Wij zijn fier op ons C'tjes topic deel 4!!
Re: Wij zijn fier op ons C'tjes topic deel 4!!
Haha Cai had ik op gegeven moment ook wel een hand onder zijn mond omdat ie niet verder wou. 

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Cas zijn voorpluk is er groot zat voor maar of hij meeloopt
Gisteravond weer les gehad en dat ging gelukkig weer een stuk beter.
Ook weer los gereden (ongeveer halve bak) en jeetje zeg hij heeft er volgens mij een flinke ruime gang onder zitten in de draf. Soms zakte hij een beetje terug in tempo en aangezien hij de beenhulp nog niet snapt staat er altijd nog iemand met een longeerzweep in het midden en dan schiet hij ineens naar voren
Hij had weer goed zijn best gedaan en was weer flink nat. Ben toch bang dat ik 'm moet scheren als hij op stal gaat.

Gisteravond weer les gehad en dat ging gelukkig weer een stuk beter.
Ook weer los gereden (ongeveer halve bak) en jeetje zeg hij heeft er volgens mij een flinke ruime gang onder zitten in de draf. Soms zakte hij een beetje terug in tempo en aangezien hij de beenhulp nog niet snapt staat er altijd nog iemand met een longeerzweep in het midden en dan schiet hij ineens naar voren

Hij had weer goed zijn best gedaan en was weer flink nat. Ben toch bang dat ik 'm moet scheren als hij op stal gaat.
Viel me toch alles mee dat je m daarna wel mee kreegjanna schreef:Haha Cai had ik op gegeven moment ook wel een hand onder zijn mond omdat ie niet verder wou.

Geluk is de vrucht van intens werk
Hier is volgens mij de pubertijd aangebroken (of zou het aan de max H liggen?). Pfffff gister gingen we buiten rondje lopen omdat de bak weer de hele avond bezet was door lessers. Nou geloof me, een arabier was er jaloers op geweest... (wel een hele grote dikke arabier dan). Zo moettie volgende week eens op de keuring lopen (en niet met bestgaand graag hihi).
Andy had er zn handen vol aan. We schijnen langs de route namelijk een paardenstaafmixer te hebben (windmolen).....
En daar ben je dan heel de weg van van de rel
Hij is echt enooooooorm wakker deze week, beetje té. Dus ga snel even shoppen bij de paardendrogist voor er ongelukjes gebeuren
Andy had er zn handen vol aan. We schijnen langs de route namelijk een paardenstaafmixer te hebben (windmolen).....

En daar ben je dan heel de weg van van de rel

Hij is echt enooooooorm wakker deze week, beetje té. Dus ga snel even shoppen bij de paardendrogist voor er ongelukjes gebeuren

Haha die Cadiez..
Tootje is momenteel nog een goedzak
Tootje is momenteel nog een goedzak

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Nou had andy ook zonder overleg zn sportbrok ff opgevoerd tot bijna een kilo/dag
(hoor ik net)
Ik vond mn brok al ineens zo snel gaan (normaal krijgttie netaan een halfje). Niet handig als hij 4 dagen van de week stilstaat. Ja was alvast voor komend weekend
Afwachten maar weer tot het uitgewerkt is.

Ik vond mn brok al ineens zo snel gaan (normaal krijgttie netaan een halfje). Niet handig als hij 4 dagen van de week stilstaat. Ja was alvast voor komend weekend

Afwachten maar weer tot het uitgewerkt is.
Cadiz haalt gelijk de schade in dus....denk dat het weer deze week ook wel lekker meewerkt!! Hier zijn ze ook wat wakkerder met het koelere, winderigere weer.
Heb Coosje ook flink op het krachtvoer staan nu en dat ga ik merken ook 
Gisteren in de buitenbak had ik een bommetje...en het is nog best lastig als er andere mensen bij je in de bak rijden (paard wat in de verte op je afkomt, moet je al 20 meter van tevoren voor gaan stoppen...)
Maar hij pakt het eigenlijk heel fijn op

Gisteren in de buitenbak had ik een bommetje...en het is nog best lastig als er andere mensen bij je in de bak rijden (paard wat in de verte op je afkomt, moet je al 20 meter van tevoren voor gaan stoppen...)
Maar hij pakt het eigenlijk heel fijn op

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Vandaag weer op Casje gereden nu met hulp van een vriendin.
Hij heeft goed zijn best gedaan en liep nu beter 1 tempo, ben weer helemaal trots
Hij heeft goed zijn best gedaan en liep nu beter 1 tempo, ben weer helemaal trots

Gaat goed met jullie Lisette!
Ik begin me toch echt af te vragen of er iets is wat Hayco van zijn sokken kan blazen? Dat hij uitzonderlijk braaf was wist ik al, sinds vorig weekend ook dat hij stoer is! (op kop op buitenrit, als eerste de waterplas in etc). Nu had ik na het weekend niks meer met Hay gedaan behalve een half uurtje grondwerk op dinsdag. Had vandaag het geniale idee om weer eens in het zadel te klimmen.
Voor alle zekerheid de longe maar mee naar buiten genomen, voor het geval hij wat zot zou staan van die hevige wind. Maar helemaal NIKS. Gewoon zichzelf, onverstoorbaar als altijd. Ben stiekem toch wel blij hoor, hij sleurt mij door al mijn 'angsten' heen
Ik begin me toch echt af te vragen of er iets is wat Hayco van zijn sokken kan blazen? Dat hij uitzonderlijk braaf was wist ik al, sinds vorig weekend ook dat hij stoer is! (op kop op buitenrit, als eerste de waterplas in etc). Nu had ik na het weekend niks meer met Hay gedaan behalve een half uurtje grondwerk op dinsdag. Had vandaag het geniale idee om weer eens in het zadel te klimmen.
Voor alle zekerheid de longe maar mee naar buiten genomen, voor het geval hij wat zot zou staan van die hevige wind. Maar helemaal NIKS. Gewoon zichzelf, onverstoorbaar als altijd. Ben stiekem toch wel blij hoor, hij sleurt mij door al mijn 'angsten' heen

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Echt een toppertje!!Jilly schreef:Gaat goed met jullie Lisette!
Cas vond vandaag de schaapjes die gistermiddag zijn gebracht ineens heel eng en begon naast me te dribbelen en dan precies op het bruggetje

Cai mocht gister aan de bak bij Anne en geloof dat die daar allebei geen bezwaar tegen hadden
...hij was aan het eind helemaal moe, maar stond vanmiddag alweer vooraan te smeken dat ie mee wou.

Pffff Cyra en obstakeltraining.....
Ze heeft wel geteld 1 keer haar oren gespitst enze vond het verder gewoon irritant en vervelend om te doen omdat ze voor haar idee alleen maar rondjes door de bak aan het lopen was. Cyra is nergens van onder de indruk. Ze loopt overal langs, overheen en onderdoor of er niks is.
Vlaggen, paraplu's, zeilen, matrassen, slingers, plastig opblaasstoelen, lichtflitsen, reflecterende dingen, harde geluiden, hekjes... geen reactie. Gewoon compleet of het er niet is.
De vrouw die de training gaf zei ook: nou ja sorry, ik heb denk ik niks bij me wat we dusdanig kunnen maken dat jouw pony ervan onder de indruk is.
Uiteindelijk nog maar even het zeil over haar rug nek en hoofd gelegd, maar ook dat was totaal niet boeiend. Ik snap die pony niet hoor haha
Kreeg nog het compliment dat het wel geweldig moet zijn als je pony je zo vertrouwd dat ze zo alles doet.
Ze heeft wel geteld 1 keer haar oren gespitst enze vond het verder gewoon irritant en vervelend om te doen omdat ze voor haar idee alleen maar rondjes door de bak aan het lopen was. Cyra is nergens van onder de indruk. Ze loopt overal langs, overheen en onderdoor of er niks is.
Vlaggen, paraplu's, zeilen, matrassen, slingers, plastig opblaasstoelen, lichtflitsen, reflecterende dingen, harde geluiden, hekjes... geen reactie. Gewoon compleet of het er niet is.
De vrouw die de training gaf zei ook: nou ja sorry, ik heb denk ik niks bij me wat we dusdanig kunnen maken dat jouw pony ervan onder de indruk is.
Uiteindelijk nog maar even het zeil over haar rug nek en hoofd gelegd, maar ook dat was totaal niet boeiend. Ik snap die pony niet hoor haha

Kreeg nog het compliment dat het wel geweldig moet zijn als je pony je zo vertrouwd dat ze zo alles doet.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Super van Cyra
Heerlijk toch zo'n paardje waar je op kan bouwen!

Heerlijk toch zo'n paardje waar je op kan bouwen!
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ik ben net aan de kletter gegaan met Cyra, ze heeft in 20 minuten meer gebokt dan Orion in zijn leven heeft gedaan en ze was gewoon ontzettend stout!!!
Voor het eerst dus in de buitenbak gereden (60x45). Waaide behoorlijk en madamme vond het dus even nodig om aan de race te gaan. Ze deed het ook steeds zo uit het niks dat het andere paard wat in de bak liep er gewoon van schrok. Boefje
En bokken was ook wat minder, ze kan het gewoon zo 7 keer achter elkaar
Daarna nog wel met haar gegalloppeerd voor het eerst want als ze aan de kletter kan gaan kan ze dat ook als ik het wil
Dat deed ze dan weer wel heel netjes, alle 2 de kanten op. Even nog 2 minuten braaf laten lopen en toen weer klaar.
Dus ook mijn super brave pony die de eerste 10 keer net deed of ze niet anders wist en de braafste was met de obstakeltraining van gisteren kan gigantisch stout zijn
Voor het eerst dus in de buitenbak gereden (60x45). Waaide behoorlijk en madamme vond het dus even nodig om aan de race te gaan. Ze deed het ook steeds zo uit het niks dat het andere paard wat in de bak liep er gewoon van schrok. Boefje

En bokken was ook wat minder, ze kan het gewoon zo 7 keer achter elkaar

Daarna nog wel met haar gegalloppeerd voor het eerst want als ze aan de kletter kan gaan kan ze dat ook als ik het wil

Dus ook mijn super brave pony die de eerste 10 keer net deed of ze niet anders wist en de braafste was met de obstakeltraining van gisteren kan gigantisch stout zijn

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Wat een boefje
Mss moet ik mijn vorige woorden weer terug nemen

Mss moet ik mijn vorige woorden weer terug nemen

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Het was dan ook echt waaibomenweer (om met Poeh te spreken)...
Coosje pakt het steeds beter op, maar of ik de ABOP red, weet ik nog niet...
Coosje pakt het steeds beter op, maar of ik de ABOP red, weet ik nog niet...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Oh die Cyra kan er wat van zeg... Er stond toevallig niemand foto's te maken of te filmen? 
Nadat mijn kleuter gistermiddag had bewezen de perfecte kinderpony te zijn (kleine broer en Hay zijn echt gek op elkaar!) mocht hij zich 's avonds nog eens uitleven op de sprongen. Jammer dat ik geen fototoestel bij had, wat gaf hij weer een show weg
en nadien nog lekker relaxed een toertje buiten gedaan om weer op adem te komen.

Nadat mijn kleuter gistermiddag had bewezen de perfecte kinderpony te zijn (kleine broer en Hay zijn echt gek op elkaar!) mocht hij zich 's avonds nog eens uitleven op de sprongen. Jammer dat ik geen fototoestel bij had, wat gaf hij weer een show weg

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nou vrijdag zowat jankend afgestapt, ik scheet echt bagger. Was geen land met hem te bezeilen dus voor mn eigen veiligheid maar in de logeerbak geknikkert.
Zaterdag voor de kar en heeft Helga hem heel goed losgewerkt. Zondag heeft meneertje in het 4-span gelopen (zie pp) en vandaag vrij tot aan de CK (hooguit wat losgooien en pessoawerk).
Hij zat iig goed vast in zn heupgedeelte (spier verrekt of gewoon giga spierpijn?). Maar stap er niet meer op voor de fysio is geweest. Wil eerst zeker weten dattie niks aan zn rug mankeert want voor de wagen loopt hij goed.
Hij gaat wel mee naar de CK maar of we mee gaan doen bekijken we terplekke (anders gaan we lekker bosritje maken
.
Zaterdag voor de kar en heeft Helga hem heel goed losgewerkt. Zondag heeft meneertje in het 4-span gelopen (zie pp) en vandaag vrij tot aan de CK (hooguit wat losgooien en pessoawerk).
Hij zat iig goed vast in zn heupgedeelte (spier verrekt of gewoon giga spierpijn?). Maar stap er niet meer op voor de fysio is geweest. Wil eerst zeker weten dattie niks aan zn rug mankeert want voor de wagen loopt hij goed.
Hij gaat wel mee naar de CK maar of we mee gaan doen bekijken we terplekke (anders gaan we lekker bosritje maken

jaa Pluk is verhuisd naar Balloo!