geblaf in huis, maar toen dacht ik nog die ziet vast een kat. Nou mooi niet dus 5 over 9 naar beneden gegaan zie ik max daar liggen totaal in shock. Zijn achterlijf kon die totaal niet bewegen en hij was helemaal in paniek. Ik hem maar blijven aaien maar ik was ook totaal in paniek, gelukkig kwam me broertje er gelijk aan dus heeft die maar me moeder gebelt wat we moesten doen gelukkig naar heel wat geaai begon zijn achterlijf ook weer te bewegen, en uiteindelijk stond die op. Nou hij leek wel dronken hij viel en kon nauwelijk goed op zijn poten staan. Gelukkig gaat het nu weer wat beter maar aan 1 kant is die helemaal nat van het slijm en ik denk dat die heeft lopen plassen van angst want het stinkt:roll: . En hij loopt constant achter je aan terwijl anders zijn we nooit zo close , ben toch wel erg benieuwt hoor wat er is gebeurt 

lijkt wel alsof ie een epileptische aanval heeft gehad!#niekie#! schreef:Pff net de schrik van mijn leven gehad. Ik hoorde om 10 voor 9 al wat geblaf in huis, maar toen dacht ik nog die ziet vast een kat. Nou mooi niet dus 5 over 9 naar beneden gegaan zie ik max daar liggen totaal in shock. Zijn achterlijf kon die totaal niet bewegen en hij was helemaal in paniek. Ik hem maar blijven aaien maar ik was ook totaal in paniek, gelukkig kwam me broertje er gelijk aan dus heeft die maar me moeder gebelt wat we moesten doen gelukkig naar heel wat geaai begon zijn achterlijf ook weer te bewegen, en uiteindelijk stond die op. Nou hij leek wel dronken hij viel en kon nauwelijk goed op zijn poten staan. Gelukkig gaat het nu weer wat beter maar aan 1 kant is die helemaal nat van het slijm en ik denk dat die heeft lopen plassen van angst want het stinkt:roll: . En hij loopt constant achter je aan terwijl anders zijn we nooit zo close , ben toch wel erg benieuwt hoor wat er is gebeurt

Oeh bah, wat klinkt dat naar Danique! 

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
IK breek stiekem even in; onze hond had dat ook wel eens, epilepsie.....
hij begon dan altijd eerst te janken als een wolf en daarna begon de aanval...
hij begon dan altijd eerst te janken als een wolf en daarna begon de aanval...
ja mijn ene kater heeft het ook gehad en die is er gelukkig overheen gegroeid.
Ik heb bericht van jeugdzorg:
Hallo Claudia
Mitchell kan momenteel zeer moeilijk vrij krijgen van zijn werk op donderdag. Dus in overleg met hem heb ik een aantal
data na half augustus gepland, waarop hij eventueel vrij kan krijgen om af te reizen naar Zwolle voor een gesprek met jou.
Ik hoop van jou zsm terug te krijgen, op welke dag jij ook vrij kan zijn.
Het gaat om:
* Maandag 16 augustus
* vrijdag 20 augustus
* dinsdag 24 augustus
* vrijdag 27 augustus.
Ik heb nog even met ***** gesproken, zij geeft aan dat (indien je hier behoefte aan hebt) je haar alles mag vragen over wat er allemaal gespeeld heeft in het verleden. Zij zal hier verder niet over beginnen. Mitchell heeft echter heel duidelijk aan gegeven dat hij liever over het heden / toekomst met je wil praten en dat hij geen behoefte heeft aan een welles / nietes
gesprek over alles wat er in het verleden heeft gespeeld. Iedereen zal deze periode anders beleefd hebben en daarnaast is de situatie hoe dan ook niet meer terug te draaien / te veranderen.
Kortom het voorstel is om het gesprek zo veel mogelijk over het heden te laten gaan, tenzij jij aangeeft dat je bepaalde dingen uit het verleden opgehelderd wil hebben.
Ik hoop snel wat van je te horen. Mocht je verder verduidelijking willen hebben over de bovenstaande mail, neem dan gerust even contact met me op. Indien ik niet aanwezig ben, vraag dan even aan
onze telefoniste of ze een belnotie wil achter laten.
Groeten
Dus Clau is weer helemaal over de rooie, die muts maakt zich er makkelijk vanaf, zij zal er niet over beginnen, nee duhhhhhhhh
Zou ik ook niet doen als ik hartstikke fout ben geweest 
Plus dat ik heb aangegeven dat ik op maandag, dinsdag en vrijdag werk
Ik heb bericht van jeugdzorg:
Hallo Claudia
Mitchell kan momenteel zeer moeilijk vrij krijgen van zijn werk op donderdag. Dus in overleg met hem heb ik een aantal
data na half augustus gepland, waarop hij eventueel vrij kan krijgen om af te reizen naar Zwolle voor een gesprek met jou.
Ik hoop van jou zsm terug te krijgen, op welke dag jij ook vrij kan zijn.
Het gaat om:
* Maandag 16 augustus
* vrijdag 20 augustus
* dinsdag 24 augustus
* vrijdag 27 augustus.
Ik heb nog even met ***** gesproken, zij geeft aan dat (indien je hier behoefte aan hebt) je haar alles mag vragen over wat er allemaal gespeeld heeft in het verleden. Zij zal hier verder niet over beginnen. Mitchell heeft echter heel duidelijk aan gegeven dat hij liever over het heden / toekomst met je wil praten en dat hij geen behoefte heeft aan een welles / nietes
gesprek over alles wat er in het verleden heeft gespeeld. Iedereen zal deze periode anders beleefd hebben en daarnaast is de situatie hoe dan ook niet meer terug te draaien / te veranderen.
Kortom het voorstel is om het gesprek zo veel mogelijk over het heden te laten gaan, tenzij jij aangeeft dat je bepaalde dingen uit het verleden opgehelderd wil hebben.
Ik hoop snel wat van je te horen. Mocht je verder verduidelijking willen hebben over de bovenstaande mail, neem dan gerust even contact met me op. Indien ik niet aanwezig ben, vraag dan even aan
onze telefoniste of ze een belnotie wil achter laten.
Groeten
Dus Clau is weer helemaal over de rooie, die muts maakt zich er makkelijk vanaf, zij zal er niet over beginnen, nee duhhhhhhhh

Plus dat ik heb aangegeven dat ik op maandag, dinsdag en vrijdag werk

- kristelhans
Ik vind het een hele redelijke brief...weet natuurlijk niet van de hoed en de rand maar in het verleden blijven hangen is niet goed..vooruit kijken is beter..niet teveel energie steken in wrokgevoelens enzo.. Loslaten is heel moeilijk maar wel een bevrijding voor jezelf als het lukt..nogmaals, ik weet niet alles (en hoeft ook niet) maar ik heb ouders die na 15 jaar nog steeds over vroeger praten en wie er schuld heeft, bla bla.. en wat hebben mijn zusjes, broertje en ik daaraan? Niks..alleen maar een machteloos gevoel en nu vooral ergernis..
ik wil dat gesprek ook met haar aangaan zonder Mitchell, ik wil van haar weten waarom ze hem koste wat kost bij mij weg heeft gehouden. En ik heb tegen die muts van jeugdzorg gezegd dat ik op maandag, dinsdag en vrijdag absoluut nooit kan, omdat ik op die dagen moet werken. Ik val in voor iemand die met zwangerschapsverlof is en in mijn contract staat dat ik die dagen dus geacht wordt aanwezig te zijn. Heb ik in het telefoongesprek ook aangegeven en nou kan mijn zoon alleen maar op dagen dat ik moet werken, beetje erg verdacht he?kristelhans schreef:Ik vind het een hele redelijke brief...weet natuurlijk niet van de hoed en de rand maar in het verleden blijven hangen is niet goed..vooruit kijken is beter..niet teveel energie steken in wrokgevoelens enzo.. Loslaten is heel moeilijk maar wel een bevrijding voor jezelf als het lukt..nogmaals, ik weet niet alles (en hoeft ook niet) maar ik heb ouders die na 15 jaar nog steeds over vroeger praten en wie er schuld heeft, bla bla.. en wat hebben mijn zusjes, broertje en ik daaraan? Niks..alleen maar een machteloos gevoel en nu vooral ergernis..

ehm zou zeggen dat die dagen echt niet mogelijk zijn, gewoon de waarheid (stuur desnoods een bewijsje op van de dagen dat je moet werken)
kunnen ze niks tegen beginnen uiteindelijk
dat ze zogezegd enkel over de toekomst willen praten, allemaal goed en wel, maar gezien jouw toestand zou ik zeggen dat je dat evengoed zonder 'begeleiding' kunt en dat dat dus niet mogelijk is
en in het weekend gaat niet af wat? raar hoor, maar dat is mijn gedacht (sinds ik miserie gehad heb door Leslie zijn ouders ben ik een heel grote pessimist geworden en kan ik hen dus ook niks meer gunnen, is meer dan de helft van de tijd ruzie door Leslie zijn ma ...)
zou dus gewoon eerlijk een antwoord sture dat geen van deze dagen passen, dus dat ze maar met andere voorstellen moeten afkomen, weekend of de andere 2 weekdagen
hier heeft Githa van vandaag een scheur in haar hoef, niet heel erg, zo tot waar een nagel van haar ijzer zit. zondag had ze dit nog niet
gaan nog een afspraak maken met de smid om zo snel mogelijk te komen
ze mankt er niet op of zo, dus wil het gewoon opgeknapt hebben, hebben we vorig jaar ook last van gehad deze tijd
kunnen ze niks tegen beginnen uiteindelijk
dat ze zogezegd enkel over de toekomst willen praten, allemaal goed en wel, maar gezien jouw toestand zou ik zeggen dat je dat evengoed zonder 'begeleiding' kunt en dat dat dus niet mogelijk is
en in het weekend gaat niet af wat? raar hoor, maar dat is mijn gedacht (sinds ik miserie gehad heb door Leslie zijn ouders ben ik een heel grote pessimist geworden en kan ik hen dus ook niks meer gunnen, is meer dan de helft van de tijd ruzie door Leslie zijn ma ...)
zou dus gewoon eerlijk een antwoord sture dat geen van deze dagen passen, dus dat ze maar met andere voorstellen moeten afkomen, weekend of de andere 2 weekdagen
hier heeft Githa van vandaag een scheur in haar hoef, niet heel erg, zo tot waar een nagel van haar ijzer zit. zondag had ze dit nog niet
gaan nog een afspraak maken met de smid om zo snel mogelijk te komen
ze mankt er niet op of zo, dus wil het gewoon opgeknapt hebben, hebben we vorig jaar ook last van gehad deze tijd

Welkom terug Annalynn!
@Danique: ik ga met de anderen mee, klinkt mij ook als een epileptische aanval. Ons hondje vroeger had er last van toen ze ouder werd, maar de hond van mijn tante had het al vanaf dat ze puppy-af was. Die heeft daar medicatie voor gehad.
Pfoeh, Clau, wat een situatie toch... Net als Kristel lijkt het me ook een heel redelijke brief, al hoewel ik ook niet alles weet en het van die dagen inderdaad vreemd is. Blijft moeilijk als het verleden je zo blijft achtervolgen en het is logisch dat er dingen moeten gebeuren als je het af wilt kunnen sluiten. Maar als 'zij' echt zo'n **** is, zul je ook met een gesprek 1 op 1 met haar waarschijnlijk geen sluitend antwoord op je vragen krijgen. Er zit nog zoveel pijn bij jou, en terecht hoor. Maar proberen naar de toekomst te kijken is echt goed, je hebt nu de mogelijkheid opnieuw te beginnen met je zoon. Het verleden verander je niets meer aan, voor de toekomst kun je wel zelf opnieuw keuzes maken.
edit: is altijd makkelijker gezegd dan gedaan hoor, dat weet ik best
@Danique: ik ga met de anderen mee, klinkt mij ook als een epileptische aanval. Ons hondje vroeger had er last van toen ze ouder werd, maar de hond van mijn tante had het al vanaf dat ze puppy-af was. Die heeft daar medicatie voor gehad.
Pfoeh, Clau, wat een situatie toch... Net als Kristel lijkt het me ook een heel redelijke brief, al hoewel ik ook niet alles weet en het van die dagen inderdaad vreemd is. Blijft moeilijk als het verleden je zo blijft achtervolgen en het is logisch dat er dingen moeten gebeuren als je het af wilt kunnen sluiten. Maar als 'zij' echt zo'n **** is, zul je ook met een gesprek 1 op 1 met haar waarschijnlijk geen sluitend antwoord op je vragen krijgen. Er zit nog zoveel pijn bij jou, en terecht hoor. Maar proberen naar de toekomst te kijken is echt goed, je hebt nu de mogelijkheid opnieuw te beginnen met je zoon. Het verleden verander je niets meer aan, voor de toekomst kun je wel zelf opnieuw keuzes maken.
edit: is altijd makkelijker gezegd dan gedaan hoor, dat weet ik best