Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Elvina

Re: Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in de

Bericht door Elvina » za 17 jul 2010, 21:36

Overigens is de opa van Beauty de vader van Bailey of er moeten meer hengsten zijn die Sverre heten ;)
Bailey

Bericht door Bailey » za 17 jul 2010, 21:49

leuk :)
Ja, ik zag het tot mijn verbazing ook net... Beauty is een nichtje van Bailey!

Ik zou het er echt niet aan afgezien hebben zeg. Ze zijn beide erg knap maar tegelijkertijd zo ontzettend anders qua bouw, formaat, bewegingen...
Elvina

Bericht door Elvina » za 17 jul 2010, 21:59

Erg leuk om die verschillen te zien!! Jammer dat Beauty niet dat koele en brave karakter heeft geerfd hihi!

Ga zo maar eens m'n bedje in!! :z
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 18 jul 2010, 13:47

Jeejh, ik ben weer terug! Net even vluchtig doorgelezen..

Clau, al nieuws van jeugdzorg?

Sterre en Tessa, wat leuk dat jullie een meeting hebben gehad! Ik ga zo meteen bij PP kijken! En nog leuker dat ze familie zijn! Sterre, heb je al een pad gevonden? Heb je al eens bij Justwestern.nl gekeken? Hebben ze heeeel veel..of bij Texasjack..dioe mevrouw bestelt altijd van alles voor mensen..misschien weet zij nog wat.

Tripje naar Belgie en Luxwmburg was heerlijk..eerst een nachtje Gent in een poepiechic hotel en daarna naar Beho, een dorpje vlakbij Luxemburg..op een boeren eco-camping en dat was zalig..wel de eerste nacht bijna de tent uit geregend..hoosbuien en onweer en een tent die toch niet zo strak was opgezet (Nee, het gaat niet regenen hoor..kan wel zo..haha). Nu eerste was al gedaan...en wachten op de kat met zijn zere oog..was woensdag toch maar even (100 euri) naar de DA geweest maar heb het beest nu nog niet gezien..zal wel ergens buiten liggen te chillen.

Nou, ik ga verder bijlezen..oooohjaaa, voor ik het vergeet..DNA sticker lag in de bus..Merkur is wel gewoon paps hahah..is al ingeplakt dus ik ben weer blij!
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 18 jul 2010, 15:34

@Kristel: nee ik heb nog niks gehoord van jeugdzorg, je vakantie klinkt heel leuk op die regenbui na, ik mistte je al in het topic :o

@Sterre: ik heb vanmiddag even een foto van die pad gemaakt, let niet op het vuil, want hij heeft heel lang bij mij in een kast gelegen en hij lag nu alweer 2,5 maand in de garage van mijn schoonouders. Heb 'm gisteren in de auto gegooid en daarstraks even een fotootje van gemaakt, maar dan heb je in ieder geval een idee

Afbeelding
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anouska

Bericht door Anouska » zo 18 jul 2010, 15:40

Leuke foto's bij PP Sterre, Tessa en Mike!

Ja, Kris is back! Er ff lekker tussenuit geweest en bijna tent uit geregent, hihihi. Helemaal toppie dat DNA certificaat op de mat lag.

Bjørn is donderdag als speldenkussen gebruikt (raar om te zien dat er op bepaalde punten de naald "in Bjørn gezogen" werd). Het voelde voor mij toch niet goed dat hij "goed" moest zijn. De acupuncturist zei al dat hij niet goed liep. Gister mocht ik voor het eerst weer "werken", alleen stap, met hem. Na het rijden moet ik met een kersenpittenkussen aan de slag en masseren en krijgt hij pilletjes 2x daags. Ook heeft ze hem "gereset". Merk gewoon nu al verschil, heel apart! Donderdag komt ze weer en morgen belt ze om te vragen hoe het tot nu toe gaat. Truus (Yfke-lover) heeft zaterdag gezien hoe hij reageerde op de massage, rechts deed hij nauwelijks wat op en links stond hij gekke bekken te trekken, whahahaha.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 18 jul 2010, 15:44

wat bijzonder Anouska en wat raar dat je de vorige keer te horen kreeg dat er niks met hem was
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Anouska

Bericht door Anouska » zo 18 jul 2010, 15:49

Heb ik in het verleden vaker gehad, na 4 of 5 DA's, fysio's die allemaal zeiden dat het aan mij lag, dat ik teveel zag en mijn paard onregelmatig keek. Dan denk je echt dat het aan jezelf ligt en ga je af op de conclusie van de mensen die ervoor geleerd hebben. Op mijn vorige stal heb ik Bjørn ook een keer na laten kijken door fysio, die zei dat hij wel degelijk iets had. Dit voelde dus nog niet goed, vandaar deze optie.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » zo 18 jul 2010, 18:57

Dankjulliewel voor het meedenken over de pad :)
@Kristel: justwestern heb ik slechte ervaringen mee, Texasjack zal ik eens kijken. Heb nu wel weer een mooi pad gezien in Duitsland, 100% wolvilt en waarschijnlijk wel op maat te maken dus denk dat het die gaat worden.
@Claudia: da's een blanket toch? Zo te zien? Die zijn inderdaad wel vouwbaar, maar dan moet er toch nog een ander, dik pad onder...

Wat fijn Kristel dat je tripje zo goed bevallen is! Lekker zeg, even ertussenuit.
Gelukkig maar dat Merkur wel papa-Beer is, hele opluchting denk ik, haha!

Wauw Anouska, dat klinkt wel heel bijzonder. Ben benieuwd hoe hij er verder op reageert! Zo zie je maar dat je toch op je eigen gevoel af moet gaan.

Stalgenootje vertelde vandaag dat Bailey vanmorgen in volle galop naar haar toe was gekomen, toen ik vanmiddag kwam kon ik hem op gaan halen, meneer vond zeker dat hij al gerend had (naar de verkeerde, hihi) 8)7
Vandaag een lekker tutmiddagje gehad met hem. Gisteren toen Tessa en Mike weer naar huis waren heb ik nog een heel flinke buitenrit met hem gemaakt waarbij we veel bultjes op en af geoefend hebben, dus vond dat hij wel een dagje rust verdiend had.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 19 jul 2010, 16:04

Ik heb vanmorgen zooo lekker in het bos gereden! Morgen weer..heel vroeg in de ochtend bijna geen last van die stomme dazen..love it!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 19 jul 2010, 16:47

Sterre: volgens mij is het een showblanket, zegt jou dat iets?

Ik ben in dubio, zal ik nog ff een rondje met Exel of niet? Aan 1 kant heb ik zin om te rijden, maar aan de andere kant zit ik net zo lekker op de bank

Keandra

Bericht door Keandra » ma 19 jul 2010, 17:13

hier hebben ze een dag vrij gekregen
en omdat het weer zo warm ging zijn zijn ze ook maar binnen gebleven

Githa heeft gisteren een nukkige dag gehad
Leslie is aan het oefenen geslagen om slaloms te rijden, dus constant wendingen eigenlijk en dat doet ze al redelijk goed,
ik mag de kegeltjes voor in draf al op maar 3 meter zetten van elkaar (heb er 6) en dat begint goed te gaan

maar nu was ze het gisteren kotsbeu, ze wou geen bochten meer nemen, bit vastpakken en wendingen ingaan op lange lijnen terwijl het absoluut niet gevraagd was
leslie werd er heel boos van, pony ook _-:(
ik ben dan even geflipt en beginnen dreigen en nadien was het bij beiden over :?

morgen mogen ze ook weer niet buiten (30°+)
dan heb ik ze toch liever binnen

en nu hebben we juist de laatste slaapkamer die geschilderd is terug leeggemaakt van al het gerief, dan kan Leslie morgen de plintjes plaatsen en kan ik op de feestdag woensdag de kamer dweilen
het is de bedoeling dat onze slaapkamer terug naar daar verhuisd ten laatste dit weekend :)
dan moet de slaapkamer voor de 2e junior nog juist de vloer van herdaan worden (kliklaminaat van Ikea, is dus eigenlijk beter aankloppen overal en dan nog plintjes plaatsen) en dan kan de babykamer komen (die is dit weekend besteld bij de Premaman)
dus druk druk druk hier 8)7
Bailey

Bericht door Bailey » ma 19 jul 2010, 17:14

Oh, lekker Kristel!
Heb met Bailey vanmiddag een heel klein rondje gemaakt, was eigenlijk te warm maar vanavond moet ik echt weer aan het werk aan m'n afstudeerproject (ik werk 'savonds stukken beter dan overdag) :(

Lekker toch Clau, nog een rondje maken met Exel? Zit minstens net zo lekker als die bank ;)
Een (show)blanket ken ik inderdaad, daar moet dan nog een dikke (wol)vilten pad oid onder voor de demping.
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 19 jul 2010, 17:23

Ben toch maar thuis gebleven, moest hier nog een paar dingen doen voor morgen en eer ik dan er naartoe kon, hem gezadeld had, kon ik 'm bij wijze van spreken weer gelijk afzadelen :?
En wat ik op dit moment heb weet ik niet, weet alleen dat ik van het ene op het andere moment een pokke bui heb, ja ik heb borderline, maar er is nu eigenlijk niks gebeurd wat mijn stemming zo om kon laten slaan |(
Ik heb besloten dat ik morgen vanuit mijn werk eerst Jos op haal (doe ik elke dag), hem hier thuis afzet, me eigen omkleed en ga rijden.

kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 19 jul 2010, 17:43

Clau, is toch niet zo raar dat je humeur zo is..je hebt niet echt een fijn weekje gehad met al dat gedoe rondom je zoon..

Sterre, succes met je afstudeerproject! Het wordt donderdag iets koeler dus dan kun je lekker een lang rondje gaan doen!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 19 jul 2010, 17:51

kristelhans schreef:Clau, is toch niet zo raar dat je humeur zo is..je hebt niet echt een fijn weekje gehad met al dat gedoe rondom je zoon..

Sterre, succes met je afstudeerproject! Het wordt donderdag iets koeler dus dan kun je lekker een lang rondje gaan doen!
dat klopt wel, maar ik snap gewoon niet dat ik van het ene op het andere moment ineens in een vreselijke sjaggo bui ben

kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 19 jul 2010, 18:00

Nou daar hoef je geen borderline voor te hebben hoor..dat heet 'vrouw zijn'. ;) Heb het zelf gelukkig zelden maar zie het bij vriendinnen wel..hihi..vooral rondom de menstruatie..lekker cliché maar goed.. Misschien moet je jezelf even pamperen vanavond..lekker met een boek (als je van lezen houdt) of een filmpie op de bank..potje thee erbij en even tijd voor jezelf! Kan soms echt wonderen doen.
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 19 jul 2010, 18:12

die periode van de maand is het nog niet, ik zit nu heel dom een zoek spelletje te doen op playtopia :=
Heb mijn msn op offline gezet, zo zie ik wel als er mail is, maar valt niemand me lastig O:)

kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 19 jul 2010, 18:41

Ik zit bijna nooit (meer) op msn..krijg ook nooit mail van FW...haha alleen als ik een PM heb..verder niet..ik blader altijd alles zelf door..bezigheidstherapie ;)
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 19 jul 2010, 18:52

heb jij dat uit staan dan? dat je mail krijgt als er een nieuwe reactie is?

Plaats reactie