dacht dat jullie maar eens langs moeten komen.punkie schreef:Maar o o ...die manenwie gaat dat knippen
de rest bedankt voor de leuke reacties

dacht dat jullie maar eens langs moeten komen.punkie schreef:Maar o o ...die manenwie gaat dat knippen
Komt goedbrendaatjuh schreef:dacht dat jullie maar eens langs moeten komen.punkie schreef:Maar o o ...die manenwie gaat dat knippen
doen we het samenpunkie schreef:Komt goedalleen ben ik mijn knipkunsten een beetje verleerd....
zal m'n best doen
![]()
Hou het weekend van de 15/16 aug maar vast vrij
Arme deanbrendaatjuh schreef:doen we het samen![]()
Dreeke schreef:Wauw wat is Dean veranderd zeg! Ik herkende hem bijna niet op die laatste 2 foto's! Hij ziet er goed uit
@ Vera: gefeliciteerd met Dewi.
Dank je CharretCharret schreef:Ik kom even binnen vallen en dan ben ik weer weg hoorMaar wat zien Dasha en Damaris er goed uit!
Dasha is zo'n ontzettend knappe merrie. Wanneer krijgen we daar weer meer beweeg foto's van te zien?
Sorry ik was je naam even kwijtVera schreef:Je mag sandrien zeggen hoor andreaDreeke schreef:@ Vera: gefeliciteerd met Dewi.![]()
Dank je wel!.
ik weet hetAnita45 schreef:Oh Bren, Dean's manen vallen nu zelfs om, dat was nog niet zo toen ik bij je was. Snel wat aan doen hoor. Verder ziet ie er goed uit hoor
Ze zeiden op de keuring dat ik moest op passen voor hoefbevangenheid, maar ja als hij dan echt zo vet is (vind het zelf wel meevallen) dan zou hij door zijn gewicht door zn hoeven kunnen zakken dus ik moet wat. Hij staat nu gewoon 24/7 op een schrale weide, en krijgt daar wat hooi bijgevoerd meer niet.Vera schreef:toch snap je er soms niks van: Dewi is net zo vierkant als Dakoot en die vonden ze er prima uitzien. Ik had het speciaal nog gevraagd of ze haar niet te vet vonden.
Vorig jaar was ze lang zo dik niet en toen kregen we er wel een opmerking over dat ze te vet was.
Ik vind Dakota er best goed uit zien zo hoor. Vergeet niet dat ie ook best groot is en dat afvallen slecht is als ze in de groei zijn.
Verkijk je niet op de lichte en donkere effecten in zijn vacht, lijkt zo net vetribbels of zo maar dat zijn ze niet hoor,Yoline schreef:Ik vind Dakota ook echt te dik en ben het helemaal met je eens dat ie nu op dieet staat